eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceDostawa mikroskopów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Skierniewice: Dostawa mikroskopów
Numer ogłoszenia: 231952 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 833 20 21, faks 46 833 32 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikroskopów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych mikroskopów wraz z instalacją aparatury w miejscu użytkowania i instruktażem stanowiskowym pracowników w zakresie obsługi i konserwacji aparatury. Wymagana jest aparatura fabrycznie nowa, wolna od wad fizycznych i prawnych, posiadająca odpowiednie certyfikaty, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne. Wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesięcy. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonych mikroskopów, serwis świadczony będzie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy aparaturę do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Miejsce dostawy: Pakiet I - 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18 (II piętro). Pakiet II - 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 13 (parter).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy mikroskopów w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Folder w języku polskim i opis techniczny zawierający dane umożliwiające porównanie parametrów technicznych oferowanych mikroskopów i innych elementów z wymaganiami SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa. 1.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru). 1.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem: 1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) możliwości zmiany terminu dostawy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od Stron. Pod pojęciem zdarzeń losowych Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk. Termin określony w § 2 ust. 1 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy, 3) możliwości zmiany danych adresowych i podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18 pok. nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18 pok. nr 21 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu badawczego pt. Opracowanie innowacyjnych technologii magazynowania energii w produkcyjnych tunelach foliowych o akronimie HortiEnergia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe Nr umowy UDA-POIG.01.03.01-10-115/09-00-02 - pakiet nr I.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mikroskop fluorescencyjny z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka: - mikroskop badawczy o budowie modułowej; - zasilacz i oświetlacz halogenowy wbudowany w statyw mikroskopu, o mocy 100W; - multisoczewkowy układ oświetlenia zapewniający równomierne oświetlenie w całej płaszczyźnie preparatu; - wbudowane filtry neutralne i niebieski wybielający; - stolik mikroskopowy z pokrętłami przesuwu X-Y współosiowymi z pokrętłami regulacji ostrości i uchwytem na dwa preparaty; - system optyczny korygowany do nieskończoności; - okulary 10 x o polu widzenia min. 22 mm; - uchwyt rewolwerowy na min. 6 obiektywów z gniazdami na wyposażenie do kontrastu DIC, z gniazdami dla analizatora polaryzacyjnego oraz kompensatora; - Obiektywy o długości fokalnej 60 mm w celu zapewnienia kompatybilności systemu z posiadanymi już systemami mikroskopowymi o parametrach jak poniżej; a) obiektyw min. plan fluorowy o długości optycznej 60mm o pow. 20x o odległości roboczej min. 2.1 mm, i N.A. 0.5, b) obiektyw min. plan fluorowy o długości optycznej 60mm o pow. 40x o odległości roboczej min. 0.66 mm, i N.A. 0.75, c) obiektyw min. plan apochromatyczny o długości optycznej 60mm o pow. 60x o odległości roboczej min. 0,13 mm i N.A. 1.4 - olejowy, d) obiektyw min. plan apochromatyczny o długości optycznej 60mm o pow. 100x o odległości roboczej min. 0,13 mm i N.A. 1.45 - olejowy, - obiektywy 40x, 60x i 100x mają podsiać wyposażenie do pracy w kontraście Nomarskiego DIC; - kondensor do jasnego pola, kontrastu fazowego i kontrastu Nomarskiego DIC; - obrotowy polaryzator do kontrastu Nomarskiego DIC; - rozbudowa posiadanego systemu kamery Nikon DS.-U2 do wersji umożliwiającej współpracę sterownika z dwoma głowicami kamery jednoczesne i z komunikacja za pomocą złącza Fire Wire typ B; - dodatkowa głowica kamery z chłodzeniem o rozdzielczości co najmniej 5 mln pikseli współpracująca z posiadanym już oprogramowaniem NIS-BR umożliwiająca obserwację Live z szybkością dla rozdzielczości 1280x960 nie mniejszą niż 12 klatek na sekundę; - wyposażenie do fluorescencji o parametrach jak poniżej: e) układ fluorescencji 6-cio gniazdowej, f) wbudowany w układ fluorescencji zmieniacz powiększeń w zakresie 0.8x - 2x, g) wbudowany na stałe nasadka binokularowa, h) elektroniczne zamykanie przysłony, i) moc lampy wzbudzającej co najmniej 200W, j) wbudowane w układ dwa porty do podłączenia kamery, k) trzy bloki filtrów umożliwiające pracę z następującymi barwnikami - DAPI, Calcofluor white, oranż akrydyny oraz bromek etydyny; - dwie zapasowe żarówki; - układ makrofotografii; - olejek immersyjny 50 ml; - pokrowiec na mikroskop.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mikroskop badawczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka: - mikroskop badawczy o budowie modułowej z systemem pobierania i analizy obrazu; - baza mikroskopu: stabilny statyw z wbudowanym filtrem wybielającym; - system oświetleniowy z wbudowaną w statyw lampą halogenową o mocy min. 30W, płynna regulacja natężenia oświetlenia; włącznik zasilania położony z lewej strony statywu, pokrętło regulacji natężenia światła położone z prawej strony statywu; pokrętło śrub mikro/makro położone z lewej strony statywu, pokrętło śruby mikro umiejscowione z prawej strony statywu; zasilacz wbudowany w statyw; odłączany przewód zasilający; - nasadka okularowa dwuoczna z wbudowanym górnym portem dokumentacyjnym z podziałem światła 100/0, 0/100; przełącznik podziału światła umieszczony z prawej strony nasadki; - okulary o powiększeniu 10x i polu widzenia min. 22mm. regulacja - 5 do + 5 dioptrii; - kondensor jasnego pola/kontrastu fazy o odległości roboczej min. 0.90 mm do pracy w jasnym polu; - stolik preparatowy na dwa szkiełka podstawowe z zakresem przesuwu 54x78 mm i mechanizmem pozwalającym na wymianę szkiełek podstawowych bez konieczności ruchu śrubą makro/mikro; funkcja powrotu stolika do płaszczyzny ostrości bez użycia śrub makro/mikro; - miska obiektywowa rewolwerowa, sześciogniazdowa; - system optyczny - obiektywy o długości optycznej nie krótszej niż 60 mm; korygowane do nieskończoności; - obiektyw 10x klasy Plan Achromat, apertura min. 0,25, odległość robocza min. 10,5 mm.; - obiektyw 60x klasy Plan Fluor, apertura min. 0,85, odległość robocza min. 0,3 mm.; - obiektyw 100x olejowy klasy Plan Fluor, apertura min. 1,30, odległość robocza min. 0,2 mm; - możliwość rozbudowy o fluorescencję, polaryzację, kontrast fazy, nasadkę asystencką, nasadkę rysunkową; - kamera o rozdzielczości minimum 3 miliony pikseli z matryca typu CMOS, wraz z oprogramowaniem w języku polskim umożliwiającym sterowanie kamerą, pomiary długości i szerokości, powierzchni, oraz eksport danych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ocena techniczna - 10
    • 3. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.