Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-02
Głowno: Przebudowa dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta i gminy Głowno w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Numer ogłoszenia: 23184 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowno , ul. Jana Kilińskiego 2/4, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191291, faks 042 7192008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-glowno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta i gminy Głowno w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Głowna i Gminy Głowno. Zamówienie obejmuje siedem zadań. 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 5118E - ul. Zabrzeźniańska w Głownie na odcinku od DK Nr 14 do ul. Barlickiego. Zakres prac: odtworzenie punktów wysokościowych, roboty rozbiórkowe, skrzyżowania asfaltowe - 319 m2 , chodniki- nawierzchnie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 2707 m2. Nakładka asfaltowa - 3573 m2. Zjazdy - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej - 818 m2. Regulacja studzienek. Oznakowanie poziome i pionowe - mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, ręczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni, przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2. Długość odcinka drogi 1600 m. 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 5101E - ul. Swoboda i ul. Zgierska w Głownie, (ul. Swoboda na odcinku od ul. Śląskiej do ul Piątkowskiej - północna część chodnika (lewa strona od DK Nr 14) , (ul. Zgierska - północna część chodnika , lewa strona od ul. Piątkowskiej do mostu) Zakres prac: odtworzenie punktów wysokościowych, roboty rozbiórkowe, chodniki- nawierzchnie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 807 m2. Elementy ulic. Rowy. Pobocza. Zjazdy - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej - 260 m2. Regulacja studzienek. Oznakowanie pionowe - przymocowanie tablic znaków drogowych , montaż dwóch luster drogowych. Długość odcinka drogi 400 m. 3. Przebudowa drogi powiatowej Nr 5125E - ul. Łowicka w Głownie na odcinku od ul. Targowej do DK nr 14. Zakres prac: odtworzenie punktów wysokościowych, roboty rozbiórkowe , chodniki- nawierzchnie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 612 m2. Nakładka asfaltowa - 2496 m2. Elementy ulic. Roboty konserwacyjne - oczyszczenie przepustów, rowów. Zjazdy - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej - 110 m2. Regulacja studzienek. Oznakowanie poziome i pionowe - mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, ręczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni, przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2. Długość odcinka drogi 300 m. 4. Przebudowa drogi powiatowej Nr 5126E relacji Głowno - granica powiatu na odcinku od granicy miasta Głowna do łuku za OSP Lubianków w m. Rudniczek i m. Lubianków. Zakres prac: odtworzenie punktów wysokościowych, Nakładka asfaltowa - 20 024 m2. Chodniki- nawierzchnie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 475 m2. Pobocza. Roboty konserwacyjne - oczyszczenie przepustów, rowów. Elementy ulic. Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu - mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2, montaż lustra drogowego, bariery ochronne stalowe jednostronne. Karczowanie pni. Długość odcinka drogi 3600 m 5. Przebudowa drogi powiatowej nr 5126E relacji Głowno - granica powiatu na odcinku od łuku za OSP Lubianków do granicy Powiatu Zgierskiego w m. Wola Lubiankowska. Zakres prac: odtworzenie punktów wysokościowych. Nakładka asfaltowa - 17 136 m2. Pobocza. Roboty konserwacyjne. Skrzyżowania asfaltowe 125 m 2 . Oznakowanie poziome i pionowe, elementy bezpieczeństwa ruchu: przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2. Mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, bariery ochronne stalowe jednostronne. Karczowanie pni. Długość odcinka drogi 3100 m. 6. Przebudowa drogi gminnej Nr 120063E w m. Rudniczek gm. Głowno na długości 912 m - poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zakres prac: Oznakowanie - pionowe znaki drogowe - nakazu, zakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych na zimno. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - bariery ochronne stalowe jednostronne. Długość odcinka drogi 912 m. 7. Przebudowa drogi Nr 120063E Rudniczek - Piaski Rudnickie gm. Głowno o długości 982 m. Zakres prac: Roboty przygotowawcze, podbudowa, nawierzchnia asfaltowa - 3437 m2 . Pobocza. Oznakowanie - pionowe znaki drogowe - nakazu, zakazu , ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2 . Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach wykonania i odbioru robót. Na wykonanie zamówienia podpisana zostanie jedna umowa na wszystkie zadania. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny każdego zadania na podstawie przedmiarów robót i podania całkowitej wyceny wszystkich zadań w formularzu ofertowym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 150 000,00 zł słownie sto pięćdziesiąt tysięcy. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głownie nr konta 92 8787 0000 0000 0563 2000 0007 Ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego przy czym za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną kopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (oryginał) należy złożyć w pokoju nr 10 (kasa Urzędu Gminy) przed upływem terminu składania ofert. Nie złożenie wadium skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży : - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o a rt. 2 4 u st. 1 p kt 2 u stawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do specyfikacji (wzór) - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 5 do specyfikacji. - oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej wg załącznika nr 6 do specyfikacji Spełnienie tego warunku określone zostanie metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie tego warunku Wykonawca złoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o wartości nie niższej niż 4 000 000,00 zł każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg załącznika nr 3 do specyfikacji. (wzór) Spełnienie tego warunku określone zostanie metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie tego warunku złoży wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: rozkładarką mas bitumicznych o szerokości minimum 5,0 m, walec do zagęszczenia nawierzchni bitumicznej, skrapiarką roztworem bitumicznym, zagęszczarką wibracyjną, samochodami samowyładowczymi o ładowności -10 - 15 t. - 4 szt. wg załącznika nr 4. Spełnienie tego warunku określone zostanie metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca wykaże, spełnienie warunku jeśli będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i stażu pracy na stanowisku kierownika nie mniejszym niż 3 lata. Spełnienie tego warunku określone zostanie metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie tego warunku Wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca złoży informację, że dysponuje kwotą lub posiada zdolność kredytową nie niższą niż 5 000 000,00 zł. Spełnienie tego warunku określone zostanie metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 3.1. w uzasadnionych przypadkach , gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3.2. zmiany w sposobie dokonywania płatności i rozliczania. 3.3 zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gmina-glowno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Głownie, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pok. nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026 (II postępowanie)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie w 2025 roku
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Przebudowa drogi dojazdowej do cmentarza w Nowych Załubicach
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.