eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwinKonserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2015-02-02

¦widwin: Konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego
Numer og³oszenia: 23150 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 6310 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3823509, faks 94 3823509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 50883000-8 Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ zaprowiantowania. 2. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego jednostek wojskowych zlokalizowanych na terenie miasta ¦widwin, Trzebiatów, Mrze¿yno i Pruszcz Gryficki. 3. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia: W zakres realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lonego w pkt 2 wchodzi: a) przegl±d i konserwacja sprzêtu okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy - kwartalnie, tj. cztery razy w roku; b) naprawa sprzêtu (serwis) - zamawiaj±cy okre¶la szacunkowy czas napraw sprzêtu przedstawionego w za³±czniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, na podstawie normatywu czasu naprawy, c) naprawa poprzez wymianê uszkodzonych elementów. 4. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia: 4.1. wymagania dotycz±ce przegl±du i konserwacji sprzêtu: a) Konserwacja obejmuje przegl±d ogólny, sprawdzenie stanu technicznego; pomiary rezystencji izolacji i ci±g³o¶ci przewodu zerowego do zasilania w³±cznie; czyszczeniem i smarowanie pracuj±cych czê¶ci zawiasów; konserwacja uszczelek; dokrêcenie poluzowanych elementów i mocowañ; poprawienie mocowañ kabli prze³±czy itp. zgodnie z zapisami zawartymi w za³±czniku nr 8 do SIWZ. Realizacja us³ugi nastêpowaæ bêdzie zgodnie z wymogami okre¶lonymi przez producenta urz±dzeñ. b) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zabezpieczenia materia³ów i sprzêtu niezbêdnego do wykonania konserwacji. c) Ka¿dorazowe dokonanie przegl±du konserwacyjnego potwierdzone bêdzie przez Wykonawcê pisemnie w dowodach sprzêtu lub urz±dzenia S³u¿by ¯ywno¶ciowej. d) Szczegó³owy zakres us³ug przegl±du i konserwacji wraz z wymaganym normatywem czasowym, w jakim Wykonawca bêdzie zobowi±zany zrealizowaæ przedmiotow± us³ugê - zawiera za³±cznik nr 8 do SIWZ. e) Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± (Dz. U. 2014 poz. 436 ze zm.), w przypadku urz±dzeñ ch³odniczych zawieraj±cych powy¿ej 3 kg czynnika ch³odniczego, bêd±cego substancj± kontrolowan±, Wykonawca za³o¿y i bêdzie dokonywa³ wymaganych przepisami prawa wpisów (w tym kontroli szczelno¶ci) w karcie obs³ugi technicznej i naprawy urz±dzenia, zwanej dalej kart± urz±dzenia, która bêdzie za³±cznikiem do dowodu urz±dzenia. f) kartê urz±dzenia mog± zak³adaæ osoby posiadaj±ce ¶wiadectwo kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych, zwane ¶wiadectwem kwalifikacji, zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± (Dz. U. 2014 poz. 436 ze zm.). g) Wzór karty urz±dzenia, uwzglêdniaj±cy konieczno¶æ zapewnienia kompleksowej informacji o substancji kontrolowanej zawartej w danym urz±dzeniu lub instalacji musi byæ zgodny z rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 6 sierpnia 2004 roku w sprawie wzoru karty urz±dzenia i instalacji zawieraj±cych substancje kontrolowane (Dz. U. z 2004 r. Nr 184, poz. 1903). h) Zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± (Dz. U. 2014 poz. 436 ze zm.), Wykonawca zobowi±zany bêdzie do postêpowania z odpadami zawieraj±cymi substancje kontrolowane, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotowej us³ugi, w