Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Proszowice: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych, w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Proszowice, w miejscowościach:
1/. Remont drogi gminnej nr K-160 285 w miejscowości Piekary, odcinek od km 0+000,0 do km 1+100,0
2/. Remont drogi gminnej nr K-160 303 w miejscowości Więckowice, odcinek od km 0+000,0 do km 0+680,0
3/. Remont drogi gminnej nr K-160 298 w miejscowościach Stogniowice-Górka Stogniowska, odcinek od km 0+000,0 do km 0+650,0.
Numer ogłoszenia: 231429 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Proszowicach , ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3861005, 3861555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.proszowice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych, w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Proszowice, w miejscowościach: 1/. Remont drogi gminnej nr K-160 285 w miejscowości Piekary, odcinek od km 0+000,0 do km 1+100,0 2/. Remont drogi gminnej nr K-160 303 w miejscowości Więckowice, odcinek od km 0+000,0 do km 0+680,0 3/. Remont drogi gminnej nr K-160 298 w miejscowościach Stogniowice-Górka Stogniowska, odcinek od km 0+000,0 do km 0+650,0..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Remont drogi gminnej nr K-160 285 w miejscowości Piekary, odcinek od km 0+000,0 do km 1+100,0 Długość remontowanego odcinak drogi: 1 100,0mb, szerokość nawierzchni 3,50mb plus obustronne pobocza: 0,50 mb, uzupełnienie i wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi, poboczy oraz zjazdów kruszywem żużlowym. 2/. Remont drogi gminnej nr K-160 303 w miejscowości Więckowice, odcinek od km 0+000,0 do km 0+680,0 Długość remontowanego odcinka drogi ok. 680,0mb, szerokość nawierzchni ok. 4,0mb plus obustronne pobocza: 0,50 mb, wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej w ilości średnio 50kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5cm., remont obustronnych poboczy i zjazdów. 3/. Remont drogi gminnej nr K-160 298 w miejscowościach Stogniowice-Górka Stogniowska, odcinek od km 0+000,0 do km 0+650,0. Długość remontowanego odcinka: około 650,0mb, szerokość nawierzchni ok. 3,50 mb plus obustronne pobocza: 0,50 mb, uzupełnienie i wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi, poboczy oraz zjazdów kruszywem żużlowym. Wykonanie na drodze nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej - grub. 5 cm. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót, jak również eliminowania poszczególnych prac remontowo-budowlanych w zależności od posiadanych środków finansowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy; Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna; Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Wzór umowy; Wykonawca musi załączyć do swojej oferty parafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w sposób spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nazwa dokumentu potwierdzającego oraz wymagany dokument 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Potwierdzenie posiadanych uprawnień; Wykonawca zobowiązany jest do podania wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z załączeniem odpowiednich kopii dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych; Wykaz wykonanych minimum 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, załącznik do SIWZ nr 7. 6. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu; Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zgodności z warunkami przetargu, załącznik do SIWZ nr 2. 7. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust.1, załącznik do SIWZ nr 3. 8. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu; Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 24 o nie wykluczeniu, załącznik do SIWZ nr 4. 9. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia; Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wys. 8% kwoty ofertowej brutto, załącznik do SIWZ nr 5. 11. Wykaz podwykonawców; Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, załącznik do SIWZ nr 6. 12. Wzór umowy; Wykonawca musi załączyć do swojej oferty parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, załącznik do SIWZ nr 8. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proszowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w cenie 0,00zł brutto można otrzymać w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 45.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 45..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków MSWiA, w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych..
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Przebudowa drogi gminnej ul. Mikołaja Kopernika w miejscowości Proszowice w zakresie przebudowy jezdni, chodników oraz budowy miejsc postojowych, km 0+000 - 0+147, Gmina Proszowice, - Etap - I
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Przebudowa dróg gminnych publicznych w msc. Stare Siedlisko i Ławki
- Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej, usunięcie ubytków i regulacja studzienek
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w części dotyczącej: - rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Molna (ciąg dalszy w SWZ)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.