To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-03
Nowy Sącz: PCFE.272.24.2012 Organizacja praktyk zawodowych dla uczestników projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 232012 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207718 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Barbackiego 89, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 547 67 36, faks 18 547 67 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.24.2012 Organizacja praktyk zawodowych dla uczestników projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji praktyk zawodowych dla uczniów kształcących się w ponadgimnazjalnych szkołach zawodowych na terenie Powiatu Nowosądeckiego. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Nr WND-POKL.09.02.00-12-001/10 pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. A) Wymagania ogólne: 1) Praktyki zawodowe są organizowane w celu zastosowania i pogłębiania zdobytej wiedzy i umiejętności zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy oraz w przyszłej pracy zawodowej. 2) Praktyki powinny odbywać się w zakładach/instytucjach sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw działających w branży gastronomicznej, hotelarskiej, leśnej, ogrodniczej, architektury krajobrazu, informatycznej lub turystycznej. 3) Instytucja(e)/zakład(y) przyjmująca/e na praktyki powinny być zlokalizowane na terenie powiatów: nowotarski, nowosądecki lub na terenie Miasta Nowy Sącz. Wybór lokalizacji podyktowany jest miejscem zamieszkania uczniów - beneficjentów praktyk. 4) Praktyką objętych zostanie maksymalnie 100 uczniów kształcących się w zawodach: kucharz, kelner, technik leśnik, informatyk, technik ochrony środowiska, technik hotelarstwa w technikach i zasadniczych szkołach zawodowych na terenie Powiatu Nowosądeckiego. 5) Wykonawca jest zobowiązany podzielić uczestników praktyk na grupy maksymalnie 5-osobowe. Praktyka każdej z grup powinna odbywać się w innej instytucji/zakładzie. Zamawiający dopuszcza odbywanie praktyk przez więcej niż jedną grupę w tym samym czasie w jednej instytucji/zakładzie, z tym jednak zastrzeżeniem, że praktyka każdej z grup będzie odbywać się w innym dziale tej instytucji/zakładu. 6) Czas trwania praktyki zawodowej dla 1 uczestnika praktyk wynosi 2 tygodnie (10 dni roboczych) w terminie lipiec - sierpień 2012. Praktyki muszą odbywać się w sposób ciągły. Zamawiający nie dopuszcza podziału praktyki na części. 7) Wymiar praktyk zawodowych wynosi 40 godzin tygodniowo (5 dni x 8 godzin). Praktyki odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku. Praktyki mogą odbywać się w soboty po uzyskaniu zgody uczestnika praktyk. Praktyki nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 8) Praktyki muszą odbywać się w przedziale czasowym od 7.00 do 17.00, z zastrzeżeniem, że czas trwania praktyki jest nieprzerwany przez 8 godzin z uwzględnieniem przerw wynikających z przepisów obowiązujących w danym zakładzie pracy. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w mniejszym zakresie w przypadku rezygnacji uczestnika/ów. Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę o tym fakcie najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia danej praktyki. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczną liczbę uczestników praktyki zawodowej. W przypadku rezygnacji uczestnika w trakcie praktyki Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone proporcjonalnie do ilości dni praktyk odbytych przez uczestnika, który zrezygnował z praktyk. 10)Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 3 dni przed rozpoczęciem praktyk przedstawić do wiadomości Zamawiającego harmonogram praktyk. B) Wymagania dotyczące zakwaterowania: 1) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom zakwaterowania na czas praktyk w miejscu ich odbywania (dotyczy hoteli, pensjonatów itp.) lub w innym obiekcie położonym w odległości nie większej niż 10 km od miejsca odbywania praktyki. 2) Pokoje, w których zakwaterowani będą uczestnicy praktyk winny być maksymalnie 2-osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka, ubikacja, ciepła woda) oraz winny znajdować się w obiekcie spełniającym wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określone przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. C) Wymagania dotyczące wyżywienia: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom na czas trwania praktyk wyżywienie (śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja). Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia. D) Wymagania dotyczące dojazdu i powrotu lub pokrycia kosztów dojazdu i powrotu: 1) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dojazd i powrót lub zwrot kosztów dojazdu i powrotu uczestników z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania praktyki (dotyczy każdego weekendu). 