sposób zapobiegaj±cy emisji substancji kontrolowanych do ¶rodowiska. i) Wykonawca jest zobowi±zany do oznakowania urz±dzeñ zawieraj±cych substancje kontrolowane zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobu oznakowania produktów, urz±dzeñ i instalacji zawieraj±cych substancje kontrolowane, a tak¿e pojemników zawieraj±cych te substancje (Dz. U. z 2004 r. Nr 195, poz.2007), je¿eli nie s± oznaczone. j) Podstaw± do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcê za konserwacjê, bêdzie sporz±dzona i podpisana przez Strony umowy, karta wykonania us³ugi. k) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wielko¶æ zamówienia (przyjêta ilo¶æ roboczogodzin konserwacji) i kwota wynagrodzenia wskazana w ofercie, s± wy³±cznie wielko¶ciami i kwotami planowanymi i z wa¿nych przyczyn, niezale¿nych od Zamawiaj±cego mog± one ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji us³ugi bez odrêbnej akceptacji Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y od Zamawiaj±cego ¿adne roszczenia z tego tytu³u. W takim przypadku Wykonawcy przys³uguje jedynie wynagrodzenie z tytu³u zrealizowania czê¶ci umowy. l) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji i gwarantuje wykonanie zamówienia w zakresie 80% warto¶ci kwoty okre¶lonej w ofercie, jako wynagrodzenie za konserwacjê sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego. m) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do sporz±dzenia karty wykonania us³ugi w trzech egzemplarzach, (egz. Nr 1 dla Zamawiaj±cego, egz. Nr 2 dla U¿ytkownika, egz. Nr 3 dla Wykonawcy). n) Na podstawie niesprawno¶ci wykazanych w karcie wykonania us³ugi z przeprowadzonej konserwacji, Wykonawca sporz±dzi i dostarczy, kosztorys naprawy/wymiany, zwany dalej kosztorysem ofertowym. Szczegó³owe warunki naprawy okre¶lono w pkt. 4.2. 4.2. Warunki dotycz±ce serwisu (naprawy) sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego: a) Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy ewentualnych uszkodzeñ sprzêtu stwierdzonych przy konserwacji w tym: uzupe³nienie brakuj±cych ilo¶ci p³ynów eksploatacyjnych i czynników ch³odz±cych; wymiana lub czyszczenie filtrów, wymiana przerdzewia³ych i drobnych elementów i uszczelek itp. b) Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy w przypadku wyst±pienia awarii w ramach us³ugi serwisowej. c) Us³uga serwisowa zwi±zana jest z wyst±pieniem awarii sprzêtu, i ma obejmowaæ przegl±d poprawno¶ci dzia³ania sprzêtu, oraz jego poszczególnych podzespo³ów i znalezienie przyczyn awarii oraz jej usuniêcie. d) Ostateczna ilo¶æ napraw zale¿eæ bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego e) Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ serwis ca³odobowy przez 7 dni w tygodniu. f) W sytuacji gdy Wykonawca zostanie wezwany do naprawy sprzêtu i urz±dzeñ w wyniku awarii, sporz±dzi protokó³ awarii w którym zamie¶ci wykaz zu¿ytych, zepsutych materia³ów czê¶ci i urz±dzeñ, które podlegaj± naprawie oraz sporz±dzi i dostarczy kosztorys naprawy wymiany, zwany dalej kosztorysem naprawy w terminie do 3 dni. g) Wykonawca mo¿e przyst±piæ do us³ugi naprawy po przedstawieniu kosztorysu naprawy, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiaj±cego; h) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w celu przedstawienia faktur VAT za zakupione czê¶ci/elementy w przypadku, gdy cena podana w kosztorysie naprawy budzi uzasadnione w±tpliwo¶ci co do jej wysoko¶ci. i) W kosztorysie naprawy Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zaoferowania ilo¶ci roboczogodzin wykonanych us³ug