Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inwestora zastępczego w zakresie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej ( Etap II ) Kwidzyn- Trzciano- Straszewo od 7+ 780,00 km do km 12+ 900,00.
Numer ogłoszenia: 231897 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie , ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, faks 055 6465002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inwestora zastępczego w zakresie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej ( Etap II ) Kwidzyn- Trzciano- Straszewo od 7+ 780,00 km do km 12+ 900,00..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej ( Etap II) Kwidzyn - Trzciano- Straszewo od 7+780,00 km do km 12,900,00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: Weryfikacja i przygotowanie dokumentacji technicznej, przedmiarów i kosztorysów oraz niezbędnych decyzji administracyjnych do ogłoszenia procedury zamówień publicznych na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji. Uczestnictwo w charakterze rzeczoznawcy w pracach komisji przetargowej działającej w celu udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych w zakresie: - przygotowanie dokumentów niezbędnych dla realizacji ww inwestycji, - przekazanie dokumentacji technicznej wykonawcy robót budowlanych wyłonionemu w drodze przetargu, - organizacja zaplecza budowy wraz z ustaleniem zasad współpracy pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, - współudział w przekazaniu placu budowy, - sprawowanie kontroli wykonawczych prac zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę i obowiązującymi normami oraz z zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie przed stosowaniem wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu i stosowanie w budownictwie, - sprawdzanie jakości i odbioru robót zanikających lub ulęgających zakryciu, - uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji i urządzeń technicznych, - potwierdzenie pobytu na budowie wpisem do dziennika budowy, - sygnalizowanie inwestorowi o zaistnieniu wcześniej kolizji lub niezgodności z projektem, - podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, - sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur dotyczących poszczególnych zadań, - przekazywanie inwestorowi sprawdzonych faktur celem dokonania ich zapłaty, -zgłoszenie inwestorowi zakończenia budowy, - przeprowadzenie odbioru technicznego inwestycji wraz z Zamawijacym, - bieżąca kontrola kosztów prowadzonych robot budowlanych, - prowadzenie ewidencji kosztów ( ewidencji pozaksięgowej) - składanie inwestorowi miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, - przygotowanie rozliczeń prowadzonych robót zgodnie z wymogami instytucji współfinansującej. Końcowe rozliczenie zadania inwestycyjnego: - wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie obiektu - przygotowanie materiałów i protokołów PT, - przygotowanie rozliczenia inwestycji zgodnie z wymogami instytucji współfinansującej, - realizacja egzekwowania uprawnień zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji przez wykonawcę robót, Roboty budowlane zrealizowane zostaną przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji (GWI), wybranego w postępowaniu przetargowym. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę w oparciu o obowiązujące przepisy, przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. Inwestor Zastępczy działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację Inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót oraz w umowie o dofinansowanie inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu (obowiązki Wykonawcy) został przedstawiony w §2 i §10 projektu umowy, który stanowi załącznik nr A do niniejszej SIWZ. Projekt umowy zawiera również pozostałe warunki wykonania zamówienia. Orientacyjna wartość robót budowlanych objęta przedmiotem zamówienia stanowi kwotę 15.000.000,00 PLN.(netto). W celu dokładnego zapoznania się z zakresem rzeczowym robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją projektową inwestycji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 74.26.40.00 - 74.26.40.00 74.00.00.00 - 74.00.00.00 74.31.30.00 - 74.31.30.00 74.26.41.00 - 74.26.41.00 74.26.21.00 - 74.26.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy); 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3 ustawy); 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.4) ustawy). Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: Potencjał kadrowy. Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednio wykwalifikowanym i doświadczonym personelem technicznym w ilości gwarantującej rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia oraz posiadający stosowne uprawnienia budowlane. W celu spełnienia warunku posiadania kadry technicznej niezbędnej do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie osoby legitymujące minimum 3-letnią praktyką zawodową i posiadające stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach technicznych objętych przedmiotem zamówienia, tj: dysponują co najmniej po 1 osobie: a)posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży drogowej (budowa lub przebudowa dróg publicznych) (liczone od dnia uzyskania uprawnień). b)posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych) z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami liniowymi branży sanitarnej, wodociągowej w związanych z budową lub przebudową dróg publicznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień). c)posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży elektrycznej związanych z budową lub przebudową dróg publicznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień). Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA: dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedna osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji. Dysponują dodatkowo 1 osobą: a) Koordynator posiadający doświadczenie w kierowaniu, nadzorowaniu lub koordynowaniu min. 1 robotą inwestycyjną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg publicznych, budynków użyteczności publicznej o wartości robót min. 3 000 000 zł Informacja o dokumentach jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunku: a)oświadczenie wykonawcy: wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywała przedmiot zamówienia wraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego, b)uprawnienia budowlane kadry technicznej przewidzianej do wykonania usług w branżach objętych przedmiotem zamówienia, c)dokumenty stwierdzające przynależność kadry do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Doświadczenie Wykonawcy. Warunek konieczny. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (Inżyniera kontraktu) w ramach budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi publicznej przy czym min. jedna z robót objętych nadzorem była współfinansowana ze środków unijnych. Wymaga się aby każde ze zrealizowanych zamówień (usług polegających na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (Inżyniera kontraktu) opiewało na kwotę min 200.000 zł brutto, a nadzorowane roboty budowlane obejmowały branżę drogową, wodno- kanalizacyjną i elektryczną. Dodatkowo należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie każdego zamówienia (usługi) potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. Informacja o dokumentach jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunku: a)wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem 3.2.2.1.SIWZ[tzn. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego- Inżyniera kontraktu w ramach budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi publicznej przy czym min. jedna z robót objętych nadzorem była współfinansowana ze środków unijnych. Wymaga się aby każde ze zrealizowanych zamówień (usług polegających na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego (Inżyniera kontraktu) opiewało na kwotę min 200.000 zł brutto, a nadzorowane roboty budowlane obejmowały branżę drogową, wodno- kanalizacyjną i elektryczną. Dodatkowo należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie każdego zamówienia (usługi) potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane], z podaniem zakresu usług, ich wartości, zamawiających oraz daty wykonania zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Potencjał ekonomiczno- finansowy Wykonawcy Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania żadnej części przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww dokumentów stosując formułę spełnia- nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 4 siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 3.1.1. [tzn. o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy); 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3 ustawy); 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.4) ustawy)], wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji); Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w pkt. 3.2 [tzn. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp],wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Informację o osobach, które będą realizować przedmiot zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Do informacji złożonej na ww formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Informacja na formularzu wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, w zakresie potencjału kadrowego). Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunków, w zakresie doświadczenia zawodowego). Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały zrealizowane należycie. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny potwierdzać spełnienie warunku, w zakresie potencjału ekonomiczno-finansowego Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, pok. 207 (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, pok. 212 (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej ( Etap II) Kwidzyn - Trzciano- Straszewo od 7+780,00 km do km 12,900,00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Kwidzyna
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi świadczeniobiorcami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi świadczeniobiorcami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Zakup paliwa do samochodów służbowych, pojazdów oraz urządzeń będących w użytkowaniu Gminy Kwidzyn
- Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: przetargi w Kwidzynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.