To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Łuków: Wybór koordynatora szkolnego oraz koordynatora szkolnego -asystenta projektu pn.: Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 231501 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214017 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie, ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 66 34, faks 25 798 66 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjnie podległa administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór koordynatora szkolnego oraz koordynatora szkolnego -asystenta projektu pn.: Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków część I - koordynatora szkolnego część II -koordynatora szkolnego -asystenta, projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej ZS2 w Łukowie (Technikum i ZSZ) poprzez wdrożenie 2 programów rozwojowych poprawiających skuteczność edukacji zawodowej oraz podnoszących prestiż ZS2 w regionie. Do zadań koordynatora szkolnego będzie należało: 1.planowanie i nadzór nad działaniami projektu na poziomie szkół oraz wymaganą dokumentacją w celu realizacji działań projektu zgodnie z przepisami prawa, 2.uzgadnianie harmonogramów zajęć i nadzór nad ich realizacją, 3.organizacja staży krajowych i zagranicznych dla uczestników/uczestniczek projektu zgodnie z założeniami projektu, 4.planowanie i organizacja prawidłowego procesu zakupu wyposażenia zaplanowanego w ramach projektu zgodnie z przepisami prawa, 5.organizacja Zespołu ds. współpracy z podmiotami gospodarczymi na terenie Zespołu Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie oraz kontakty z pracodawcami krajowymi i zagranicznymi, 6.nadzór merytoryczny nad zajęciami zaplanowanymi w ramach projektu, 7.bieżąca współpraca z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie 8.sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu, charakterystyki udzielonego wsparcia, dane ilościowe, jakościowe oraz postęp rzeczowy zrealizowanych działań, 9.przedstawiania Liderowi informacji finansowych i sprawozdawczych w terminach i formie umożliwiającej przygotowanie wniosków o płatność wymaganych w umowie o dofinansowanie projektu, 10.kompletowanie i weryfikacja prawidłowości dokumentacji projektowej, 11.współudział w tworzeniu procedury rekrutacji oraz udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej 12.zbieranie i przetwarzanie danych uczestników projektu na potrzeby systemu PEFS, wypełnienie i aktualizacja formularza PEFS, weryfikacja danych uczestników/uczestniczek projektu, 13.nadzór nad przestrzeganiem oraz przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, 14.nadzór nad dokumentami sprawdzającymi poziom wiedzy uczestników/uczestniczek projektu (na wejściu i wyjściu) oraz opracowywanie ich wyników. 15.promowanie projektu na poziomie szkoły (strona internetowa, dystrybucja ulotek, plakatów, działania informacyjne w trakcie spotkań z uczniami,rodzicami i pracodawcami), 16.umieszczanie logo EFS, PO KL i symbolu UE na materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i szkoleniowych związanych z realizacją zadań zgodnie z wytycznymi dot. promocji PO KL 17.wykorzystywanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera., 18.systematyczne informowanie Koordynatora projektu o postępie i ewentualnych zagrożeniach w realizacji zajęć, 19.zbieranie danych dot. monitoringu z uwzględnieniem zgodności realizacji projektu z harmonogramem, stanu rekrutacji, stopnia osiąganych wskaźników, produktów, wykonanych usług i przekazywanie ich Liderowi 20.udział w posiedzeniach Zespołu projektowego i Grupy Sterującej, bezpośrednia współpraca z zespołem zarządzającym projektem, 21.aktywne uczestnictwo i współpraca w działaniach Partnerstwa mające na celu realizację projektu, 22.przygotowanie dokumentów do kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 23.informowania uczestników projektu o obowiązku poddania się czynnościom kontrolnym, 24.dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy zlecenia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 25.przestrzeganie obowiązków, terminów i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 26.wykorzystania środków finansowych wyłącznie na realizację zadań zaplanowanych w projekcie zgodnie z przepisami prawa , 27.nadzór nad archiwizacją dokumentacji projektu. 28.gromadzenie i sprawdzanie poprawności ewidencji czasu pracy nauczycieli, 29.prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy. Do zadań koordynatora szkolnego - asystenta będzie należało: 1.aktualizacja harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu, 2.systematyczne monitorowanie zajęć prowadzonych przez nauczycieli i obecności uczestników/uczestniczek projektu, w tym m.in. kontrola dzienników oraz list obecności (min. raz w tygodniu), 3.rekrutacja uczestników/uczestniczek do projektu w Zespole Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej, w tym sporządzanie protokołów, 4.monitoring uczestników/uczestniczek projektu pod kątem udziału w zajęciach, 5.przygotowywanie zestawień finansowych oraz kserokopii dokumentów niezbędnych do sporządzania wniosków o płatność, 6.pomoc w organizacji staży krajowych i zagranicznych, 7.organizacja wyjazdów edukacyjnych, 8.dystrybucja materiałów zakupionych na potrzeby realizacji zajęć, 9.przekazywanie kompletnej dokumentacji Liderowi, 10.wspomaganie techniczne działań monitorujących i ewaluacyjnych w zakresie upowszechniania i zbierania ankiet, 11.systematyczne informowanie Koordynatora projektu o postępie i ewentualnych zagrożeniach w realizacji zajęć, 12.udział w posiedzeniach Zespołu projektowego i Grupy Sterującej, bezpośrednia współpraca z zespołem zarządzającym projektem, 13.aktywne uczestnictwo i współpraca w działaniach Partnerstwa mające na celu realizację Projektu, 14.przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, 15.przestrzeganie obowiązków, terminów i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 16.przygotowanie dokumentów do kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 17.dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy zlecenia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 18.wykorzystywanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , 19.wykorzystanie środków finansowych wyłącznie na realizację zadań zaplanowanych w projekcie, 20.nadzór merytoryczny nad planowanymi treściami zajęć (plan zajęć do każdego przedmiotu), 21.przygotowanie dokumentacji projektu do archiwizacji, 22.prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Monika Cichosz, ul. H. Sienkiewicza 11B, 21-411 Wojcieszków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54000,00
Oferta z najniższą ceną: 54000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego -asystenta projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krystyna Konieczna, ul. Kryńskiego 24, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54000,00
Oferta z najniższą ceną: 54000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1332L Ciechomin - Grudź - Wandów
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Rozbudowa II etapu leśnego zespołu rekreacyjno - edukacyjnego w Klimkach
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1354L od KM 6+150 do KM 6+250 oraz 1355L od KM 4+405 do KM 5+200 w m. Sarnów
- Roboty budowlane w ramach projektu: "Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w SPZOZ w Łukowie"
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej- zarządzanie przedsięwzięciem"
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.