eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Bytom: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych
Numer ogłoszenia: 231842 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, fax. 032 2813517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych wg wykazu adresowego - załącznik A1,A2,A3,A4,A5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00 - 25.23.41.00 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 w/w ustawy (załącznik nr 2), 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 5) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - spełnienie powyższego warunku nastąpi poprzez złożenie co najmniej 2 referencji lub dokumentów potwierdzających rzetelne wykonanie robót: dla jednej części na kwotę nie mniejszą niż 30 000 zł, dla dwóch części na kwotę nie mniejszą niż 60 000 zł, dla trzech części na kwotę nie mniejszą niż 90 000 zł, dla czterech części na kwotę nie mniejszą niż 120 000 zł, dla pięciu części na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł (załącznik nr 3), 6) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - w stosunku do kierownika budowy zamawiający wymaga: a) kserokopii uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót ogólnobudowlanych zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane, b) aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7) oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków inspektora nadzoru - (załącznik nr 4), 8) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości co najmniej 200 000 zł; ważna na dzień składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę, 9) dokumenty techniczne: - kopia aprobaty technicznej I.T.B. w przypadku modyfikacji któregokolwiek parametru okien należy również przedłożyć wyniki badań wykonanych przez certyfikowana jednostkę, potwierdzających nowe parametry, - certyfikat zgodności z aprobatą lub deklaracją zgodności z aprobatą, - świadectwo badań Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby, - orzeczenie o stopniu palności, - atest higieniczny na profil i szybę (wkład szklany), - certyfikat COBR na okucia. 10) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację pobierać można w Dziale Zamówień (pok. Nr 313 II p.) ZBM Sp. z o.o. Bytom ulica Kolejowa 2a od godz. 9 do 15 od Pn-Pt lub ze strony internetowej (bezpłatnie)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty składać należy osobiście lub przesłać na adres: ZBM Sp. z o.o., 41-902 Bytom, ulica Kolejowa 2a, Dział Zamówień, pokój numer 313..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ADM - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych o pow. łącznej 62,74m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ADM - 2,7,10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych o pow. łącznej 154,64 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ADM-3,4,6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych o pow. łącznej 159,03m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ADM-8,9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych o pow. łącznej 118,44 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ADM-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych o pow. łącznej 62,77 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.