To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-25
Bełchatów: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 23176 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6503 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bełchatów, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 44 6325211 w. 34, faks 44 6326854.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2012..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2012: 1)Zadanie nr 1: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych. 2)Zadanie nr 2: Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach. 3)Zadanie nr 3: Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 4)Zadanie nr 4: Odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich). Ad. Zadanie nr 1: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 roku. Zakres zadania obejmuje: 1)Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokajać potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z Zamawiającym. 2)Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwiania. 3)Pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu. 4)Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez wykonawcę, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 5)Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 6)Składanie Zamawiającemu miesięcznego oraz rocznego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) informacje o dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Sprawozdania należy składać w terminie siedmiu dni po zakończeniu okresu, za który są sporządzane. 7)Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 8)Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz zdania go właścicielowi w dniu 31 grudnia 2012 r. Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy. Przekazanie protokołu do dnia 31 grudnia 2012 roku jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie. UWAGA: Minimalny asortyment zbieranych odpadów jest następujący: 20 01 01 (papier i tektura) 20 01 02 (szkło) 20 01 10 (odzież) 20 01 11 (tekstylia) 20 01 39 (tworzywa sztuczne) 20 03 07 (wielkogabarytowe) 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) Ad. Zadanie nr 2: Selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych, z opakowań typu PET, z papieru i tektury w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 roku. Zakres zadania obejmuje: 1)Zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów oraz ilość pojemników zawiera - załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). 3)Częstotliwość zbiórki: -1 raz w miesiącu (dotyczy szkła, papieru, opakowań typu PET), w okresie trwania niniejszego zamówienia, -opakowania typu PET dodatkowo drugi raz w miesiącu w okresie od dnia 01.05.2012 do dnia 30.09.2012 r. -możliwość dodatkowego odbioru na zgłoszenie przez zamawiającego. 4)Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy). 5)Dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki). 6)Prowadzenie rejestru odbieranych odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 7)Składanie Zamawiającemu miesięcznego oraz rocznego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju. kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) informacje o dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Sprawozdania należy składać w terminie siedmiu dni po zakończeniu okresu, za który są sporządzane. 8)Sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika. 9)Mycie pojemników typu igloo raz w roku w okresie wiosennym. 10)Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 11)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia się potrzeb gminy w tym zakresie. 12)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia częstotliwości mycia pojemników, w razie takiej konieczności. Ad. Zadanie nr 3: Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie gminy Bełchatów w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 roku. Zakres czynności obejmuje: 1)Odbiór odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Bełchatów winien być wykonywany z częstotliwością minimum 2 razy w okresie objętym niniejszym zamówieniem. 2)Odbiór odpadów następuje z terenu przy poszczególnych posesjach w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład gminy Bełchatów (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu i transport) wg następującego harmonogramu: 28.03.2012 r., 29.03.2012 r., 30.03.2012 r. oraz 08.10.2012 r., 09.10.2012 r., 10.10.2012 r. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian do w/w harmonogramu z 30 dniowym uprzedzeniem. 3)Opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi na danym terenie. 4)Uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego najpóźniej na 30 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi. 5)Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy). 6)Prowadzenie rejestru odbieranych odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 7)Składanie Zamawiającemu po każdorazowym wykonaniu usługi w terminie nie później niż 7 dni po wykonaniu prac sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) informacje o dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 8)Składanie Zamawiającemu rocznego sprawozdania z danymi jak w pkt. 7). 9)Sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu miejsca zbiórki. 10)Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności. 11)Miejscem rozładunku odpadów będzie gminny punkt zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych znajdujący się w miejscowości Zawady. UWAGA: w trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa) - 20 01 11 Zużyty sprzęt AGD i RTV - 20 01 23, 20 01 36 Zużyte opony ( w tym pochodzące z maszyn rolniczych) - 20 03 99 Baterie i akumulatory - 20 01 33, 20 01 34 Złom metalowy 20 01 40 Przeterminowane lekarstwa 20 01 32 Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe 20 01 39 Zużyte meble i elementy stolarki 20 03 07 Nie będą zbierane gruz, kamienie i odpady pochodzące z zakładów rzemieślniczych. Ad. Zadanie nr 4: Odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich) okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku. Przedmiotem zamówienia jest odbiór z miejsc wskazanych przez zamawiającego wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich) - o kodach 17 06 01 i 17 06 05 wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r, w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001r Nr 112 poz. 1206)., pochodzących z rozbiórki dachów i elewacji budynków z terenu Gminy Bełchatów, a następnie transport oraz unieszkodliwienie ww. odpadów zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). Zakres czynności obejmuje: 1)Odbiór płyt azbestowo - cementowych z miejsc ich tymczasowego złożenia, według sukcesywnie przekazywanego pisemnego wykazu posesji, zgodnie z zawartą w wykazie ilością. 2)Poinformowanie mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest. 3)Zapewnienie załadunku ofoliowanych i złożonych na paletach odpadów, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń. 4)Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów. 5)Przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6)Wykonawca spisuje i przekazuje Zamawiającemu zestawienie odebranych odpadów zawierających azbest, które ma zawierać co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, rodzaj. 7)Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów oraz kwitu wagowego, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych. 8)Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649). 9)Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.52.30.00 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKO-REGION Sp. z o.o., ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201255,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 243255,10
Oferta z najniższą ceną: 243255,10 / Oferta z najwyższą ceną: 243255,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Bełchatowie w 2025 roku.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2024
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dygowie"
- Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i unieszkodliwienia zanieczyszczonej odpadami medycznymi ziemi.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.