Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-04
Koszalin: Zagospodarowanie fragmentu Parku Książąt Pomorskich
wraz z przebudową fragmentu ulicy Piastowskiej i parkingów
w ramach Rewitalizacji Parku Książąt Pomorskich w Koszalinie
- II etap zamierzenia budowlanego realizowanego w ramach inwestycji pn.
Przebudowa Rynku Staromiejskiego w tym zagospodarowanie terenu
przy ul. Piastowskiej w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 231519 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie fragmentu Parku Książąt Pomorskich wraz z przebudową fragmentu ulicy Piastowskiej i parkingów w ramach Rewitalizacji Parku Książąt Pomorskich w Koszalinie - II etap zamierzenia budowlanego realizowanego w ramach inwestycji pn. Przebudowa Rynku Staromiejskiego w tym zagospodarowanie terenu przy ul. Piastowskiej w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie fragmentu Parku Książąt Pomorskich wraz z przebudową fragmentu ulicy Piastowskiej i parkingów w ramach Rewitalizacji Parku Książąt Pomorskich w Koszalinie - II etap zamierzenia budowlanego realizowanego w ramach inwestycji pn. Przebudowa Rynku Staromiejskiego w tym zagospodarowanie terenu przy ul. Piastowskiej w Koszalinie. I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - ETAP II, FAZA I 1. branża drogowa, mała architektura - przebudowa istniejących ciągów pieszych, - utworzenie placu z Drogowskazami Sław o nawierzchni w kształcie róży wiatrów, - przełożenie i uzupełnienie istniejącej nawierzchni chodników z płyt betonowych przy ul. Piastowskiej, - wykonanie nawierzchni fragmentu ulicy Piastowskiej z kostki bazaltowej wraz z przejściami dla pieszych, - remont istniejących schodów na skarpie przy Amfiteatrze, - wymiana elementów małej architektury: ławek, koszy na śmieci, koszy na psie odpady, stojaków na rowery, - wykonanie słupów - drogowskazów, - wykonanie i wymiana tablic informacyjnych , - przeniesienie i renowacja rzeźby Organy Świetlne oraz przywrócenie jej pierwotnej funkcji. 2. Zieleń - uzupełnienie nasadzeń przy nowej lokalizacji pomnika: Byliśmy, Jesteśmy, Będziemy o drzewa i krzewy, - uzupełnienie nasadzeń przed amfiteatrem - średniej wielkości o kulistych koronach, - uzupełnienie nasadzeń w dalszej części parku o krzewy liściaste iglaste i zimozielone, - uzupełnienie nasadzeń przy parkingu o lipy szerokolistne i srebrzyste na terenie przy parkingu w miejscu słabo utrzymującego się trawnika, - uzupełnienie nasadzeń na pustych miejscach na skarpie przy parkingu, - na obszarze przy BWA w okolicy nowej lokalizacji rzeźby Organy Świetlne należy wykonać nasadzenia krzewów ozdobnych kwitnących, na skarpie pod drzewami wykonać nasadzenia krzewów liściastych odpornych na zacienienie oraz rośliny okrywowe, - uzupełnienie trawników, - założenie nowych trawników w miejscach rozebranych nawierzchni. 3. Branża elektryczna - wykonanie zasilania z istniejącej stacji transformatorowej kablem YAKY 4x120mm2 dł. ca 25 mb wraz z montażem szafki pomiarowej, - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej SO kablem YAKY 4x50mm2 dł. ca 6 mb wraz z jej montażem. Rozdzielnicę doposażyć w ochronnik przeciwprzepięciowy klasy B+C, - wykonanie zasilania szafki monitoringu SM-1 kablem YKY 3x16mm2 wraz z jej montażem oraz szafki SM-2 zasilanej kablem YKY 3x4mm2, - wykonanie kablowych linii oświetleniowych kablem YKXS 5x16mm2 o długości ca 1.495 mb, - wykonanie kablowej linii zasilającej pomnik Organy świetlne, - montaż słupów parkowych aluminiowych anodowanych 4 m w kolorze zielonym wraz z oprawami typu LED, naświetlaczami oraz kamerami , - montaż słupów oświetleniowych 9 m aluminiowych anodowanych w kolorze srebrnym z dedykowaną oprawą dla potrzeb doświetlenia przejść dla pieszych o mocy 150W, montaż iluminacji pomników: Byliśmy, Jesteśmy, Będziemy, Trzech Grajków oraz Drogowskazu sław, - ułożenie we wspólnym wykopie z kablami oświetleniowymi rury HDPE 40 ca 1.704 mb z wypełnieniem mikrorurkami oraz montażem światłowodów do urządzeń kamerowych, - montaż kamer stacjonarnych IP - 2szt. - montaż studni kablowej telekomunikacyjnej na rurociągu będącym własnością Gminy Miasto Koszalin. Studnia typu SKO-2g. DODATKOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1) Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia na co najmniej 60 miesięcy. 