Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Radlin: Dostawy żywności w roku szkolnym 2009/2010 dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie z podziałem na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 231450 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie , ul. Mariacka 1, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 7292349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności w roku szkolnym 2009/2010 dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie z podziałem na 5 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : 1.Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa środków żywności dla Zamawiającego, który to przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania: 1)zadanie nr 1 - dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 SIWZ, 2)zadanie nr 2 - dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 do SIWZ, 3)zadanie nr 3 - dostawa produktów mleczarskich, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ, 4)zadanie nr 4 - dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 do SIWZ, 5)zadanie nr 5 - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, i różnych produktów spożywczych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ 2.Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także : 1)zapewnienie transportu towarów objętych zadaniem, środkiem transportu przystosowanym do ich przewożenia (spełniającym wymagania określone odrębnymi przepisami) do miejsca jego składowania na terenie Zamawiającego wraz z rozładunkiem, 2)zapewnienie jakości towarów i ich oznakowania zgodnie z normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej, 3)realizacja dostaw rozłożonych w czasie, według poszczególnych zleceń, składanych przez Zamawiającego, na piśmie, z wyprzedzeniem, co najmniej 2-ch dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - oświadczenie 3)posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - oświadczenie 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 22 upzp - oświadczenie 7)przyjmą 14-dniowy termin płatności faktur -oświadczenie 8)zaakceptują warunki umowy, której wzór stanowi zał. Nr 10 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. Nr 6 do SIWZ) 2.wypełnione i podpisane formularze cenowe (wzór - zał. Nr 1-5 do SIWZ) 3.oświadczenie o terminie wykonania zamówienia, gwarancji jakości towarów i o przyjęciu warunków płatności (wzór - zał. Nr 8 do SIWZ) 4.oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 upzp(wzór - zał. Nr 7 do SIWZ) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum, 5.oświadczenie o podwykonawcach wraz ze wskazaniem zakresu dostaw, jaki zostanie im powierzony -(wzór - zał. Nr 9 do SIWZ) 6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum 7.umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo ustanawiające pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 8.zaparafowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia (wzór - zał. Nr 10 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie
44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 407).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 407).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa produktów mięsnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mięsa surowego (wieprzowego, drobiowego) oraz wędlin różnego rodzaju,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy owoców, warzyw i podobnych produktów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy owoców i warzyw, świeżych, mrożonych oraz przetworzonych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy produktów mleczarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mleka, masła, śmietany, maślanki, jogurtów, serów (twardy, topiony, twaróg).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy chleba bułek, drożdżówek, ciasta, bułki tartej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różnych produktów spożywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ryb mrożonych i konserwowanych, oleju jadalnego, cukru, mąki, kaszy ryżu, makaronu, słodyczy, przypraw..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawa samojezdnego urządzenia wiercąco-kotwiącego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel.
- Remont podnośnika kubełkowego odwadniającego B-800 nr 3.503 (kamień system B) w ZPM PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Dostawa urządzenia do profesjonalnej diagnostyki silników elektrycznych napięcia zmiennego oraz stałego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Koncepcja przebudowy układu drogowego na terenie miasta Radlin w części dotyczącej drogi powiatowej nr 5024S, w ciągu której leży ulica Korfantego (II)
- Działania konserwatorskie, restauratorskie i budowlane w zabytkowym obiekcie Przedszkola Publicznego nr 2 im. Jasia i Małgosi w Radlinie - etap I
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 14 im. ks. G. Piramowicza w Gdańsku na 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby działu żywienia Domu Pomocy Społecznej "Pod Sosnami" w Pułtusku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.