eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZakwaterowanie uczestników pleneru ogólnoplastycznego w terminie 06.09.2012 r. do 16.09.2012 r. w miejscowości Poddąbie województwo pomorskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Koszalin: Zakwaterowanie uczestników pleneru ogólnoplastycznego w terminie 06.09.2012 r. do 16.09.2012 r. w miejscowości Poddąbie województwo pomorskie
Numer ogłoszenia: 231607 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179371 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakwaterowanie uczestników pleneru ogólnoplastycznego w terminie 06.09.2012 r. do 16.09.2012 r. w miejscowości Poddąbie województwo pomorskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakwaterowanie uczestników pleneru ogólnoplastycznego w terminie 06.09.2012 r. do 16.09.2012 r. w miejscowości Poddąbie województwo pomorskie na następujących warunkach: -uczestnicy mają być zakwaterowani w jednym ośrodku w domkach letniskowych (2-5 osobowe) z elementami wypoczynkowymi typu: balkony, tarasy oraz aneksem kuchennym wraz z wyposażeniem -ilość uczestników 111 osób, -Odległość do morza 150-200 metrów -Parking wewnętrzny - ogrodzony -Miejsce do rekreacji zbiorowej -dostęp do zaplecza socjalnego umożliwiającego przygotowanie posiłków we własnym zakresie, -dostęp do pomieszczenia (świetlicy) umożliwiającego użycie projektora komputerowego i dyskusje w grupie minimum 20 osób. Przyjazd i zakwaterowanie uczestników w godzinach przedpołudniowych 06.09.2012r., w godzinach 8:00 - 12:00 Wykwaterowanie 16.09.2012 (około godziny 16:00).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Karczma u Julki w Poddąbiu, ul. Promenada Słońca 10, 76-211 Objazda, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13570,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33566,40

  • Oferta z najniższą ceną: 33566,40 / Oferta z najwyższą ceną: 33566,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.