Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-17
Włocławek: Specjalistyczne zajęcia zawodowe przygotowujące do uzyskania
nowych uprawnień zawodowych w zakresie obsługi koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 231866 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , ul. Nowomiejska 15A, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 231 33 42, faks 54 412 10 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cen.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalistyczne zajęcia zawodowe przygotowujące do uzyskania nowych uprawnień zawodowych w zakresie obsługi koparko - ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne zajęcia zawodowe przygotowujące do uzyskania nowych uprawnień zawodowych w zakresie obsługi koparko- ładowarki dla 12 osobowej grupy uczniów Zespołu Szkół Technicznych we Włocławku 1. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do obsługi koparko-ładowarki. 2. Zakres szkolenia - szkolenie powinno zawierać część teoretyczną i praktyczną. Część teoretyczna obejmuje zagadnienia z zakresu: dokumentacji technicznej maszyn roboczych, bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, technologii wykonywania robót ziemnych, użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Część praktyczna szkolenia obejmuje naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. 3. Realizacja szkolenia zgodnie z obowiązującym programem dla tego typu szkolenia w wymiarze 202 godz. dydaktycznych - (116 godzin zajęć teoretycznych i 86 godzin zajęć praktycznych), konieczne przedstawienie programu szkolenia zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. nr 118, poz. 1263). 4. Zapewnienie realizacji zajęć gwarantującej przygotowanie uczestników do uzyskania nowych uprawnień zawodowych (prezentacja efektywności w zakresie przygotowania uczestników do egzaminów). 5. Realizacja zajęć powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem ustalonym w porozumieniu z koordynatorem szkolnym oraz zatwierdzonym przez Lidera projektu, po 8 godz. dydaktycznych z przerwą na posiłek. Wskazana realizacja w blokach ograniczających ilość dojazdów młodzieży na szkolenia. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji zajęć w porozumieniu i uzgodnieniu z Liderem Projektu. 6. Szkolenie powinno się kończyć wydaniem zaświadczenia wydanego na podstawie Rozporządzenia MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216), na podstawie którego uczeń będzie mógł przystąpić do egzaminu zewnętrznego oraz zorganizowaniem egzaminu przed Komisją IMBiG, o którym mowa w §23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. nr 118, poz. 1263). Koszt egzaminu pokrywa uczestnik. 7. Wykonawca w trakcie szkolenia praktycznego zapewni odzież ochronną zgodnie z zasadami bhp dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, a także środki ochrony indywidualnej dla wszystkich uczestników szkoleń. 8. Zajęcia powinny być realizowane na terenie województwa kujawsko - pomorskiego. W odległości nie większej niż 150 km od miejscowości, w której położona jest szkoła. Zajęcia będą realizowane dla pełnoletnich uczniów: Zespół Szkół Technicznych, ul. Ogniowa 2, 87-800 Włocławek - 1 grupa 12-osobowa, 9. Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe (do zajęć teoretycznych: podręczniki, skrypty itp.) oraz niezbędny sprzęt do zajęć praktycznych. 10. Szkolenie musi być prowadzone przez wykwalifikowanego specjalistę. 11. Wykonawca musi posiadać uprawnienia IMBiGS do prowadzenia specjalistycznych szkoleń zawodowych kończących się egzaminem nadającym kwalifikacje zawodowe - konieczne przedstawienie programu szkolenia. 12. Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). 13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia zgodnie z zasadami realizacji projektów POKL; ponadto z ustawą z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr nr 95 poz. 425 z późn. zm.) oraz innymi zasadami organizacji szkoleń dla młodzieży szkolnej. 14. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia podpisania umowy do 12.08.2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji szkolenia z uwzględnieniem terminu egzaminu zewnętrznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do prowadzenia specjalistycznych szkoleń zawodowych nadajacych nowe kwalifikacje zawodowe. Oświadczenie o spełnianiu warunków, wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków, wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cen.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku Adres: 87-800 Włocławek, ul. Nowomiejska 15A pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku Adres: 87-800 Włocławek, ul. Nowomiejska 15A pokój 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach Projektu systemowego pn. Nowa jakość kształcenia zawodowego w województwie kujawsko - pomorskim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Przebudowa obiektu mostowego w miejscowości Zgłowiączka w ciągu drogi powiatowej nr 2919C Żydowo - Zgłowiączka - Wiktorowo
- Dostawę i montaż klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.
- ROZBUDOWA PLACU ZABAW DLA ŻŁOBKA "KRUSZYNKA"
- REMONTY WYKOŃCZENIOWE W ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI PIŃCZATA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: "REMONT I DOPOSAŻENIE INSTYTUCJI KULTURY"
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i przeglądami instalacji - II postępowanie
- Wymiana okien w Domu Studenta oraz naprawa dachu na budynku dydaktycznym
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Prawo jazdy kat. C, C+E wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy" z egzaminami państwowymi
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Usługa szkoleniowa z podziałem na części: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, Spawanie metodą TIG, Spawanie metodą MAG
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.