Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Lublin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 231449 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części: Część 1 - Dostawa tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1a do SIWZ, Część 2 - Dostawa projektorów i komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 2a do SIWZ, Część 3 - Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 3a do SIWZ, Część 4 -Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 4a do SIWZ, Część 5- Dostawa oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 5a do SIWZ, Część 6 - Dostawa pamięci masowej dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 6a do SIWZ, Część 7 - Dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 7a do SIWZ, Część 8 - Dostawa urządzeń biurowych w dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 8a do SIWZ, Część 9 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 9a do SIWZ. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-9 wymagane są: dostawa wraz z wniesieniem dostarczonego sprzętu komputerowego będącego przedmiotem zamówienia do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II mieszczących się w Lublinie przy ul. Al. Racławickie 14 w Lublinie sala CN-223 II piętro Dział Teleinformatyczny, oraz zapewnienie wymaganych minimalnych terminów gwarancji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.21.00-3, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 32.34.24.12-3, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 32.35.12.00-0, 32.33.21.00-0, 32.33.16.00-8, 32.32.46.00-6, 48.00.00.00-8, 48.31.00.00-4, 48.31.30.00-5, 30.23.46.00-4, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.23.20.00-4, 30.21.32.00-7, 30.21.31.00-6, 30.23.20.00-4, 30.23.21.10-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 10 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 10 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 10 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 10 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 10 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto oferta musi zawierać: 1) wypełniony Formularz oferowanych parametrów technicznych wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1a- 9a odpowiednio do części 1-9 na którą Wykonawca składa ofertę 2) Wykaz asortymentowo - ilościowy przedmiotu zamówienia służący Wykonawcy do dokonania wyceny wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1b- 9b odpowiednio do części 1-9 na którą Wykonawca składa ofertę 3) wypełniony formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. nr 12 do SIWZ. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika ze złożonych wraz z ofertą dokumentów, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty pełnomocnictwa, z którego będzie jednoznacznie wynikało, do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału, lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy, 3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia. 2.Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,1650.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14 Dział Zamówień i Zaopatrzenia Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-224.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14 Dział Zamówień i Zaopatrzenia Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-224.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa projektorów i komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektorów i komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 2a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.21.30.00-5, 48.62.00.00-0, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 3a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 4a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 5a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.31.00.00-4, 48.31.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pamięci masowej dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pamięci masowej dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 6a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.46.00-4, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 7a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.12-3, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 32.35.12.00-0, 31.43.00.00-9, 32.34.21.00-3, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych w dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń biurowych w dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 8a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.21.00-0, 32.33.16.00-8, 32.32.46.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 9a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.31.00.00-4, 48.31.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Usługa kompleksowego sprzątania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzańskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiającego wraz z posypywaniem powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z dachów obiektów we władaniu Zamawiającego.
- Postępowanie na udzielanie świadczeń zdrowotnych przez perfuzjonistę oraz przez adepta perfuzjonisty w Oddziale Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Lublinie
- Dostawa mięsa, drobiu oraz wyrobów wędliniarskich na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa pomocy naukowych na potrzeby edukacji STEAM
- Dostawę zarządzanych szyfrowanych pamięci przenośnych wraz z licencjami do zarządzania na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Zakup wraz z dostawą komputera przenośnego dla potrzeb jednostki AWF w Krakowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.