To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-17
Warszawa: P-13-MAT.CZYSTOŚCIOWE-2013 na dostawę materiałów
czystościowych
Numer ogłoszenia: 231480 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192298 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P-13-MAT.CZYSTOŚCIOWE-2013 na dostawę materiałów czystościowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów czystościowych w podziale na 7 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów czystościowych w podziale na następujące części: Część 1- Środki czystościowe ogólnego zastosowania Część 2 - Środki czystościowe - chemia profesjonalna - koncentraty Część 3 -Artykuły do czyszczenia Część 4 -Artykuły toaletowe Część 5 - Opakowania foliowe Część 6 - Opakowania foliowe spożywcze Część 7 - Środki pielęgnacyjne dla noworodków 3. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją materiały czystościowe. 4. Miejsce dostawy materiałów czystościowych: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 5. Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości materiałów czystościowych mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 6. Termin dostarczenia zamawianych materiałów czystościowych - maksymalnie do 2 dni roboczych od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faksem lub przez telefon). 7. Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji każdej z części spowoduje odrzucenie oferty 8. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. 9. Wymagany minimalny okres ważności dostarczanych materiałów czystościowych 12 miesięcy od daty dostawy. 10. Oferowane przez Wykonawcę materiały czystościowe muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski oraz muszą spełniać wymagania polskich i europejskich przepisów w zakresie ich składu, produkcji i stosowania. 11. W przypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku asortymentu objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli Wykonawca nie dokona tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie. 12. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39.83.00.00-9- Środki czystościowe 39.80.00.00-0 - Środki czystościowe - chemia profesjonalna - koncentraty 33.76.00.00-5 -Artykuły toaletowe 44.17.40.00-0- Opakowania foliowe 19.93.70.00-6- Opakowania foliowe spożywcze 33.75.00.00-2- Produkty do pielęgnacji niemowląt 5 13. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla wyznaczonego personelu z zakresu stosowania zaoferowanych środków: wdrożeniowego oraz kontrolnych raz na kwartał - dot. części 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Środki czystościowe ogólnego zastosowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. BARLON, Nowe Miasto Folwark 53, Nowe Miasto, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15637,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14268,00
Oferta z najniższą ceną: 16895,53 / Oferta z najwyższą ceną: 14268,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Artykuły do czyszczenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADMOR, Ul. Wierzbicka 58 m 1, Radom, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59862,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59907,40
Oferta z najniższą ceną: 59907,40 / Oferta z najwyższą ceną: 59907,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Artykuły toaletowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FLESZ Sp. z o.o., Ul. Wrzeciono 2A/25, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252995,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 189002,29
Oferta z najniższą ceną: 189002,29 / Oferta z najwyższą ceną: 189002,29
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Środki czystościowe - chemia profesjonalna - koncentraty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WETROK POLSKA S.A., ul. Łączyny 4b, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33563,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42096,75
Oferta z najniższą ceną: 42096,75 / Oferta z najwyższą ceną: 42096,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego w 2025 r.
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości, higieny i wyposażenia ochronnego
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości.
- Zakup środków czystości
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.