Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Warszawa: Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz kampanii informacyjnej podnoszącej świadomość społeczeństwa w zakresie praw i obowiązków osób ubezpieczonych, w ramach realizacji Projektu Transition Facility 2005/017 - 488.01.02 Wielosektorowy projekt na rzecz wzmocnienia zdolności administracyjnych
Numer ogłoszenia: 231458 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja FUNDUSZ WSPÓŁPRACY Jednostka Finansująco-Kontraktująca, ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4509900, fax 022 4509905.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofund.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz kampanii informacyjnej podnoszącej świadomość społeczeństwa w zakresie praw i obowiązków osób ubezpieczonych, w ramach realizacji Projektu Transition Facility 2005/017 - 488.01.02 Wielosektorowy projekt na rzecz wzmocnienia zdolności administracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Organizacja i prowadzenie 6-ciu dwudniowych szkoleń z udziałem wykładowców z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu dyrektyw komunikacyjnych w krajach UE dla max. 200 osób łącznie. Uczestnikami szkoleń będą przedstawiciele Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego, Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, Polskiej Izby Ubezpieczeń, Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Ministerstwa Finansów. Część II Kampania informacyjna podnosząca świadomość społeczeństwa w zakresie praw i obowiązków osób ubezpieczonych wynikających z unijnych dyrektyw komunikacyjnych obejmująca: Zadanie 1: przygotowanie i wyemitowanie edukacyjnego spotu TV o zasięgu ogólnopolskim, Zadanie 2: przygotowanie i wyemitowanie radiowego pasma informacyjnego - konkurs/quiz związany z tematyką kampanii o ogólnopolskim zasięgu, Zadanie 3: przygotowanie i ekspozycja billboardów w ramach kampanii typu out-door o zasięgu ogólnopolskim, Zadanie 4: przygotowanie i opublikowanie insertów (broszur informacyjnych) oraz artykułów sponsorowanych w prasie lokalnej, Zadanie 5: opracowanie i publikacja raportu nt. rozwiązań zastosowanych na polskim rynku w dziedzinie zasad taryfikacji, oceny ryzyka oraz opracowywania przepisów technicznych w odniesieniu do obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego oraz opracowanie i publikacja analizy rozwiązań wynikających z przepisów dyrektyw komunikacyjnych, przyjętych przez państwa członkowskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji Oryginalny kod CPV: 80.42.10.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego Oryginalny kod CPV: 92.22.10.00 - Usługi nadawania audycji telewizyjnych7 Kod CPV wg słownika 2008: 92.22.10.00 - (2) Usługi produkcji telewizyjnej Oryginalny kod CPV: 92.21.10.00 - Usługi nadawania audycji radiowych7 Kod CPV wg słownika 2008: 92.21.10.00 - (2) Usługi produkcji radiowej Oryginalny kod CPV: 78.24.00.00 - Usługi drukowania i dystrybucji Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. spełniają warunki szczegółowe, tj.: CZĘŚĆ I 1) dysponują potencjałem kadrowym: dla każdego z sześciu szkoleń co najmniej 2 wykładowcami, spełniającymi następujące wymagania. wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze; przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracach nad problematyką ubezpieczeń komunikacyjnych lub nad zakończoną implementacją dyrektyw komunikacyjnych do krajowego porządku prawnego w kraju Unii Europejskiej; przynajmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu szkoleń lub doradztwa z zakresu implementacji dyrektyw komunikacyjnych do krajowego porządku prawnego w kraju Unii Europejskiej; UWAGA: Jeden wykładowca może być wskazany do realizacji kilku Modułów. 2) posiadają doświadczenie: w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali(a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) co najmniej 3 zamówienia polegające na kompleksowym przygotowaniu i organizacji szkoleń dla minimum 200 uczestników łącznie. CZĘŚĆ II 1) posiadają doświadczenie: a) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przygotowali i przeprowadzili (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również przygotowują i przeprowadzają) co najmniej 2 kampanie informacyjne w mediach o zasięgu ogólnopolskim oraz b) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadzili (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również przeprowadzają) co najmniej 2 kampanie społeczne o zasięgu ogólnopolskim, z zastosowaniem łącznie, bądź z osobna: billboardów lub artykułów sponsorowanych lub insertów w prasie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dot. Części I), 8) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 2. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.: 1) ppkt 2), 3), 4), 6) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) ppkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1. ppkt 2) - 6) składa osobno każdy z Wykonawców, b) oświadczenie wskazane w pkt 1. ppkt 1) składają Wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty wskazane w pkt 1. ppkt 7 - 8) składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia wymagania lub Wykonawcy wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cofund.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Fundusz Współpracy, Recepcja JFK,adres j.w. Maciej Ostrowski, Tel.: + 48 22 450 98 85 Fax: +48 22 450 99 05 e-mail:mostrowski@cofund.org.pl koszt 7 PLN (gotówki lub za zaliczeniem pocztowym).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Fundacja Fundusz Współpracy, Recepcja JFK ul. Górnośląska 4A 00-444 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Transition Facility 2005/017-488.01.02 Wielosektorowy projekt na rzecz wzmocnienia zdolności administracyjnych. W przypadku, gdy załączone do oferty dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego) niezbędne jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i prowadzenie 6-ciu dwudniowych szkoleń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie sześciu dwudniowych szkoleń dla max. 200 osób łącznie. Uczestnikami szkoleń będą przedstawiciele Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego, Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, Polskiej Izby Ubezpieczeń, Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Ministerstwa Finansów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kampania informacyjna podnosząca świadomość społeczeństwa w zakresie praw i obowiązków osób ubezpieczonych wynikających z unijnych dyrektyw komunikacyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kampania informacyjna podnosząca świadomość społeczeństwa w zakresie praw i obowiązków osób ubezpieczonych wynikających z unijnych dyrektyw komunikacyjnych obejmująca: Zadanie 1: przygotowanie i wyemitowanie edukacyjnego spotu TV o zasięgu ogólnopolskim, Zadanie 2: przygotowanie i wyemitowanie radiowego pasma informacyjnego - konkurs/quiz związanego z tematyką kampanii o ogólnopolskim zasięgu. Zadanie 3: przygotowanie i ekspozycja billboardów w ramach kampanii typu out-door o zasięgu ogólnopolskim Zadanie 4: przygotowanie i opublikowanie insertów (broszur informacyjnych) oraz artykułów sponsorowanych w prasie lokalnej Zadanie 5: opracowanie i publikacja raportu nt. rozwiązań zastosowanych na polskim rynku w dziedzinie zasad taryfikacji, oceny ryzyka oraz opracowywania przepisów technicznych w odniesieniu do obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego oraz opracowanie i publikacja analizy rozwiązań wynikających z przepisów dyrektyw komunikacyjnych, przyjętych przez państwa członkowskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.20.00-3, 92.21.00.00-6, 92.21.10.00-3, 78.24.00.00-1, 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnej "VIII turystyczne mistrzostwa Vlogerów"
- DZP.261.6.2025 świadczenie usług drukowania i dostawy publikacji Wydawnictwa NCK w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.