To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-03
Unisław: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Unisław w sezonie 2014/2015
Numer ogłoszenia: 23156 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388416 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Unisław, ul. Parkowa 20, 86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 686 87 10, faks 56 686 87 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Unisław w sezonie 2014/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Unisław w sezonie 2014/2015. 2) Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na części: 2.1 część I: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie miejscowości Unisław i Raciniewo - planowana ilość godzin pracy ciągnika lub innego sprzętu do odśnieżania - 100 godzin w okresie trwania zamówienia, rozrzutnika do usuwania oblodzeń - 150 godzin w okresie trwania zamówienia. 2.2 część II: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie miejscowości Głażewo, Grzybno, Gołoty, Stablewice - planowana ilość godzin pracy ciągnika lub innego sprzętu do odśnieżania - 200 godzin w okresie trwania zamówienia, rozrzutnika do usuwania oblodzeń - 100 godzin w okresie trwania zamówienia 2.3 część III: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie miejscowości Błoto, Bruki Kokocka, Bruki Unisławskie, Kokocko. - planowana ilość godzin pracy ciągnika lub innego sprzętu do odśnieżania - 100 godzin w okresie trwania zamówienia, rozrzutnika do usuwania oblodzeń - 200 godzin w okresie trwania zamówienia PLANOWANA ILOŚĆ GODZIN PRACY SPRZĘTU JEST ORIENTACYJNA I MOŻE ULEC ZMNIEJSZENIU W ZALEŻNOŚCI OD WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH I POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO. 3) Szczegółowy zakres usług obejmuje: 3.1 likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przyjęcie na siebie obowiązku utrzymania stałej przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, 3.2 prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje śnieżne, niskie temperatury, przy czym wszczęcie akcji odśnieżania winno nastąpić nie później niż w ciągu jednej godziny od telefonicznego powiadomienia przez osobę wyznaczoną na koordynatora prac ze strony Zamawiającego, 3.3 utrzymanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej sprzętu służącego do zwalczania skutków zimy, operatorzy sprzętu powinni być wyposażeni w telefony komórkowe, w celu utrzymywania stałego kontaktu z koordynatorem prac, operator sprzętu do odśnieżania zobowiązany jest powiadamiać telefonicznie koordynatora o zakończeniu pracy oraz o istniejących przeszkodach i utrudnieniach mających wpływ na wykonywaną pracę, 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z koordynatorem prac sprawującym ze strony Zamawiającego nadzór nad całością akcji odśnieżania dróg, 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania pracy w taki sposób, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg, w przypadku szkody wywołanej w trakcie wykonywania robót związanych z realizacją umowy, wykonawca samodzielnie, bez wezwania dokona likwidacji szkody i pokryje ewentualne koszty z nią związane, informując Zamawiającego o tym fakcie. 4) DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI USTALA SIĘ NASTĘPUJĄCE WARUNKI REALIZACJI USŁUGI: 4.1 Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania dróg gminnych w sołectwach Gminy Unisław poprzez wykonanie całodobowej usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości) wg. potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonie zimowym 2014/2015. 4.2 Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg: a) jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości: b) do posypywania wykonawca powinien użyć materiałów szorstkich tj. piasku, soli lub/i mieszanki piasku z solą będących własnością Zamawiającego, pobranych z miejsca przez niego wskazanego - załadunku w/w materiałów Wykonawca zobowiązany jest dokonać we własnym zakresie, czynność tą należy uwzględnić w kalkulacji ceny łącznej odpowiedniej części oferty. c) usuwanie i zwalczanie śliskości (opady śniegu, mżawki) powinno odbywać się, na wyraźne polecenie wskazanego w umowie koordynatora Zamawiającego - pod rygorem nie opłacenia usługi wykonanej na zlecenie osoby nieuprawnionej do dokonania zgłoszenia. d) czas pracy przy odśnieżaniu dróg należy potwierdzić każdorazowo u Sołtysa danego sołectwa nie później niż w ciągu 1 dnia od dnia wykonania usługi. e) rozliczenie za wykonane prace objęte umową będzie dokonywane miesięcznie według stawek godzinowych dla poszczególnych rodzajów sprzętu - zgodnie z przedłożoną ofertą. f) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w pełnej gotowości do pracy tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania wezwania telefonicznego. g) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo zlecić odśnieżanie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany Wykonawca. h) koordynatorem akcji zimowego utrzymania dróg jest Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Unisław - Marek Gesing, i) w zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: a. dla części I zamówienia - minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 60KM wyposażonym w pług przedni skrętny regulowany do odśnieżania oraz minimum 1 rozrzutnikiem do usuwania oblodzeń, (Zamawiający wymaga, aby nawierzchnie dróg asfaltowych odśnieżane były przy pomocy lemiesza gumowego), b. dla części II zamówienia - minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 80KM wyposażonym w pług przedni skrętny regulowany do odśnieżania oraz minimum 1 rozrzutnikiem do usuwania oblodzeń, (Zamawiający wymaga, aby nawierzchnie dróg asfaltowych odśnieżane były przy pomocy lemiesza gumowego), c. dla części III zamówienia - minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 80KM wyposażonym w pług przedni skrętny regulowany do odśnieżania oraz minimum 1 rozrzutnikiem do usuwania oblodzeń, (Zamawiający wymaga, aby nawierzchnie dróg asfaltowych odśnieżane były przy pomocy lemiesza gumowego), j) Zamawiający wymaga dysponowania w/w ilością sprzętu na każdą z części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, tzn. jeżeli Wykonawca składa ofertę na 3 części - winien dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w ilości minimum 3 ciągniki kołowe lub innymi sprzętami o mocy min. 80KM wyposażonymi w pługi przednie skrętne regulowane do odśnieżania oraz minimum 3 rozrzutniki do usuwania oblodzeń. k) Zamawiający nie dopuszcza podziału części zamówienia - tzn. składając ofertę na daną część zamówienia Wykonawca musi dysponować zarówno sprzętem do odśnieżania jak i do posypywania. l) Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia dużych i długotrwałych opadów śniegu będzie żądał od Wykonawcy zwiększenia ilości sprzętu i pracowników z uprawnieniami do obsługi tego sprzętu, w celu szybszego przywrócenia przejezdności dróg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FINKO Roman Antkiewicz, ul. Toruńska 13, 86-260 Unisław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19325,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28750,00
Oferta z najniższą ceną: 287850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28750,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ROLNICZE-HANDEL MICHAŁ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ROLNICZE-HANDEL MICHAŁ KOWALSKI
- Usługi Rolnicze-Handel Michał Kowalski, ul. Toruńska 13, 86-260 Unisław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23529,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32800,00
Oferta z najniższą ceną: 32800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37700,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowo-Sprzętowe Handel mgr inż. Marcin Kowalski, ul. Toruńska 13, 86-260 Unisław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23529,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27600,00
Oferta z najniższą ceną: 27600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27600,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.