Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-26
Zakopane: Wykonanie prac regulacyjnych w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 231531 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego , ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac regulacyjnych w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi geodezyjne polegające na wykonaniu prac regulacyjnych w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa: 1) na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 roku Nr 102, poz. 651), 2) na podstawie ustawy z dnia 07 września 2007 roku o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2007 roku Nr 191, poz. 1365 ze zm.), z podziałem na 3 Pakiety, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawiony w punkcie 3.2. i 3.3 przedmiotowej SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Na podstawie składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych usług odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, tj. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. listy referencyjne) - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego o wartości minimum 3.000,00 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, tj. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, tj.: Starostwo Powiatowe w Zakopanem ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ulica Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pokój nr 1 Dziennik Podawczy, osobiście lub za pośrednictwem poczty.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet - Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług, o których mowa wyżej, w szczególności polega na wykonaniu następującego zakresu prac: 1) Opracowanie mające na celu założenie księgi wieczystej na obowiązujące oznaczenia ewidencyjne i ujawnienie Skarbu Państwa w miejsce Gizeli Ćwikła na podstawie postanowienia Sądu Rejonowego w Zakopanem, Wydziału I Cywilnego z dnia 08 czerwca 2006 roku sygn. akt I Ns 466/0, dla nieruchomości obj. LWH 7096; 2) Wykazu zmian dla działki ewidencyjnej nr 418 i 673/2 obręb 12, na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości - zasiedzenie na rzecz Skarbu Państwa; 3) Ujawnienie obowiązujących oznaczeń ewidencyjnych dla nieruchomości - p. gr. l. kat. 1576/1 Zakopane oraz ujawnienie jako właściciela Skarbu Państwa, na mocy ostatecznego orzeczenia Wojewódzkiej Rady Narodowej w Krakowie - Urzędu Spraw Wewnętrznych z dnia 02 marca 1962 roku znak: USW. Wł. 8/32/60 oraz decyzji Komisji Odwoławczej d.s. wywłaszczeń przy Ministrze Spraw Wewnętrznych znak: D. 154/KW/61 z dnia 24 kwietnia 1961 roku; 4) Ujawnienie obowiązujących oznaczeń ewidencyjnych dla nieruchomości - p. gr. l. kat. 9477 i 891 gm. kat. Zakopane oraz ujawnienie jako właściciela Skarbu Państwa, na mocy ostatecznego orzeczenia Wojewódzkiej Rady Narodowej w Krakowie - Urzędu Spraw Wewnętrznych z dnia 02 marca 1962 roku znak: USW. Wł. 8/32/60 oraz decyzji Komisji Odwoławczej d.s. wywłaszczeń przy Ministrze Spraw Wewnętrznych znak: D. 154/KW/61 z dnia 24 kwietnia 1961 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet - Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług geodezyjnych, o których mowa wyżej, w szczególności polega na wykonaniu następującego zakresu prac: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do regulacji w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 roku przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) stanu prawnego drogi krajowej Nr 47 na odcinku znajdującym się w granicach Miasta Zakopane. Przedmiotowa dokumentacja winna obejmować: a) Wykazy synchronizacyjne dla działek wymienionych poniżej, b) Projekty podziałów mających na celu wydzielenie części znajdującej się w pasie drogowym i poza nim, drogi krajowej nr 47 - dotyczy działek wymienionych poniżej i działek przylegających do nich, c) Oryginały odpisów z ksiąg wieczystych, d) Wnioski do Wojewody Małopolskiego o wszczęcie postępowania mającego na celu stwierdzenie nabycia przez Skarb Państwa z mocy prawa, z dniem 01 stycznia 1999 roku własności przedmiotowych nieruchomości. 1) Działka ewidencyjna 192 obręb 33, 2) Działka ewidencyjna 209 obręb 33, 3) Działka ewidencyjna 210 obręb 33, 4) Działka ewidencyjna 211 obręb 33, 5) Działka ewidencyjna 212 obręb 33, 6) Działka ewidencyjna 213 obręb 33..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet - Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług geodezyjnych, o których mowa wyżej, w szczególności polega na wykonaniu następującego zakresu prac: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do regulacji w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 roku przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) stanu prawnego drogi krajowej Nr 47 na odcinku znajdującym się w granicach Miasta Zakopane. Przedmiotowa dokumentacja winna obejmować: a) Wykazy synchronizacyjne dla działek wymienionych poniżej, b) Projekty podziałów mających na celu wydzielenie części znajdującej się w pasie drogowym i poza nim, drogi krajowej nr 47 - dotyczy działek wymienionych poniżej i działek przylegających do nich, c) Oryginały odpisów z ksiąg wieczystych, d) Wnioski do Wojewody Małopolskiego o wszczęcie postępowania mającego na celu stwierdzenie nabycia przez Skarb Państwa z mocy prawa, z dniem 01 stycznia 1999 roku własności przedmiotowych nieruchomości. 1) Działka ewidencyjna 214 obręb 33, 2) Działka ewidencyjna 215 obręb 33, 3) Działka ewidencyjna 201 obręb 81, 4) Działka ewidencyjna 205 obręb 81, 5) Działka ewidencyjna 206 obręb 81, 6) Działka ewidencyjna 207 obręb 81, 7) Działka ewidencyjna 218 obręb 81, 8) Działka ewidencyjna 219 obręb 81, 9) Działka ewidencyjna 220 obręb 81, 10) Działka ewidencyjna 221 obręb 81..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.