ustalonych na podstawie za³±cznika nr 9 do SIWZ. Za³±cznik zawiera szczegó³owy zakres us³ug naprawy wraz z wymaganym normatywem czasowym i bêdzie stanowi³ za³±cznik do umowy Stron. j) Zamawiaj±cy akceptuj±c kosztorys ofertowy naprawy ustali ostateczny termin zakoñczenia naprawy. k) Wykonawca zobowi±zuje siê do podjêcia naprawy sprzêtu i urz±dzeñ ch³odniczych, po telefonicznym zg³oszeniu przez Zamawiaj±cego usterki lub awarii w ci±gu 6 godzin od chwili przyjêcia zg³oszenia (dotyczy tak¿e dni ¶wi±tecznych, wolnych od pracy) oraz w ci±gu 24 godzin od chwili przyjêcia zg³oszenia dla pozosta³ego sprzêtu i urz±dzeñ. l) W przypadku braku mo¿liwo¶ci dokonania naprawy sprzêtu w siedzibie Zamawiaj±cego, naprawa zostanie dokonana w warsztacie Wykonawcy, przy czym koszty dojazdu oraz transportu sprzêtu w obie strony zapewnia Wykonawca. m) Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania us³ugi w³asnymi narzêdziami, urz±dzeniami oraz u¿yje wszystkich niezbêdnych czê¶ci i dostarczy urz±dzenia w takim terminie, aby zachowaæ ci±g³o¶ci wykonywania zadañ w S³u¿bie ¯ywno¶ciowej w siedzibie Zamawiaj±cego. n) Koszt transportu, demonta¿ i monta¿ czê¶ci Wykonawca uwzglêdni w ramach kwoty za roboczogodzinê wg ceny przedstawionej w formularzu ofertowym. Cena za jedn± roboczogodzinê powinna zawieraæ wszystkie koszty sk³adaj±ce siê na wykonanie przedmiotu zamówienia i nie bêdzie podlega³a podwy¿szeniu w okresie trwania zawartej umowy. o) W przypadku konieczno¶ci wymiany czê¶ci uszkodzonej Wykonawca zobowi±zany jest do zastosowania czê¶ci fabrycznie nowych. p) Czê¶ci i materia³y u¿ywane i montowane do naprawionego sprzêtu rozliczane bêd± wg aktualnych cen rynkowych. q) Wykonawca nie bêdzie nalicza³ mar¿y na zakupione czê¶ci i podzespo³y zamienne oraz materia³y niezbêdne do dokonania konserwacji i napraw. r) Zastosowane czê¶ci i materia³y powinny posiadaæ atesty i dopuszczenia upowa¿nionych instytucji. s) Dokumentem potwierdzaj±cym odbiór us³ugi bêdzie podpis u¿ytkownika sprzêtu w karcie us³ugi. t) Podstaw± do wystawiania przez Wykonawcê faktury VAT za us³ugê naprawy bêd± stanowi³y: - karta us³ugi, podpisana przez u¿ytkowników sprzêtu. u) Wykonawcy, za wykonanie us³ugi naprawy i naprawy poprzez wymianê uszkodzonych elementów, przys³uguje wynagrodzenie, zgodne z kosztorysem przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego, obliczonego na podstawie normatywu. v) Wynagrodzenie, o którym mowa w lit. u nie mo¿e przekroczyæ limitu ¶rodków przeznaczonego na ten cel przez Zamawiaj±cego. w) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji poprzez zwiêkszenie o maksymalnie 20 % warto¶ci kwoty okre¶lonej w lit. v). W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Zamawiaj±cy pisemnie zawiadomi o tym fakcie Wykonawcê. x) Na wykonan± us³ugê Wykonawca udzieli co najmniej 3 miesiêcznej gwarancji (Wykonawca wpisuje ilo¶æ miesiêcy udzielonej gwarancji w formularzu ofertowym - za³±cznik nr 1 do SIWZ), a na wymienione czê¶ci zamienne, Wykonawca udzieli co najmniej 6 miesiêcy gwarancji lub gwarancji przewidzianej przez producenta..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.88.30.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Sprzêtu Ch³odniczego Konserwacja Dariusz Szpecht, Dolne Miasto 9/14, 78-600 Wa³cz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 61389,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 85128,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 85128,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 85128,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.