eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnia › Wyposażenie sali gimnastycznej w Surowem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Czarnia: Wyposażenie sali gimnastycznej w Surowem
Numer ogłoszenia: 231546 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnia , Czarnia 41, 07-431 Czarnia, woj. mazowieckie, tel. 029 7727017, faks 029 7727017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnia.samorzady.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie sali gimnastycznej w Surowem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali gimnastycznej w Surowem oraz pomieszczeń zaplecza w sprzęt sportowy i wyposażenie szatni: I. Wyposażenie stałe: 1. Koszykówka - boisko główne: a) Konstrukcja do koszykówki stała, wysięg do 50 cm mocowana bezpośrednio do ściany - szt. 2; b) Mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm w zakresie 305-260 cm - szt.2; c) Tablica do koszykówki laminowana o wymiarach 105x180 cm - szt. 2; d) Obręcz do koszykówki uchylna z siatką turniejową szt-2; e) Montaż konstrukcji stałej do koszykówki szt. - 2; 2. Siatkówka - boisko główne: a) Słupki do siatkówki aluminiowe owalne wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości komplet - 1; b) Tuleja montażowa słupka aluminiowego szt. 2; c) Rama podłogowa z deklem szt. 2; d) Osłony słupków do siatki profesjonalne (gąbka o grubości 5 cm pokryta skadenem na konstrukcji wzmacniającej) zapinane na rzepy komplet 1; e) Siatka do siatkówki turniejowej z antenkami obszyta z czterech stron taśmą szt. 1; f) Wieszak na siatkę szt. 1. Stanowisko sędziowskie do siatkówki z regulacją wysokości podestu, oparciem i podstawką do pisania szt. 1 aluminiowe; g) Montaż tulei w podłożu boiska do siatkówki - szt.2; 3. Drabinki gimnastyczne H=2,5m. Drabinka gimnastyczna przyścienna o wysokości 2,5 m podwójna na długości 24,0 m. Montaż drabinki do ściany (łącznie z elementami montażowymi) na długości 24 m; 4. Piłka ręczna - boisko główne: a) Bramki do piłki ręcznej profesjonalne aluminiowe (2 x 3 m) z łukami składanymi, mocowane do posadzki na talerzykach, demontowana para - 1; b) Siatki do piłki ręcznej turniejowe z piłko-chwytem, grubości spotu siatki 2-3,5mm, para - 1. c) Montaż bramek do piłki ręcznej na sali para - 1; 5. Tablica wyników sportowych szkolna. Wymiary 155x105 cm, sterowanie bezprzewodowe, tablica główna (zegar-czas, wynik, nr seta, stan setów, wysokość cyfr min.100 mm) komplet - 1. Montaż tablicy wyników komplet - 1; 6. Drążek gimnastyczny przyścienny. Drążek gimnastyczny przyścienny 1 polowy wraz z materiałami pomocniczymi i zamontowaniem komplet - 1; 7. Siatki ochronne na okna. Siatka ochronna na okna o wymiarach 24,7 x 4,50 m, oczka 50 x50 mm, gr. splotu 2-3mm, kolor zielony - szt. 2. Montaż siatek osłonowych na sali gimnastycznej szt. - 2; 8. Piłkochwyty na ściany szczytowe. Siatka ochronna na ściany szczytowe o wymiarach 6 x 12 m, oczka o średnicy 100x100 mm grubość splotu 2-3 mm kolor niebieski. szt. - 2. Montaż siatek ochronnych łącznie z elementami montażowymi szt. - 2; 9. Kotara grodząca z przesuwem ręcznym (tkanina + siatka). Wymiary 6 x 12,0m. Do wysokości 3,0 m materiał nieprzezroczysty lub przezroczysty, powyżej siatka o oczkach 10x10cm kolor niebieski (lub inny do uzgodnienia) szt.-1; 10. Konstrukcje do mocowania i przesuwu kotary z przesuwem ręcznym. Długość szyny z układem wózków jezdnych 12, 10m szt. - 1. Montaż konstrukcji kurtyny grodzącej przesuwanej z napędem ręcznym szt. - 1; 11. Lina do wspinania. Lina do wspinania o długości 5,0 m wraz ze wspornikiem i zamontowaniem szt.-1; 12. Uchwyt magazynowy na słupki wraz z montażem: do siatkówki szt. - 2, do drążka gimnastycznego szt. - 2; 13. Ławko-wieszak jednostronny do szatni L-2m z półką na obuwie szt. - 6; 14. Stojak na piłki stacjonarny szt. 1. || II. Wyposażenie ruchome: 1. Wózek na materace -szt. 1; 2. Materac gimnastyczny o wymiarach 200 x 120 x 10 z narożnikami i uchwytami - szt.4; 3. Zeskok do skoku wzwyż o wymiarach 2,00 x 3,00 x 0,4m szt. - 1; 4. Ławka gimnastyczna z nogami metalowymi długość 2m - szt. 6; 5. Kompresor do pompowania piłek, zasilanie 220V.|| Wyposażenie należy dostarczyć oraz zamontować. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie elementy dostawy muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty umożliwiające korzystanie z wyposażenia w placówce oświatowej. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć te certyfikaty i atesty Zamawiającemu w dniu odbioru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 46.40.00.00 - 46.40.00.00 46.20.00.00 - 46.20.00.00 46.14.00.00 - 46.14.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dla udokumentowania doświadczenia wymagane jest wykazanie, że Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 dostawę o wartości co najmniej równej 40% wartości przedmiotowego zamówienia i zbliżonym charakterze i zakresie oraz że dostawa ta została wykonane należycie; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. || Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych - ewentualnie należy je załączyć do oferty; 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych, które składa się jednocześnie z podpisaniem oferty. || W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Informację o wykonaniu co najmniej 1 tożsamej dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej równej 40% wartości przedmiotowego zamówienia i zbliżonym charakterze i zakresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została należycie wykonana - wg wzoru, załącznik Nr 5 do SIWZ || W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć oświadczenie, o którym mowa powyżej dotyczące spełniania warunków ustawowych.|| Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI. 2, p.pkt 2.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. || W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ów/, wykonawca zobowiązany jest dołączyć projekt umowy z każdym podwykonawcą ze wskazaniem nazwy i adresu podwykonawcy(ów), rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy oraz pisemne oświadczenie podwykonawcy/ów/ o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy(ów) - składa się dotyczący każdego podwykonawcy(ów), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnia.samorzady.pl w dziale Zamówienia publiczne w kategorii Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czarni, Czarnia 41, 07-431 Czarnia, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarni, Czarnia 41, 07-431 Czarnia, pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.