Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-03
Racibórz: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Raciborzu współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 w ramach projektu: W przyszłość
Numer ogłoszenia: 231734 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu , ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 0-32 415 45 50, faks 0-32 414 04 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pup-raciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Raciborzu współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 w ramach projektu: W przyszłość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniem Wykonawcy będzie zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla 15 osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 w ramach projektu: W przyszłość. PRACOWNIK OCHRONY OSÓB I MIENIA NA LICENCJĘ I STOPNIA dla 5 osób bezrobotnych, SPAWANIE metodami TIG (141) i MAG (135) dla 10 osób bezrobotnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że: posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj.: Dz.U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) oraz, że posiadają uprawnienia do prowadzenia szkoleń - w przypadku szkolenia spawanie metodami MAG (135) oraz TIG (141) atest na szkolenie spawaczy w w/w metodach wydany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali, co najmniej 2 szkolenia grupowe dla min. 5 osób każde, ściśle związane z przedmiotem zamówienia w danej części, na którą Wykonawca składa ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy udokumentują: posiadanie dostępu do sprzętu oraz pomieszczeń, w których będą się odbywały zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca udokumentuje posiadanie prawa do dysponowania zasobami w okresie realizacji zamówienia. Mogą to być w szczególności pisemne zobowiązania lub oświadczenia dotyczące pomieszczeń, wyposażenia pomieszczeń, pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu, maszyn lub urządzeń dostępnych Wykonawcy w okresie wykonywania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy udokumentują: dysponowanie osobami biorącymi udział w realizacji zamówienia oraz ich kwalifikacje zgodnie z treścią załącznika nr 6 i 7 do SIWZ. Wykonawca dołączy dodatkowo dokumenty potwierdzające dysponowanie tymi osobami w okresie realizacji zamówienia. Mogą to być w szczególności pisemne zobowiązania osób biorących udział w realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku złoży oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj.: Dz.U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) - w przypadku szkolenia: spawanie metodami MAG (135) oraz TIG (141) atest na szkolenie spawaczy w w/w metodach wydany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 25
- 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia ISO lub akredytacji wydanej przez kuratora oświaty - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: - przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia - zmiany planu nauczania - zmiany miejsca odbywania zajęć - zmiany wykładowcy (o doświadczeniu i kwalifikacjach nie niższych niż wykazane w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ). - aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy; - w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do poszczególnych części niniejszego zamówienia; Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup-raciborz.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY W RACIBORZU
UL. KLASZTORNA 6
47 - 400 RACIBÓRZ
sekretariat, pok. 28, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 12:30, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY W RACIBORZU UL. KLASZTORNA 6 47 - 400 RACIBÓRZ sekretariat, pok. 28, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi szkoleniowe współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 w ramach projektu: W przyszłość.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRACOWNIK OCHRONY OSÓB I MIENIA NA LICENCJĘ I STOPNIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 5 osób bezrobotnych w okresie: od lipca 2012r. do września 2012r. Celem szkolenia jest przygotowanie bezrobotnych formalnie i merytorycznie do ubiegania się o licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia. Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 25
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia ISO lub akredytacji wydanej przez kuratora oświaty - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPAWANIE metodami TIG (141) i MAG (135).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych w okresie: od lipca 2012r. do września 2012r. Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) blach i rur spoinami pachwinowymi. Program szkolenia musi zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Dośwadczenie Wykonawcy - 25
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia ISO lub akredytacji wydanej przez kuratora oświaty - 15
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 4 W RACIBORZU
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyrobów medycznych cz. II
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie online pt. Zatrudnienie socjalne i spółdzielczość socjalna. Obszary współdziałania publicznych służb zatrudnienia i podmiotów ekonomii społ.
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu współpracy z klientem
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie Akademii Danych - 6 kursów online dla pracowników administracji publicznej z zakresu otwierania i ponownego wykorzystywania danych
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.