Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Płock: Sprzątanie budynków PW SzNTiS w Płocku przy : ul. Łukasiewicza17 (Gmach Główny i Budynek Dydaktyki), ul.7 czerwca 1991r. nr 3 (Hala Sportowa) oraz ul. Jachowicza 2/4 (Gmach Mechaniki)
Numer ogłoszenia: 231417 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych, ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2626254, 3672135, fax 024 3672225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków PW SzNTiS w Płocku przy : ul. Łukasiewicza17 (Gmach Główny i Budynek Dydaktyki), ul.7 czerwca 1991r. nr 3 (Hala Sportowa) oraz ul. Jachowicza 2/4 (Gmach Mechaniki).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynków PW SzNTiS w Płocku przy : ul. Łukasiewicza17 (Gmach Główny i Budynek Dydaktyki), ul.7 czerwca 1991r. nr 3 (Hala Sportowa) oraz ul. Jachowicza 2/4 (Gmach Mechaniki). Szczegółowy zakres prac związanych z realizacją niniejszej usługi zawarty jest w rozdziale II(a,b,c,d) specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.76.00.00 - Usługi sprzątania szkół Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. Sposób dokonywania oceny warunków - spełnia/nie spełnia. 1. Warunki ogólne. 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe. 2.1. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość minimum 100 tyś. zł. 2.2. Oferent zatrudnia minimum 9 pracowników w pełnym wymiarze czasu pracy zdolnych do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia. 2.3. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, tj od 01.01.2004 do 31.12.2006, usługi rodzajowo i finansowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu ( minimum 3 usługi), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 2.4. Oferent posiada minimum 3 odkurzacze przemysłowe, 1 maszynę ekstrakcyjną do prania wykładzin dywanowych, 1 automat szorujący, 1 polerkę wysokoobrotową. 2.5. Wykonawca zastosuje środki czystości oznaczone znakiem CE.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w/w pkt 1 Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w /w pkt 2 Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w /w pkt. 2.1 2.2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności/ Oferent zatrudnia minimum 9 pracowników w pełnym wymiarze czasu pracy, zdolnych do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia/ (wykaz na formularzu wg wzoru określonego wg załącznika nr 3 do SIWZ), 2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 2.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca/ posiada minimum 3 odkurzacze przemysłowe, 1 maszynę ekstrakcyjną do prania wykładzin dywanowych, 1 automat szorujący, 1 polerkę wysokoobrotową/wykaz ma być załączony na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ 2.5. Wykaz środków czystości proponowanych do stosowania w obiektach zamawiającego/ Zastosują środki czystości oznaczone znakiem CE/wykaz ma być załączony na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2., 1.4. i 1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt. a), c.), 1.3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniach poprzednich zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku ul.Łukasiewicza 17 pokój nr 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Warszawska Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych w Płocku ul.Łukasiewicza 17 pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Druk i opracowanie graficzne materiałów informacyjno-edukacyjnych dla mieszkańców Płocka
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Dostawa sprzętu IT
- Dostawa okulistycznych materiałów operacyjnych dla potrzeb Oddziału Okulistycznego WSZ w Płocku.
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiektach MOSiR Płock Sp. z o.o. - MOSiR 6/2025
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.