Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Legnica: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników i stażystów Oddziału ZUS w Legnicy i w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy.
Numer ogłoszenia: 231599 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników i stażystów Oddziału ZUS w Legnicy i w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań tj.: a) Zadanie nr 1 - dot. badań pracowników w Legnicy, b) Zadanie nr 2 - dot. badań pracowników w Lubinie (w tym BT Polkowice), c) Zadanie nr 3 - dot. badań pracowników w Jaworze, d) Zadanie nr 4 - dot. badań pracowników w Złotoryi, e) Zadanie nr 5 - dot. badań pracowników w Głogowie (w tym BT Góra), f) Zadanie nr 6 - dot. badań pracowników w Bolesławcu (w tym TI Lwówek Śląski)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową oferty). 2) Formularz cenowy. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej definiowanej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, mające wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników O/ZUS w Legnicy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 370 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 370 szt. 3) OB. - 370 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 80 szt. 5) ASPAT, ALAT - 5 szt. 6) GGTP - 5 szt. 7) Fosfataza alkaliczna - 5 szt. 8) Poziom cukru we krwi - 80 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 370 szt. 2) Orzeczenie lekarza dla osób kierujących pojazdami - 8 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 340 szt. 2) Konsultacja u specjalistów: a) laryngolog - 8 szt. b) dermatolog - 30 szt. c) neurolog - 30 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 30 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 30 szt. 3) EKG z opisem - 35 szt. V. Dodatkowe badania 1) Badanie psychologiczne kierowców - 8 szt. 2) Badanie psychologiczne związane z pracą na wysokości pow. 3 m - 8 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 34.091,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Lubin i BT Polkowice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 52 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 52 szt. 3) OB. - 52 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 20 szt. 5) Poziom cukru we krwi - 10 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 52 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 47 szt. 2) Konsultacja u specjalistów a) laryngolog - 3 szt. b) neurolog - 3 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 4 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 4 szt. 3) EKG z opisem - 10 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 4.450,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Jawor..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 37 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 37 szt. 3) OB. - 37 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 10 szt. 5) Poziom cukru we krwi - 10 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 40 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 33 szt. 2) Konsultacja u specjalistów a) laryngolog - 5 szt. b) neurolog - 5 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 7 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 7 szt. 3) EKG z opisem - 10 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 3.020,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Złotoryja..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 42 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 42 szt. 3) OB. - 42 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 20 szt. 5) Poziom cukru we krwi - 10 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 42 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 37 szt. 2) Konsultacja u specjalistów a) laryngolog - 3 szt. b) neurolog - 3 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 3 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 3 szt. 3) EKG z opisem - 10 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 4.834,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Głogów i BT Góra..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 53 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 53 szt. 3) OB. - 53 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 15 szt. 5) Poziom cukru we krwi - 15 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 53 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 48 szt. 2) Konsultacja u specjalistów a) laryngolog - 5 szt. b) neurolog - 5 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 7 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 6 szt. 3) EKG z opisem - 15 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 5.794,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Bolesławiec i BT Lwówek Śląski..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 32 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 32 szt. 3) OB. - 32 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 15 szt. 5) Poziom cukru we krwi - 10 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 32 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 27 szt. 2) Konsultacja u specjalistów a) laryngolog - 4 szt. b) neurolog - 5 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 5 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 5 szt. 3) EKG z opisem - 10 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 4.229,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Utrzymanie terenów zieleni osiedlowej
- "Montaż systemu schładzania pomieszczeń biurowych bud. 1 - O/Legnica"
- Adaptacja pomieszczeń budynku PZS w Chojnowie na potrzeby utworzenia Szkoły Specjalnej w ramach zadania pn.: "Utworzenie Szkoły Specjalnej w Powiecie Legnickim"
- "Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica" - POWTÓRKA
- Bieżące naprawy, usuwanie awarii w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalatorstwa elektrycznego, instalatorstwa wodno-kanalizacyjnego, c.o., c.w
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w 2025r. dla ŻZ oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz jedn. i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- frankcjonowanie polskiego świeżo mrożonego osocza w celu otrzymania koncentratów czynników krzepnięcia VIII i IX, immunoglobuliny do stosowania dożylnego oraz roztworów albuminy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.