Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-07
Starogard Gdański: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do wysokości 4.250.000,00 PLN
na finansowanie planowanego deficytu
i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
oraz wykup obligacji
Numer ogłoszenia: 231708 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Starogardzkiego , ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 767 35 00, faks 58 767 35 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstarogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do wysokości 4.250.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz wykup obligacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kwota kredytu: do wysokości 4.250.000,00 PLN (słownie: czterymilionydwieściepięćdziesiąttysięcyzłotych 00/100), 2. ustala się minimalną gwarantowaną kwotę kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN (słownie: dwamilionyzłotych 00/100), 3. planowane uruchomienie kredytu: * I transza 01 października 2015 r. - kwota 2.200.000,00 PLN, * II transza 31 grudnia 2015 r. - kwota 2.050.000,00 PLN, 4. przewidywany okres kredytowania: od 01 października 2015 r. do 31 grudnia 2025 r., 5. raty kapitałowe płatne w okresach kwartalnych, zapłata ostatniego dnia roboczego kwartału, 6. karencja w spłacie rat kapitałowych: do 30 marca 2016 r., 7. odsetki płatne w okresach kwartalnych, zapłata ostatniego dnia roboczego kwartału, 8. pierwsza płatność odsetek: 31 grudnia 2015 r., 9. odsetki naliczane będą od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, a rok przestępny 366 dni. 10. w przypadku gdy ostatni dzień roboczy kwartału nie jest ostatnim dniem miesiąca, to odsetki za pozostałe dni wolne tego miesiąca dolicza się do następnego kwartału, 11. oprocentowanie kredytu: zmienne, na podstawie stawki procentowej WIBOR 3M plus (+) marża, 12. stawka procentowa WIBOR 3M obowiązująca na ostatni dzień kwotowań przed rozpoczęciem kolejnego okresu obrachunkowego, 13. marża: stała w całym okresie obowiązywania umowy, 14. prowizja od uruchomienia kredytu: jednorazowa, zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie, naliczana jako % od faktycznie uruchomionej kwoty kredytu, 15. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych prowizji i opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu - oferowane oprocentowanie i jednorazowa prowizja od uruchomienia kredytu muszą uwzględniać wszystkie elementy i koszty, które Wykonawca może ponieść w związku z prawidłową realizacją zamówienia,.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności bankowej i realizację usług objętych przedmiotem zamówienia na terenie Polski, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym. W przypadku oferty wspólnej Wykonawców niniejszy warunek musi spełniać każdy z Wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) Pisemne zobowiązanie bądź inny właściwy dokument innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy, poświadczający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia tych podmiotów - wg wzoru - załącznik nr 5 do siwz (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatstarogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański - Punkt Informacyjny pok. nr 09, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem oraz budowa dwóch wind w istniejącej części szkoły"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Wymiana istniejących wyeksploatowanych okien skrzynkowych na nowe zespolone o wymaganym współczynniku przenikania ciepła UW w Pawilonie nr XII"
- Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Związku Gmin Wierzyca.
- ZAKUP SAMOCHODU 9 - OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - wychowanków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Dom dla Dzieci w Owidzu"
- Remont pomieszczenia świetlicy w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Chojnickiej 70 (5/B/SOSW/2024).
- BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W RAMACH INWESTYCJI "MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI DLA ZWIĄZKU GMIN WIERZYCA".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Powiatu Sztumskiego w 2024 roku
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu i spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 3 500 000,00 zł
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2024 ROKU
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego do kwoty 3 750 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Czeremcha
- ZP/CZD/093/24 Obsługa bankowa Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" - prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych (...) przez okres 36 miesięcy.
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla gminy Wąsosz"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.