2) Przedmiot zamówienia należy zrealizować do 30.06.2014 r., w tym: - zakres prac umożliwiający dojście do pomnika Byliśmy, Jesteśmy, Będziemy do 28.02.2014 r. W związku z planowanymi uroczystościami w obrębie pomnika Byliśmy, Jesteśmy, Będziemy w ramach dojścia do pomnika w terminie do 28.02.2014 r. należy wykonać: - odtworzenie nawierzchni chodników ul. Piastowskiej, - wykonanie nawierzchni ulicy Piastowskiej z kostki bazaltowej wraz z przejściami dla pieszych, - zagospodarowanie i urządzenie terenu od strony ulicy Piastowskiej do wysokości wejścia na alejkę do pomnika , - odgrodzenie i zabezpieczenie otoczenia pomnika od pozostałej części placu budowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz, dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.60 - Roboty budowlane w zakresie rozwoju miast 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał minimum: - drogę lub plac lub pasaż pieszy o nawierzchni z kostki kamiennej o wartości robót minimum 500.000,00 zł, - oświetlenie ulicy, placu lub terenów rekreacyjnych o wartości robót minimum 100.000,00 zł, - urządzenie terenów zielonych wraz z małą architekturą o wartości minimum 50.000,00 zł. Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykonanie powyższych prac jako jedno zadanie (o łącznej wartości minimum 650.000,00 zł), wykonane w ramach jednej umowy lub jako zadania niezależne, wykonane w ramach odrębnych umów (każda o wartości minimum jak wyżej). W wykazie robót należy podać wartość w/w robót. Łączna ich wartość powinna wynosić minimum 650.000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie w/w warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają niezbędne uprawnienia zgodne z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem dla każdej branży, które będą pełniły funkcje: - kierownika budowy i kierownika robót - branża drogowa, - kierownika robót - branża elektryczna. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie w/w warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości minimum 150.000,00 zł zapewniając tym zdolność do finansowania robót w trakcie realizacji pomiędzy płatnościami ze strony Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie w/w warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty WYKONAWCY: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: - działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; - braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych; - wstrzymania robót przez ZAMAWIAJĄCEGO lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAMAWIAJĄCY; - wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez WYKONAWCĘ - wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; - ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie; - zaistnienia okoliczności, które nie powstały z winy Wykonawcy. 2) zmiany w przypadkach losowych, osób wskazanych przez WYKONAWCĘ w wykazie będącym załącznikiem do oferty, przewidzianych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji robót budowlanych, przy czym kwalifikacje oraz doświadczenie tych osób będą takie same lub wyższe jak osób podanych w wykazie. 2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1, będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany terminu. 3. W przypadku wniosku WYKONAWCY o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, WYKONAWCA obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazywanych osób pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że ubiega się o dofinansowanie z Unii Europejskiej, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.