Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Jelenia Góra: Modernizacja korytarzy II, III piętra i klatek schodowych w pawilonie sanatoryjnym Dom Zdrojowy I w Jeleniej Górze- Cieplicach przy Pl. Piastowskim 38
Numer ogłoszenia: 231824 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Cieplice Sp. z o.o., ul. P. Ściegiennego 5/7, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7551003 do 05, fax 075 7552557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-cieplice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja korytarzy II, III piętra i klatek schodowych w pawilonie sanatoryjnym Dom Zdrojowy I w Jeleniej Górze- Cieplicach przy Pl. Piastowskim 38.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne korytarzy II, III piętra i klatek schodowych, obejmujące: - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach o łącznej powierzchni 1.538,70 m2, - układanie wykładzin pcw antypoślizgowych zgrzewanych z wykonaniem warstwy samopoziomującej gr. 5 mm o łącznej powierzchni 324,40 m2, - układanie na klatce schodowej wykładziny pcw antypoślizgowej o łącznej powierzchni 187,40 m2, - wymiana okien z parapetami wewnętrznymi i drzwi balkonowych na nowe z pcw o łącznej powierzchni 176,16 m2, - malowanie emulsyjne ścian i sufitów o łącznej powierzchni 1.538,70 m2, - oraz roboty towarzyszące
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.41.00 - Odnawianie Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.41.00 - Odnawianie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (w tym: dysponowanie osobą z przygotowaniem do prowadzenia samodzielnej funkcji technicznej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającej ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy), c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Pzp, e) udzielenie minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia i rękojmi za wady fizyczne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: a) oświadczenie o treści zawartej w załączniku nr 1 do formularza oferty, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dodatkowo: umowę Spółki dla podmiotów występujących jako spółka cywilna, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - dla podmiotów występujących wspólnie, jako konsorcjum lub inna równoważna forma prawna, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z zapłatą podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat [ w układzie na poszczególne lata], w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, f) wykazu osób i podmiotów (w przypadku konsorcjum), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz wymaganych uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, h) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-cieplice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-560 Jelenia Góra, ul. P. Ściegiennego 5/7 - pokój nr 113 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 09:30, miejsce: 58-560 Jelenia Góra, ul. P. Ściegiennego 5/7 - pokój nr 113 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA CATERINGOWA: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W JELENIEJ GÓRZE I DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE, W 2025 ROKU
- FW Śniatowo - przeprowadzenie badań stałych zbiorników ciśnieniowych (w miejscu ich zainstalowania) w 16 elektrowniach wiatrowych Vestas V90 wraz z ich rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.