Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Łaziska Górne: Dostawa wraz z montażem systemu napowietrzania i elementów na Oczyszczalnię Ścieków ul.Poręba
Numer ogłoszenia: 231423 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, fax. 032 2241420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pgkim-laziska.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem systemu napowietrzania i elementów na Oczyszczalnię Ścieków ul.Poręba.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiot zamówienia: Dostawa wraz z montażem systemu napowietrzania i elementów na Oczyszczalnie Ścieków ul. Poręba. Teren prowadzenia prac: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Łaziskach Górnych, Oczyszczalnia Ścieków ul. Poręba, 43 - 170 Łaziska Górne. II.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Wymiana istniejącego systemu napowietrzania na napowietrzanie drobnopęcherzykowe - dyfuzory dyskowe wraz z rusztami oraz układem zasilającym w dwóch komorach o wymiarach 6x6m i głębokości 3,2m (lustro wody). Prace będą obejmować wykonanie, wraz z uruchomieniem, zmiany napowietrzania bioreaktora z systemu Aqua-Jet (ciąg 3) w jednej komorze i systemu napowietrzania powierzchniowego (ciąg 1) w drugiej komorze na napowietrzanie drobnopęcherzykowe dyskowe, czyli dostawę, montaż oraz uruchomienie następujących elementów: 1.System równomiernie rozłożonych (z uwgl. na środku dna stożka o podstawie 0,7m i wysokości 0,42m) dyfuzorów dyskowych wraz z szynami balastowymi (nie dopuszcza się ingerencji w stalową konstrukcję zbiornika), elementami mocującymi, wężami zasilającymi, zaworami kulowymi, które dostarczą do komory 5,0 kgO2/h, - do każdej z dwóch komór. 2.Dmuchawa w osłonie dźwiękochłonnej z silnikiem do 6 kW, filtrem powietrza, zaworem zwrotnym, zaworem bezpieczeństwa, przyłączem elastycznym oraz zasuwą odcinającą zamontowana na fundamencie w pobliżu komory. Podłączenie elektryczne do istniejących szaf obok zbiorników z zastosowaniem odpowiednich urządzeń i zabezpieczeń - sztuk 2. 3.Rurociągi łączące dmuchawy z rusztem napowietrzającym wraz ze wszystkimi niezbędnymi podporami i zamocowaniami - sztuk 2. 4.Rurociąg wraz z zasuwą odcinającą łączący rurociągi tłoczne dmuchaw. 5.Zestaw do pomiaru tlenu: przetwornik EcoLine Oxi170 lub OXY 2002 lub równoważny, sonda tlenowa TriOximatic 690 lub równoważna, stojak aparaturowy ze stali nierdzewnej dla jednej komory, dla drugiej wykorzystanie istniejącego zestawu; podłączenie tlenomierzy do istniejących szaf sterowniczych, wykonanie trasy kablowej pomiędzy szafkami sterowniczymi a dmuchawami; konfiguracja tlenomierzy i kalibracja pomiaru tlenu; uruchomienie automatycznego sterowania dmuchaw. 6.Każda z dmuchaw ma pracować na jedną komorę w układzie sterowniczym dwupołożeniowym (załącz/wyłącz) regulowanym pomiarem tlenu w komorze. 7.Wykonanie zadaszenia nad dmuchawami - konstrukcja stalowa. 8.Wykonanie i zabudowa barierek ochronnych, na jednej komorze i jednym osadniku wtórnym (ciąg 1), z rur O42mm o łącznej długości 34 mb i wysokości 1,1m, malowanych farbą podkładową i nawierzchniową chlorokauczukową żółtą, zgodnie z przepisami BHP. 9.Prace będą wykonywane dwu etapowo dla każdego ciągu osobno po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. Termin wykonania zamówienia: do 6 tygodni od zawarcia umowy Gwarancja 24 miesiące od daty odbioru..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.24.00 - Napowietrzne urządzenia elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W/w dokument powinien być doręczony w formie oryginału. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania.przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać samodzielnie i załączyć do oferty. W/w dokument powinien być doręczony w formie oryginału. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca winien sporządzić i załączyć do oferty zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych . W celu wykonania zamówienia winien dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do spawania stali , oraz przynajmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia do eksploatacji urządzeń elektrycznych. Do wyżej wymienionego wykazu , należy dołączyć odpowiednie dokumenty , pochodzące od wykazanych osób , potwierdzające nadanie wymaganych uprawnień. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę występujących wspólnie powyższe dokumenty mogą być złożone łącznie. 5.Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.Do oferty należy załączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-laziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Klienta w siedzibie zamawiającego ( cena 10zł) w godz: 07.00-14.00badź za zaliczeniem pocztowym. Wnioski o przesłanie specyfikacji kierować pod nr faxu:032 2241-088.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego Łaziska Górne ul.Energetyków 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.10.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.