eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiObsługa prawna Urzędu Miejskiego w Suwałkach na lata 2015 - 2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Suwałki: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Suwałkach na lata 2015 - 2016
Numer ogłoszenia: 231863 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201209 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Suwałkach na lata 2015 - 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu obsługi prawnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach wraz ze zmianami organizacyjnymi Urzędu, które nastąpią w trakcie realizacji zamówienia. 2.Obsługa prawna obejmuje w szczególności: 1)bieżące udzielanie interpretacji i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa; 2)sporządzanie opinii prawnych i innych opracowań na piśmie w terminie do 4 dni roboczych pracy Urzędu od dnia złożenia wniosku o jej wydanie. Opinia prawna powinna zawierać co najmniej: - analizę stanu prawnego, - konkluzję zawierającą prawidłowe, zdaniem opiniującego, rozwiązanie, bądź propozycję rozwiązania problemu formalno - prawnego zgłaszanego przez Zamawiającego. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin sporządzenia opinii prawnej lub zaopiniowania aktu prawa miejscowego może ulec skróceniu do 2 dni na wniosek Zamawiającego. 3)sygnalizowanie zapowiedzi nowych lub zmian obowiązujących przepisów związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego i powiatowego, poprzez bieżące informowanie o ww. zmianach w szczególności podczas cyklicznych spotkań z udziałem osób kierujących komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Suwałkach; 4)niezwłoczne informowanie Sekretarza Miasta oraz w uzasadnionych przypadkach podczas cyklicznych spotkań z udziałem osób kierujących komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Suwałkach o uchybieniach w działalności Urzędu Miejskiego w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień; 5)uczestniczenie, na wniosek kierowników i naczelników komórek organizacyjnych, w prowadzonych rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego; 6)uzgadnianie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, siwz i parafowanie zawieranych umów, w terminie do 2 dni roboczych pracy Urzędu od ich złożenia. W przypadku braku możliwości uzgodnienia ostatecznej wersji dokumentu ewentualna odmowa parafowania musi być wyrażona w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie wskazujące na rozwiązania prawidłowe pod względem prawnym; 7)opiniowanie pod względem formalno - prawnym projektów aktów prawa miejscowego, zarządzeń Prezydenta i innych aktów prawnych związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji publicznej, w terminie do 2 dni roboczych. W przypadku braku możliwości uzgodnienia ostatecznej wersji dokumentu ewentualna odmowa parafowania musi być wyrażona w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie wskazujące na rozwiązania prawidłowe pod względem prawnym; 8)udział w pracach zespołów, komisji i innych ciał roboczych powoływanych przez Prezydenta Miasta wg dyspozycji Prezydenta Miasta; 9)uczestniczenie i świadczenie obsługi prawnej w trakcie obrad Sesji Rady Miejskiej; 10)świadczenie obsługi prawnej w postępowaniach przetargowych w/g dyspozycji Zamawiającego; 11)dochodzenie roszczeń na drodze sądowej i prowadzenie egzekucji wierzytelności cywilno - prawnych Zamawiającego w/g dyspozycji Zamawiającego; 12)przejęcie akt spraw sądowych i egzekucyjnych w toku w celu dalszego prowadzenia postępowania; 13)zastępstwo procesowe Zamawiającego przed sądami i urzędami na podstawie pełnomocnictwa Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązuje się, iż w ramach realizacji umowy będzie świadczyć obsługę prawną w sposób następujący: 1)minimum jeden radca prawny bądź adwokat będzie świadczyć obsługę prawną w wymiarze 7 godz. dziennie tj. od godz. 8:00 do 15:00 każdego dnia roboczego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, 2)minimum jeden radca prawny lub adwokat będzie świadczyć obsługę prawną poza siedzibą Zamawiającego w formie dyżuru we wszystkie dni robocze Urzędu Miejskiego w Suwałkach. W uzasadnionych przypadkach, w zakresie zadań określonych w ust. 2 pkt 1, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13 Wykonawca jest zobowiązany świadczyć obsługę prawną poza siedzibą Zamawiającego. Nie zwalnia to jednak ze świadczenia obsługi prawnej w wymiarze 7 godz. dziennie tj. od godz. 8:00 do 15:00 każdego dnia roboczego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach. 4.Wykonawca zapewni ciągłość obsługi prawnej w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązuje się do niewykonywania obsługi prawnej na rzecz innych podmiotów z udziałem zamawiającego, jednostek organizacyjnych miasta i miejskich osób prawnych oraz występowania w postępowaniach toczących się przed Zamawiającym w postępowaniach administracyjnych w okresie obowiązywania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska, Al. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308943,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 250860,96

  • Oferta z najniższą ceną: 250860,96 / Oferta z najwyższą ceną: 481518,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.