Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-07
Oleszno: Remont ogrodzenia zewnętrznego przy ul. Ciasnej 7 w Wałczu
Numer ogłoszenia: 231742 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 261474572, faks 261474571.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON-Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia zewnętrznego przy ul. Ciasnej 7 w Wałczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont ogrodzenia zewnętrznego przy ul. Ciasnej7 w Wałczu Roboty remontowe dotyczące ogrodzenia zewnętrznego w Wałczu przy ul. Ciasnej 7, polegać będą na 1. Wykonaniu tymczasowego ogrodzenia kompleksu z elementów pełnościennych. 2.Rozebraniu nakryw betonowych słupków ogrodzeniowych i cokołów murowanych z cegły. 3.Demontażu stalowych przęseł ażurowych ogrodzenia. 4.Rozebraniu słupków ogrodzeniowych i cokołów murowanych z cegły. 5.Uzupełnieniu fundamentów betonowych po zlikwidowanych furtkach i bramie. 6.Wykonaniu ławy z betonu zbrojonego o wymiarach 25x20 cm na istniejącym fundamencie z cegieł. 7.Wykonaniu zbrojenia ławy żelbetowej. 8.Wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej ławy fundamentowej z papy termozgrzewalnej. 9.Wykonaniu cokołu ogrodzenia i słupków ogrodzeniowych z elementów prefabrykowanych z betonu płukanego. 10.Zabetonowaniu elementów prefabrykowanych ogrodzenia (pustaków). 11.Montażu nakryw na cokół i słupki ogrodzeniowe z prefabrykowanych elementów z betonu płukanego typu ? koperty. 12.Montażu przęseł stalowych panelowych 3D o wymiarach 150x250 cm wykonanych z drutu fi 5 mm. 13.Korytowaniu podłoża pod opaskę od strony wewnętrznej ogrodzenia. 14.Montażu obrzeży betonowych. 15.Wykonaniu od strony wewnętrznej ogrodzenia opaski z kostki betonowej szerokości 50 cm. 16.Dostosowaniu istniejących bram wjazdowych i furtek do obowiązujących przepisów, poprzez wspawanie dodatkowych prętów stalowych o przekroju kwadratowym 20x20 mm. 17.Malowaniu farbą olejną istniejących bram wjazdowych i furtek. 18.Malowaniu farbą silikonową murka ogrodzeniowego. 19.Wywiezieniu ziemi na odległość do 5 km. 20.Wywiezieniu gruzu spryzmowanego samochodami na odległość do 3 km łącznie z kosztami składowania na wysypisku. 21.Rozebraniu ogrodzenia tymczasowego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 - przedmiarze Załączniku nr 2 - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zestawienie robót stanowiące załączniki do SIWZ i przeprowadzoną wizję lokalną podczas zebrania Wykonawców na przyszłym terenie wykonywania prac. Zestawienie robót i inne dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy. W oparciu o nie i na podstawie wizji lokalnej wykonawca sam określi wartość robót i przedstawi w formularzu ofertowym..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 55.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w kwocie 11 819,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz wskazujących, czy roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający za najważniejsze roboty uzna 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie ogrodzenia zewnętrznego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda. Do wykazu wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi załączyć dowody ,poświadczenia potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz ze posiadają min. 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierowanie robotami posiadającymi uprawnienia w odpowiednich branżach oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, tj. zrzeszonych w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 48 000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca a) nie zalega z opłacaniem podatków, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz b) nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie
ul. Główna 1
78-513 Oleszno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie ul. Główna 1 78-513 Oleszno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OLESZNO
- "Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego." Znak postępowania 510/2024
- ,,Dostawa kawy i herbaty". Znak postępowania 505/2024
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie ustabilizowanego osadu ściekowego, skratek oraz zawartości piaskownika z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Łaskarzewie
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości w gminie Jasieniec.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Młynarze.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Przesmyki w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Sabnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.