eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont dróg powiatowych nr 1937D i 1938D stanowiących drogi objazdowe w okresie budowy drogi wojewódzkiej Żerniki Wrocławskie - Siechnice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-07

Wrocław: Remont dróg powiatowych nr 1937D i 1938D stanowiących drogi objazdowe w okresie budowy drogi wojewódzkiej Żerniki Wrocławskie - Siechnice
Numer ogłoszenia: 231970 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170480 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych nr 1937D i 1938D stanowiących drogi objazdowe w okresie budowy drogi wojewódzkiej Żerniki Wrocławskie - Siechnice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem i odbiorem robót prowadzonych w ramach zadania pn. Remont dróg powiatowych 1937D i 1938D stanowiących drogi objazdowe w okresie budowy drogi wojewódzkiej Żerniki Wrocławskie - Siechnice od ronda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 do drogi krajowej nr 94 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Odcinki dróg powiatowych 1937D i 1938D pomiędzy miejscowościami Święta Katarzyna - Zacharzyce i Święta Katarzyna - Smardzów 3. Rodzaj i zakres prac. Szczegółowy zakres prac ujęto w Opisie Technicznym, Kosztorysach ofertowych oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących odrębne załączniki do SIWZ. 4. Zakres robót do wykonania - roboty pomiarowe, - oczyszczenie oraz skropienie nawierzchni, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej/bitumicznej na zjazdach oraz ewentualna wymiana rur przepustowych, - odmulenie rowów drogowych oraz oczyszczenie przepustów pod zjazdami, 5. Badania kontrolne W sytuacjach spornych badania kontrolne zostaną zlecone przez osobę nadzorującą z ramienia Zamawiającego - kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie. Badania kontrolne obejmują cały proces remontu (od okresu przygotowawczego aż do badań końcowych). Wykonawca robót odpowiedzialny jest za jakość wykonania oraz zgodność wykonania robót ze ST i poleceniami osoby nadzorującej z ramienia Zamawiającego - kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie. 6. Materiały Wszystkie stosowane materiały powinny posiadać deklarację lub certyfikat zgodności z PN, a dla materiałów, dla których nie ustalono PN - deklaracje lub certyfikat zgodności z Aprobatą Techniczną wydaną przez IBDiM w Warszawie. 7. Sprzęt Zgodnie z ST zamieszczonymi stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 8. Wykonanie robót: Zgodnie z ST stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Roboty prowadzone będą zgodnie z wymogami BHP oraz p - poż. a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania stosownych projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót drogowych zgodnie z zatwierdzonym przez Zarządcę drogi projektem. 9. Kontrola jakości robót Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać aprobaty techniczne na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest realizować stosowne badania kontrolne w toku trwania całego zadania budowlanego. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość stosowanych kruszyw oraz lepiszczy. W przypadku wystąpienia wątpliwości osoba sprawująca nadzór ze strony Zamawiającego nad tokiem prac remontowych może zlecić badanie każdej partii kruszywa i każdej dostawy emulsji na koszt wykonawcy robót. 10. Obmiar robót Odbiór nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego do odbioru końcowego. 11. Odbiór prac i podstawa płatności Wykonawcy zgłaszają Zamawiającemu na piśmie wykonane roboty. Podstawą dokonania oceny jakości i odbioru końcowego wykonanych robót są następujące dokumenty: - zestawienie wykonanych robót, - świadectwo jakości wbudowanych materiałów zgodnie z wymaganiami SST, - oględziny i ocena wizualna wykonanych robót dokonana przez zamawiającego wspólnie z wykonawcą. 12. Struktura ceny ofertowej Cenę należy podawać w złotych polskich. Cena powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków dokonania remontów, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Koszty wizji lokalnej w terenie poniesie Wykonawca. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: organizację, zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu budowy, wywóz odpadów, oznakowanie robót, po zakończeniu robót, doprowadzenie terenu remontów do stanu pierwotnego oraz uporządkowanie terenu. Podstawą wystawienia faktury za wykonane roboty jest podpisany przez strony umowy protokół odbioru końcowego. 13. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 14. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy oraz zaplecze budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie, zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich, ewentualnie wystąpić o warunki przyłączenia dla placu budowy, warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy, ponosić koszty zużycia wody, energii, zrzutu ścieków, ogrzewania i inne dla potrzeb placu budowy, 4) Organizacja robót prowadzona będzie zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5) Wykonawca poinformuje wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach, 6) Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku remontowanej drogi. 7) Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego oraz wszystkich użytkowników obiektów i gestorów sieci na piśmie o terminie rozpoczęcia prac i ich zakończenia z 14-dniowym wyprzedzeniem, celem inwentaryzacji istniejącej sieci i armatury, oceny stanu technicznego infrastruktury, sprawdzenia szczelności sieci, nadzór nad prowadzonymi robotami, uczestnictwa w odbiorach i komisyjnej kontroli sieci i armatury, 8) Wykonawca zapewni czynny udział służb zewnętrznych w odbiorach, 9) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia, nadzory i odbiory z użytkownikami infrastruktury, 10) Wykonawca sporządzi stosowne protokoły z przeprowadzonych prób i badań odbiorczych i przekazać je Zamawiającemu, 11) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 12) Wykonawca winien informować Zamawiającego o terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu) oraz o terminie odbioru robót zanikających i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac oraz uzyskanie potwierdzenia w dzienniku budowy ich prawidłowego wykonania. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na swój koszt. 13) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikających z konieczności zapobieżenia awarii. 14) Wykonawca zobowiązuje się sporządzić - zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126) - przed rozpoczęciem robót, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 15) Wykonawca zobowiązuje się sporządzić przed przystąpieniem do robót Program Zapewnienia Jakości oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 16) Wykonawca na terenie robót będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 17) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 18) Wykonawca zobowiazuje się zapewnić, na czas trwania robót kierownictwa: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działajacych w granicach umocowania okreslonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a w przypadku koniecznosci zmiany którejkolwiek osoby uzgodnienie nowego kandydata z Zamawiajacym. 19) Wykonawca zobowiazuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usuniecie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie calego terenu budowy i robót czystego i nadającego sie do użytkowania. 20) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za czasowe zajęcie działek i pokrycia wszystkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. 21) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zaleceń wpisanych do dziennika budowy. 22) Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdżającego z budowy na drogę. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 24) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 25) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 26) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 27) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiajacemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 28) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiajacego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 29) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 30) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona, uzyska jego zatwierdzenie i wdroży projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729). 31) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, zgodnie z projektem, o którym mowa powyżej, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy i utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 32) Wykonawca w cenie oferty zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 33) Wykonawca dokona pomiarów rzędnych geodezyjnych istniejących. W przypadku zmiany rzędnych terenu wyregulowanie poziomu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej do projektowanej niwelety, 34) Wykonawca zobowiązuje się wykonać na własny koszt inwentaryzację powykonawczą (w wersji elektronicznej), przez osobę uprawnioną. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: a) grafika wektorowa - DXF, SHAPE, b) grafika rastrowa - pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 35) używać materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji przetargowej i projektowej, a ponadto: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. nr 92 poz. 881 z poźn. zm.), znakiem budowlanym, d) wprowadzone do obrotu legalnie w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, nieobjęte zakresem przedmiotowym norm zharmonizowanych lub wytycznych do europejskich aprobat technicznych Europejskiej Organizacji do spraw Aprobat Technicznych (EOTA), jeżeli jego właściwości użytkowe umożliwiają spełnienie wymagań podstawowych przez obiekty budowlane zaprojektowane i budowane w sposób określony w odrębnych przepisach, w tym przepisach przed techniczno-budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, e) zaakceptowane przez Zamawiającego. 36) Wykonawca winien uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 37) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego i końcowego przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorach. 38) Wykonawca zdemontuje obiekty tymczasowe i uporządkuje teren po zakończeniu robót. 39) W dniu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły odbioru od właścicieli urządzeń obcych znajdujących się na obiekcie oraz oświadczenia właścicieli działek, z których korzystano podczas realizacji zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BERGER BAU POLSKA SP. Z O.O., ul. Szczecińska 11, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1046933,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 747013,19

  • Oferta z najniższą ceną: 747013,19 / Oferta z najwyższą ceną: 758298,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.