eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica KaszubskaDowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska w roku szkolnym 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Dębnica Kaszubska: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 231532 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębnica Kaszubska , ul. Zjednoczenia 16a, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 81-31-623, faks 0-59 81 31 634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dębnica Kaszubska w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015 położonych na terenie Gminy Dębnica Kaszubska. 2.Zamówieni zostało podzielone na IV części, tj. CZĘŚĆ I - dowóz uczniów do Gimnazjum w Dębnicy Kaszubskiej Wstępna ilość przewożonych dzieci - 144 CZĘŚĆ II - dowóz uczniów do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Dębnicy Kaszubskiej Wstępna ilość przewożonych dzieci - 95 CZĘŚĆ III - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Gogolewie Wstępna ilość przewożonych dzieci - 124 Część IV - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Motarzynie Wstępna ilość przewożonych dzieci - 99 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 3.Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego z dyrektorem szkoły rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole. 4.W rozkładzie kursów autobusu będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu oraz punkty zbiórki uczniów. 5.Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczył usługi przewozowe autobusem. 6.Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., Nr 1137). 7.Zamawiający wymaga aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie jest zobowiązany do przestrzegania przepisów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r., Nr 32, poz. 262). 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dodatkowym autobusem rezerwowym. 9.W razie awarii środka transportu w trakcie przewozu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego. 10.Wielkość lub ilość pojazdów na wszystkich trasach Wykonawca powinien dostosować do ilości osób przewożonych. 11.Wykonawca zapewni uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 12.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: a)utrzymać w należytym porządku i czystości autobusy, b)przestrzegać przepisów bhp i p. poż., c)ubezpieczyć autobusy i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, d)ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, e)oznaczyć autobusy na czas przewozów, że wykorzystywany jest do transportu uczniów, f)zapewnić taką liczbę pojazdów, aby przewóz przeprowadzony był bezpiecznie i terminowo, g)przyjąć na siebie z chwilą wejścia uczniów do autobusu, pełną odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo w ruchu drogowym, h)zapewnić pojazd zastępczy w przypadku uszkodzenia autobusu. 13.Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a)zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, b)pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty, c)gdy zmiana umowy jest korzystna, d)ustawowej zmiana podatku VAT, e)nastąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia f)zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizacje umowy; g)zmiany ilości uczniów h)zmiany godzin dowozu i odwozu i)zmiany tras 14.Podane ilości uczniów na poszczególnych trasach są szacunkowe, mogą ulec pewnym zmianom. Zmiana ilości uczniów w trakcie realizacji zamówienia o +/- 10 % nie stanowi podstawy do zmiany umowy. 15.W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu ze szkół i przedszkola z dostosowaniem ich do organizacji pracy szkół i przedszkoli oraz liczby dzieci. 16.W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy z dostosowaniem trasy do organizacji pracy szkoły, przedszkola oraz liczby dzieci. 17.Wykonawca będzie uprzednio informował Zamawiającego o każdej zmianie kursu. 18.Wykonawca zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego), 19.Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach oraz dostosować środek transportu do ilości dojeżdżających uczniów wskazanej w SIWZ, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu. 20.Rozliczenie usługi, następować będzie na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych na daną trasę. Termin wykonania zamówienia: czas trwania zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2014/2015, tj. od dnia 1 września 2014 r. do 26 czerwca 2015 r. z wyłączeniem 1 tygodnia ferii zimowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób tzn. posiadają wymaganą prawem licencję na podejmowanie i wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2012r. Nr 1265), Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 2 usług dowozu uczniów do szkół realizowanych w sposób ciągły, tj. przez okres min 6 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część wystarczy spełnić warunek w powyższym zakresie. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, poświadczeniach lub oświadczeniach, które wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykaz należy przygotować wg załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, tj. posiadają autobusy w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie jest zobowiązany do przestrzegania przepisów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r., Nr 32, poz. 262). Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., Nr 1137) W celu spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykazu minimalnej liczby autobusów (w zależności od części na którą składana będzie oferta) w pełni sprawnych technicznie. Wykaz należy przygotować wg załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć aktualne świadectwa przeglądu technicznego każdego pojazdu. W przypadku składania oferty na: CZĘŚĆ I - dowóz uczniów do Gimnazjum w Dębnicy Kaszubskiej Wykonawca obowiązany jest dysponować co najmniej 6 autobusami niezbędnymi do wykonywania zamówienia, CZĘŚĆ II - dowóz uczniów do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Dębnicy Kaszubskiej Wykonawca obowiązany jest dysponować co najmniej 3 autobusami niezbędnymi do wykonywania zamówienia, CZĘŚĆ III - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Gogolewie Wykonawca obowiązany jest dysponować co najmniej 2 autobusami niezbędnymi do wykonywania zamówienia, Część IV - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Motarzynie Wykonawca obowiązany jest dysponować co najmniej 3 autobusami niezbędnymi do wykonywania zamówienia, W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część warunek w zakresie dysponowania autobusami, należy spełnić łącznie tzn. Wykonawca obowiązany jest dysponować co najmniej taką ilością autobusów, która stanowi sumę minimalnych ilości autobusów wskazanych w niniejszym warunku odpowiednio dla części na które składa ofertę Wykonawca. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, które wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca musi dysonować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tj. kierowcami posiadającymi prawo jazdy odpowiedniej kategorii, ważnymi badaniami lekarskimi, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1265) w liczbie odpowiadającej ilości wymaganych autobusów. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie wykazu osób przygotowanego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, które wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik c) Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a)zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, b)pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty, c)gdy zmiana umowy jest korzystna, d)ustawowej zmiana podatku VAT, e)nastąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia f)zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizacje umowy; g)zmiany ilości uczniów h)zmiany godzin dowozu i odwozu i)zmiany tras 2. Podane ilości uczniów na poszczególnych trasach są szacunkowe, mogą ulec pewnym zmianom. Zmiana ilości uczniów w trakcie realizacji zamówienia o +/- 10 % nie stanowi podstawy do zmiany umowy. 3. W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu ze szkół i przedszkola z dostosowaniem ich do organizacji pracy szkół i przedszkoli oraz liczby dzieci. 4. W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy z dostosowaniem trasy do organizacji pracy szkoły, przedszkola oraz liczby dzieci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16 a, 76 - 248 Dębnica Kaszubska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dębnicy Kaszubskiej - sekretariat, ul. Zjednoczenia 16 a, 76 - 248 Dębnica Kaszubska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dowóz uczniów do Gimnazjum w Dębnicy Kaszubskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015 położonych na terenie Gminy Dębnica Kaszubska. Przewiduje się przewóz 144 dzieci. Trasa nr I, II, III i V: Odwóz: 13:30, 14:25, 15:20 Trasa nr IV: Odwóz: 13:30, 15:20 Trasa nr VI: Bez odwozu Termin wykonania zamówienia: czas trwania zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2014/2015, tj. od dnia 1 września 2014 r. do 26 czerwca 2015 r. z wyłączeniem 1 tygodnia ferii zimowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dowóz uczniów do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Dębnicy Kaszubskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015 położonych na terenie Gminy Dębnica Kaszubska. Przewiduje się przewóz 95 dzieci. Trasa nr I: Odwóz: 13:30, 15:20 Trasa nr II: Odwóz: 13:30, 14:30, 15:25 Trasa nr III: Odwóz: 13:30, 14:25, 15:25 Termin wykonania zamówienia: czas trwania zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2014/2015, tj. od dnia 1 września 2014 r. do 26 czerwca 2015 r. z wyłączeniem 1 tygodnia ferii zimowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Gogolewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015 położonych na terenie Gminy Dębnica Kaszubska. Przewiduje się przewóz 124 dzieci. Trasa nr I: Odwóz: 13:30, 14:30 Trasa nr II: Odwóz: 12:35, 13:30, 14:25 Termin wykonania zamówienia: czas trwania zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2014/2015, tj. od dnia 1 września 2014 r. do 26 czerwca 2015 r. z wyłączeniem 1 tygodnia ferii zimowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Motarzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015 położonych na terenie Gminy Dębnica Kaszubska. Przewiduje sie przewóz 99 dzieci. Trasa nr I: Odwóz: 12:45; 15:00; Dodatkowo: 3x w tygodniu 16:00 Trasa nr II: Odwóz: 14:20; Dodatkowo: 3x w tygodniu 16:00 Trasa nr III: Odwóz: 14:00; Dodatkowo: 2x w tygodniu 15:15 Termin wykonania zamówienia: czas trwania zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2014/2015, tj. od dnia 1 września 2014 r. do 26 czerwca 2015 r. z wyłączeniem 1 tygodnia ferii zimowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.