Ogłoszenie z dnia 2007-11-24
Parczew: przetarg nieograniczony na roboty budowlane: termomodernizację budynków SP ZOZ w Parczewie z wymianą stolarki okiennej, wymiana grzejników i zaworów oraz montażem kolektorów słonecznych
Numer ogłoszenia: 231507 - 2007; data zamieszczenia: 24.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3552113, fax 083 3552113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na roboty budowlane: termomodernizację budynków SP ZOZ w Parczewie z wymianą stolarki okiennej, wymiana grzejników i zaworów oraz montażem kolektorów słonecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków SP ZOZ w Parczewie z wymianą grzejników i montażem kolektorów słonecznych. Na wyżej określony przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych polegających na : - Ociepleniu ścian zewnętrznych 14 cm warstwą styropianu. - Ociepleniu stropodachów wentylowanych 16 cm warstwą granulatu wełny mineralnej lub ekofibru metodą natryskową. - Ociepleniu stropodachów niewentylowanych 14 cm warstwą styropapy metodą wyłożenia od zewnątrz. - Dokończeniu wymiany okien na okna plastikowe o współczynniku = 1,3W/m²K i drzwi na drzwi aluminiowe lub stalowe o współczynniku = 1,3W/m²K likwidacją luksferów i częściowym przemurowaniem otworów przy klatkach schodowych. - Montażu systemu wspomagania podgrzewu wody za pomocą kolektorów słonecznych - 70 sztuk kolektorów o łącznej powierzchni 161 m² wraz z niezbędnymi urządzeniami, w tym zasobnikami i urządzeniami automatycznej regulacji. - Modernizacji instalacji c.o. obejmująca wymianę grzejników, montaż zaworów termostatycznych i regulacje po dokonanych pracach ociepleniowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 52.61.00.00 - 52.61.00.00 Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.14.00 - Pokrywanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.00 - Pokrywanie Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.10 - Instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.47 - Instalowanie krat Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.47 - Instalowanie krat Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł /słownie zł: czterdzieści tysięcy złotych/ Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. z 2000r Nr 109 poz. 1158 ze zmianami/. Nie zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy a złożona oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Biała Podlaska Oddział Parczew Nr 93203000451110000000093200 z dopiskiem /Wadium - termomodernizacja/.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców co do art. 24 ust. 1 i ust. 2 za wyjątkiem ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a/ posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; wysokość polisy winna opiewać na co najmniej 1/3 wartości złożonej oferty. b/ posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż 1/3 wartości złożonej oferty 2.1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a/ warunek określony w pkt .2.1.a/ spełniają łącznie. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów /co najmniej po jednej osobie/ posiadających uprawnienia budowlane do kierowania budową oraz robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 7.2.4 siwz 2.2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt .2.2. 2.3 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą: - swoim rodzajem /w zakresie termomodernizacji ścian zewnętrznych i stropodachów, wymiany stolarki okiennej, wymiany grzejników i zaworów oraz montażu kolektorów słonecznych/ - i wartością /równą lub wyższą niż wartość oferty/ robotom budowlanym będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.3.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 3. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz pisemnej gwarancji jakości na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz 4. Przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. 6.5. Wykonawca sporządzi i załączy do oferty harmonogram robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia z uwzględnieniem okresów i terminów ich wykonania. 5. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. niniejszej siwz, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty /oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem/: 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej siwz. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. niniejszej siwz Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty /oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem/: 7.2.1 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 6.2.1. a/ niniejszej siwz. 7.2.2 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 6.2.1 b/ siwz. 7.2.3 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych /minimum jedna/ w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentem potwierdzającymi należyte wykonanie robót. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 6.2.3. siwz. Wykaz /wzór/ stanowi załącznik nr 5 do siwz. 7.2.4 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do niniejszej siwz. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 6.2.2. siwz wraz z kopią uprawnień budowlanych /przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa/ osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika budowy 7.3. Wypełniony kosztorys ofertowy uzupełniony zgodnie z załączonymi przedmiarami robót 7.4.Harmonogram robót budowlanych,zgodnie z wymogiem określonym w pkt. 6.5. 7.5. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 6.4 siwz. 7.6. Dowód wniesienia wadium. 7.7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.7.1 dokument wymieniony w pkt 7.1.1. winien być złożony przez pełnomocnika Wykonawców. 7.7.2 dokumenty wymienione w pkt 7.1.2. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 7.7.3 dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 -7.2.4 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnianie warunku. 7.7.4 Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew woj. lubelskie tel./fax. (0-83) 355 21 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2007 godzina 08:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew woj. lubelskie Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.