To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-30
Katowice: Dostawa i montaż mebli
Numer ogłoszenia: 231822 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159053 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w budynku zajmowanym przez Zamawiającego, mieszczącym się w Katowicach, przy ul. Reymonta 24, oraz do Wojewódzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (WODGiK) Katowice, ul. Graniczna 29 (dot. 5 krzeseł obrotowych opisanych w pkt II.1.3).A.3.). Meble muszą być zgodne z Polskimi Normami: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 13761:2004, PN-EN 14073-2:2006. A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Krzesło drewniane tapicerowane z oparciem o wymiarach całkowitych (wysokość x głębokość x szerokość x wysokość do siedziska): 93 cm x 42 cm x 40 cm x 42 cm; kolor: olcha; ilość sztuk: 4, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 2. Krzesło drewniane tapicerowane z wysokim oparciem o wymiarach całkowitych (wysokość x głębokość x szerokość x wysokość do siedziska): 103 cm x 45 cm x 40 cm x 42 cm; kolor: olcha; ilość sztuk: 6, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 3. Krzesło obrotowe z tapicerowanym siedziskiem i oparciem; kolor tapicerki: niebieski (poglądowo: jak RAL 5013); tapicerka z materiału; ilość sztuk: 5, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 4. Stolik drewniany o wymiarach całkowitych (długość x szerokość x wysokość): 80 cm x 65 cm x 75 cm; struktura płyty - pory dębu (niegładka); kolor: olcha; ilość sztuk: 2, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 5. Biurko pracownicze z szafką z szufladami o wymiarach całkowitych (długość x szerokość x wysokość): 120 cm x 70 cm x 75 cm; struktura płyty - pory dębu (niegładka); kolor: olcha; ilość sztuk: 10, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 6. Biurko pracownicze z szafką zamykaną drzwiczkami i szafką z szufladami o wymiarach całkowitych (długość x szerokość x wysokość): 160 cm x 75 cm x 75 cm; struktura płyty - pory dębu (niegładka); kolor: olcha; ilość sztuk: 2, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 7. Biurko pod komputer na nogach z płyty, z blendą maskującą, z półką wysuwaną pod klawiaturę, o wymiarach całkowitych (długość x szerokość x wysokość): 100 cm x 70 cm x 75 cm, blenda: min. 55 cm (wysokość); struktura płyty - pory dębu (niegładka); kolor: olcha; ilość sztuk: 6, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 8. Kontener wstawiany pod biurko o wymiarach całkowitych (szerokość x głębokość x wysokość): 43 cm x 60 cm x 65 cm; struktura płyty - pory dębu (niegładka); kolor: olcha; ilość sztuk: 1, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 9. Szafa na akta, dwudrzwiowa o wymiarach całkowitych (szerokość x głębokość x wysokość): 80 cm x 40 cm x 181 cm, z nadstawką o wymiarach całkowitych (szerokość x głębokość x wysokość): 80 cm x 40 cm x 72 cm; struktura płyty - pory dębu (niegładka); kolor: olcha; ilość sztuk: 6, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 10. Szafa ubraniowa jednodrzwiowa o wymiarach całkowitych (szerokość x głębokość x wysokość): 60 cm x 40 cm x 181 cm; struktura płyty - pory dębu (niegładka); kolor: olcha; ilość sztuk: 2, zgodnie z opisem zawartym w siwz. B. Wymagania dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7.30 do 15.30 we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, w lokalizacjach określonych w pkt II.1.3) bez pobrania z tego tytułu dodatkowych opłat. 2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem, opakowaniem, dostarczeniem, załadunkiem, wyładunkiem, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia oraz ubezpieczeniem na czas jego przewozu. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym (zwanym dalej protokołem). Protokół będzie zawierał co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość dostawy, datę i miejsce przekazania. Podpisany, bez zastrzeżeń, przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Protokół zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. C. Warunki dotyczące gwarancji oraz serwisu przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone meble na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez dwie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 2. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi elementami. 3. W razie stwierdzenia braków w dostawie lub dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z siwz oraz ofertą Wykonawcy, Wykonawca obowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z siwz oraz ofertą, na własny koszt w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad mebli zgodnie z udzieloną gwarancją. 5. Zgłoszenie wady nastąpi w formie pisemnej na nr faksu Wykonawcy. Wykonawca usunie wadę bezpłatnie w ciągu 14 dni licząc od dnia zgłoszenia. 6. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia u Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30. 7. W przypadku niemożliwości usunięcia wady w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca przetransportuje uszkodzony przedmiot zamówienia do własnej siedziby i tam dokona potrzebnych napraw. W takiej sytuacji Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz poniesie pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia w czasie demontażu, transportu oraz ponownego montażu. 8. W przypadku niemożności usunięcia wady lub gdy uszkodzenie jest tak duże, że uniemożliwia użytkowanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca - w ramach gwarancji - zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy, posiadający identyczne gabaryty, wykończenia i funkcjonalność, w terminie do 30 dni, licząc od dnia zgłoszenia. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANIMAR Sylwester Jańczak, Teklinowska 16 a, 98-400 Wieruszów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5606,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10528,60
Oferta z najniższą ceną: 10528,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19999,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa mebli laboratoryjnych i warsztatowych dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie do budynków przy ul. Trębacka 4 (IV piętro) i ul. Nowowiejska 26 B
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.