eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 im. Juliana Tuwima w Knurowie w okresie od 01 stycznia do 31 sierpnia 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Knurów: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 im. Juliana Tuwima w Knurowie w okresie od 01 stycznia do 31 sierpnia 2013 r.
Numer ogłoszenia: 23185 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 486376 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 3, ul. Jana Kilińskiego 10, 44-193 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352775, faks 032 2352775.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 im. Juliana Tuwima w Knurowie w okresie od 01 stycznia do 31 sierpnia 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 im. Juliana Tuwima w Knurowie w okresie od 01 stycznia do 31 sierpnia 2013 r., ul. Jana Kilińskiego 10, 44-193 Knurów, z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakres ilościowy i jakościowy określony w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z podziałem na następujące pakiety: 2.1. pakiet 1 - Artykuły spożywcze 2.2. pakiet 2 - Nabiał 2.3. pakiet 3 - Pieczywo 2.4. pakiet 4 - Mrożonki 2.5. pakiet 5 - Ryby 2.6. pakiet 6 - Mięso, wędliny, drób 2.7. pakiet 7 - Jaja 2.8. pakiet 8 - Warzywa i owoce 3. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność: 3.1. pakiet 1 - Artykuły spożywcze - raz w tygodniu (środa) od godz. 7:00 do 10:00, 3.2. pakiet 2 - Nabiał - raz w tygodniu (wtorek) od godz. 7:00 do 8:00, 3.3. pakiet 3 - Pieczywo - codziennie od godz. 6:00 do 7:00, 3.4. pakiet 4 - Mrożonki - raz w tygodniu (piątek) od godz. 7:00 do 10:00, 3.5. pakiet 5 - Ryby - raz w tygodniu (środa) od godz. 7:00 do 10:00, 3.6. pakiet 6 - Mięso, wędliny, drób - dwa razy w tygodniu (wtorek, piątek) od godz. 7:00 do 8:00, 3.7. pakiet 7 - Jaja - raz w tygodniu (poniedziałek) od godz. 7:00 do 9:00, 3.8. pakiet 8 - Warzywa i owoce - dwa razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek) od godz. 7:00 do 8:00. 4. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. Miejskie Przedszkole nr 3 im. Juliana Tuwima, ul. Jana Kilińskiego 10, 44-193 Knurów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03.14.25.00 - Jaja 03.31.10.00 - Ryby 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - Artykuły spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JAPI Joachim Piontek, ul. Lompy 8c/3, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14837,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13947,64

  • Oferta z najniższą ceną: 13947,64 / Oferta z najwyższą ceną: 21108,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - Nabiał

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEMI Spółka z o.o., ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6388,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6551,15

  • Oferta z najniższą ceną: 6551,15 / Oferta z najwyższą ceną: 6551,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 4 - Mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLAR - BRIS Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jerzy Brożek, ul. Dąbrowska 207, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3346,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3039,30

  • Oferta z najniższą ceną: 3039,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3380,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 5 - Ryby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ABEL Sp.J. Wysota, ul. Górna 8, 98-277 Brąszewice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2280,10

  • Oferta z najniższą ceną: 2280,10 / Oferta z najwyższą ceną: 2447,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet 7- Jaja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U Bernard Adamik, ul. Marynarzy 11c/4, 44-196 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1232,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1232,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1232,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.