To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Koszalin: Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 231981 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196439 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest umieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej. Usługa obejmuje następujące rodzaje informacji i ogłoszeń: 1. Ogłoszenia o przetargach 2. Ogłoszenia o naborze na studia 3. Reklama uczelni 4. Ogłoszenia okolicznościowe 5. Ogłoszenia inne 6. Spoty reklamowe na ekrany LED (produkcja i emisja) CPV: 79341000-6 (usługi reklamowe) Tryb zamieszczania ogłoszeń/reklam w prasie - zlecenia oraz treść ogłoszeń/reklam przekazywana będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej - Zamawiający każdorazowo wskazuje tytuł prasy, wielkość/wymiar ogłoszenia oraz miejsce, w którym ma być zamieszczona ogłoszenie/reklama; - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wyceny ogłoszenia/reklamy uwzględniając wszystkie wytyczne, tj. rodzaj/zasięg wydawnictwa, wymiar ogłoszenia/reklamy, umiejscowienie na określonej stronie; - Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania projektu reklamy i przedłożenia go do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie); - prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego; - wykonanie projektu informacji/ogłoszenia, jego adaptacja lub przeprojektowanie winno być ujęte w zaoferowanej cenie zamówienia; - ogłoszenie/reklamę należy umieścić w terminie i wybranej prasie wskazanych przez Zamawiającego; - w przypadku wykonania projektu ogłoszenia/reklamy we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, TIFF, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe; - Zamawiający ma obowiązek dostarczyć w ciągu 7 dni od terminu realizacji zlecenia gazety z zamieszczonym ogłoszeniem/reklamą (w formie papierowej bądź elektronicznej) Tryb zamieszczania spotów reklamowych na ekranach LED - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wykazu ekranów LED w wybranej przez Zamawiającego miejscowości (bądź w określonym regionie) i wyceny zamieszczania na nich spotów reklamowych; - Zamawiający każdorazowo wskazuje ilość miejsc i ich lokalizację oraz czas i częstotliwość emisji; - adaptacja lub dostosowanie spotu reklamowego winno być ujęte w zaoferowanej cenie zamówienia; - produkcja spotu reklamowego o długości 15 sekund nie jest zawarta w cenie emisji i stanowi osobną pozycję w formularzu; - materiał do wykonania spotu będzie przekazany przez Zamawiającego w postaci plików doc, JPG, PDF, TIFF, CDR; - prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego; - Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania spotu najpóźniej do 4 dni roboczych przed planowaną datą emisji; - Wykonawca zobowiązuje się do obsługi serwisowej spotu reklamowego poprzez bieżące monitorowanie częstotliwości emisji spotu reklamowego na nośniku reklamowym oraz natychmiastowym podejmowaniu działań w razie wszelkich zakłóceń w emisji spotu reklamowego na tymże nośniku; - spot każdorazowo musi być zaakceptowany przez Zamawiającego; - Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentacji fotograficznej w terminie do 3 dni od rozpoczęcia zlecenia bądź wydruku częstotliwości ukazywania się spotu reklamowego na nośniku (zawarte w cenie emisji); - regiony w których będą zamieszczane reklamy to województwa: zachodniopomorskie, pomorskie, lubuskie, kujawsko-pomorskie oraz wielkopolskie. Poz. I Zamieszczanie ogłoszeń/reklam, w prasie lokalnej Pod pojęciem prasa lokalna należy rozumieć wydawnictwa o jednorazowym nakładzie co najmniej 3 000 egzemplarzy i tematyce lokalnej (np. Głos Koszaliński, Miasto, Obserwator Lokalny, Gazeta Kołobrzeska, Kurier Szczeciński, Tygodnik Pilski, Czas Chojnic itp.) 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 2000 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 2000 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 1000 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1000 cm2; 5. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 300 cm2; 6. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych - 2000 cm2; 8. Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 70 000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9. Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 70 000 sztuk (zlecenia sukcesywne); Poz. II Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie regionalnej Pod pojęciem prasy regionalnej należy rozumieć wydawnictwa o jednorazowym nakładzie minimum 20 000 egzemplarzy i tematyce regionalnej (np. Głos Pomorza, Gazeta Lubuska, Dziennik Bałtycki itp.). W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będą zamieszczone w tytule regionalnym, ale w mutacji lokalnej (np. Dziennik Bałtycki mutacja Gryf Wejherowski), powinien być on ujęty w cenie wydawnictwa regionalnego. 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 2000 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1500 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 1000 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1000 cm2; 5. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 300 cm2; 6. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych - 2500 cm2; 8. Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 30 000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9. Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 30 000 sztuk (zlecenia sukcesywne). Poz. III Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie ogólnopolskiej Prasa ogólnopolska obejmuje zasięgiem całą Polskę nakładem jednorazowym co najmniej 300 000 egzemplarzy. W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będą zamieszczone w tytule ogólnopolskim, ale w mutacji regionalnej (np. Gazeta Wyborcza mutacja na region zachodniopomorski), powinien być on ujęty w cenie wydawnictwa regionalnego. 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 150 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 150 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 150 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 5. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 100 cm2; 6. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych - 700 cm2; 8. Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 30 000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9. Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 30 000 sztuk (zlecenia sukcesywne); Poz. IV Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie branżowej Pod pojęciem prasa branżowa należy rozumieć wydawnictwa o zasięgu całej Polski o jednorazowym nakładzie co najmniej 2 000 egzemplarzy specjalizujące się w określonej tematyce (przykładowe branże: edukacja, technika, informatyka, budownictwo itp.). 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w określonym wydaniu - 500 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w określonym wydaniu - 500 cm2; 3. Zamieszczanie na pierwszej stronie w określonym wydaniu - 100 cm2; 4. Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w określonym wydaniu - 10 000 sztuk (zlecenia sukcesywne). Poz. V Zamieszczanie i produkcja spotów reklamowych na ekranach LED Pod pojęciem zamieszczania spotów reklamowych na ekranach LED należy rozumieć produkcję spotów oraz ich emisję na wybranych nośnikach reklamowych w miejscowościach województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego i kujawsko-pomorskiego. Spot reklamowy oznacza film reklamowy lub promocyjny o długości 15 sekund wyprodukowany przez Wykonawcę lub dostarczony przez Zamawiającego. Produkcja spotu powinna być zrealizowana w postaci animacji flash lub techniką umożliwiającą wykorzystanie napisów, zdjęć i logo uczelni. Zamawiający przewiduje produkcję max. 40 spotów 15-sekundowych. Adaptacja projektów powinna być zawarta w cenie emisji. Zamówienia sukcesywne. 1. Zamieszczenie 15 sek. spotu reklamowego o gwarantowanym wymiarze 300 emisji dziennie przez okres 14 dni - max. 25 szt. 2. Zamieszczenie 15 sek. spotu reklamowego o gwarantowanym wymiarze 200 emisji dziennie przez okres 30 dni - max. 25 szt. 3. Produkcja 15-sekundowego spotu reklamowego - max 40 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PerMedia S.A., ul. Partyzantów 17, 75-411 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 233652,03
Oferta z najniższą ceną: 233652,03 / Oferta z najwyższą ceną: 234924,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 112 - obwodnica m. Karlino
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- 2.2025 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Złocieńcu przy Alei Piastów
- "Wykonanie hydroizolacji wraz z odwodnieniem istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego na dz. nr 720/3 obr. 0053 przy ul. Szkolnej 1 w Koszalinie" (...)
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.