Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-07
Zielona Góra: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych z opcją drukowania, kopiowania i skanowania dla Izby Skarbowej w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 231536 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa , ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 07 00, faks 68 456 07 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskarb.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.zielonagora.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych z opcją drukowania, kopiowania i skanowania dla Izby Skarbowej w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych z opcją drukowania, kopiowania i skanowania dla Izby Skarbowej w Zielonej Górze. Szczegółowy OPZ znajduje się w SIWZ rozdział III. Technologia druku: technologia laserowa, Format papieru: A3-A6, Prędkość drukowania: 35 stron A4 - min., Rozdzielczość drukowania: min 600x600 dpi, Czas wydruku pierwszej strony: maks. 7 sek., Czas nagrzewania: maks. 25 sek., Pamięć: min. 1 GB RAM + 160 GB HDD, Zoom: 25-400% , Panel operatora: wyposażony w kolorowy ekran dotykowy (opisy na panelu oraz komunikaty na ekranie w języku polskim), Dupleks: W standardzie, Podajnik dokumentów: automatyczny - dwustronny na min. 100 ark. , Podajniki papieru: min. podajnik automatyczny 2x500 ark. , Emulacje: PCL 6, Post Script Level 3, Interfejsy: USB 2.0, Ethernet 10/100-1000Base-TX, Funkcje skanowania: skanowanie do e-mail (książka adresowa min 300 wpisów), sieciowy TWAIN, do pamięci przenośnej USB, skanowanie SMB, Rozdzielczość skanowania; min. 600 dpi , Prędkość skanowania: W trybie mono: min. 50 obrazów-min. (A4, 300 dpi), W trybie kolorowym: min. 50 obrazów/ min. (A4, 300 dpi), Typy plików: PDF, JPEG, TIFF, XPS, Możliwość rozbudowy: - Finiszer dokumentów, - dziurkacz dodatkowy podajnik papieru na min. 500 ark., Materiały eksploatacyjne jako wyposażenie standardowe (dostarczone w komplecie w ramach oferowanej ceny jednostkowej).: Toner: który zapewni wydrukowanie minimum 30 000 stron A4 (zgodnie z ISO 19752) Toner i bęben jako osobne materiały eksploatacyjne (wymiana tonera nie wymusza wymiany bębna), Wymagania dodatkowe: Oferent musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia wielofunkcyjnego - dokumenty potwierdzające dołączyć przed podpisaniem umowy, Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dokumenty potwierdzające dołączyć do oferty (zawarty w zał. nr. 1 do SIWZ (formularz ofertowy), Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu - dokumenty potwierdzające dołączyć przed podpisaniem umowy, Certyfikat ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu - dokumenty potwierdzające dołączyć przed podpisaniem umowy, Gwarancja:min 24m-ce on site..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy okażą Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; warunek zostanie spełniony, o ile wykonawca będzie legitymował się wykonaniem co najmniej jednej usługi na wartość minimum 50.000 zł brutto, z potwierdzeniem ich należytego i terminowego wykonania/wykonywania (referencje, listy polecające etc.) zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji osób podpisujących ofertę, przykładowo: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; w przypadku działania przez pełnomocnika - dodatkowo umocowanie prawne (np. oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (jak w przypadku prokury).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - czas trwania gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych określonych w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zielonagora.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Zielonej Górze
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 09:50, miejsce: Izba Skarbowa w Zielonej Górze ul. Generała Władysława Sikorskiego 2 65-454 Zielona Góra sekretariat pokój 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont stacji transformatorowej So-669 i części wewnętrznej linii zasilającej Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy Kożuchów
- Remont pomieszczeń stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 316 Łupice - gr. województwa km 12+055 - gr. woj.
- Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Dostawa niszczarek ścinkowych z podajnikiem automatycznym.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wysokowydajnych urządzeń wielofunkcyjnych MFP na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- "Adaptacja oraz wyposażenie pracowni ZSP BR w nowoczesne sprzęty TIK zapewniające wysoką jakość kształcenia"
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa sprzętu IT
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.