2) W przypadku jeżeli uczestnik praktyki zostanie zakwaterowany w obiekcie innym niż miejsce odbywania praktyki, Wykonawca zapewnia dojazd i powrót lub pokrywa koszty dojazdu i powrotu uczestników z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania praktyki. E) Wymagania dotyczące bezpieczeństwa oraz ubezpieczenia uczestników praktyk: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, realizując obowiązki wynikające z zawartej umowy zobowiązany jest do zapewnienia opieki i bezpieczeństwa uczestnikom praktyk. 2) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas przejazdów i odbywania praktyki dla każdego uczestnika. 3)Ubezpieczenie musi obejmować ochroną co najmniej koszty leczenia oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków na kwotę minimum 10000,00 zł na osobę. F) Wymagania dotyczące kadry: 1) Praktyki zawodowe winny być prowadzone pod kierunkiem opiekunów praktyk zawodowych, którymi mogą być pracodawcy, wyznaczeni przez nich pracownicy lub nauczyciele zawodu, posiadający kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. Nr 244 poz. 1626). 2) Wykonawca pokryje koszty zatrudnienia opiekunów praktyk. G) Program praktyk: 1) Cele, zadania i zakres tematyczny praktyk zostały określone w programach praktyk stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. H) Pozostałe informacje i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Instytucja(e)/zakład(y) przyjmująca/e uczestników na praktyczną naukę zawodu: a) zobowiązują się prowadzić praktykę zgodnie z programem praktyki, b) zapewniają warunki materialne do realizacji praktycznej nauki zawodu, a w szczególności: - stanowiska szkoleniowe wyposażone w niezbędne urządzenia, sprzęt, narzędzia, materiały i dokumentację techniczną, uwzględniające wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, - środki higieny osobistej przysługujące na danym stanowisku pracy pracownikom, zgodnie z odrębnymi przepisami, - pomieszczenia do przechowywania odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej, - nieodpłatne napoje przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, zgodnie z odrębnymi przepisami, - dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz pomieszczeń socjalno-bytowych; c) zapoznają uczestników praktyk z zakresem powierzonych im obowiązków, organizacją pracy, regulaminem pracy, w szczególności w zakresie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy, oraz z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, d) nadzorują przebieg praktycznej nauki zawodu, e) sporządzają, w razie wypadku podczas praktycznej nauki zawodu, dokumentację powypadkową, f) powiadamiają Zamawiającego za pośrednictwem Wykonawcy o naruszeniu przez ucznia regulaminu pracy. 2) Zaliczenie praktyki powinno być potwierdzone przez opiekuna praktyk w dzienniczku praktyk. Ocena winna uwzględniać następujące kryteria: dyscyplina, samodzielność pracy, jakość wykonywanej pracy, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 3) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wystawienia uczestnikom przez instytucję/zakład, w którym praktyka się odbyła zaświadczenia o odbyciu praktyki zawodowej. Wzór zaświadczenia o odbyciu praktyk Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. 4) Wykonawca zamówienia oraz instytucja/zakład przyjmująca na praktykę nie może pobierać żadnych opłat od uczestników praktyk. 5) Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich niepokojących przypadkach/zjawiskach dotyczących zachowania uczestników praktyk, w tym o przypadkach nieusprawiedliwionej nieobecności na praktykach. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy na każdym etapie realizacji umowy. 7) Zamawiający zapewnia ubrania robocze dla uczestników praktyk zawodowych. 8) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługa jest w całości finansowana ze środków publicznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Nr WND-POKL.09.02.00-12-001/10 pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LARGO SYSTEM Sp. z o.o., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100000,00
Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Rozbudowa drogi gminnej 293122K (ul. Jamnicka) w km od 00+455,00 do km 00+688,00 w miejscowości Nowy Sącz, Miasto Nowy Sącz - cz. I
- Dostawa endoprotez piersi oraz sprzętu medycznego 1x użytku.
- Rozbudowa drogi powiatowej 1512 K w km od 1+650 do km 2+900 w miejscowości Krynica - Zdrój wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
- Dostawa specjalistycznego sprzęt do laboratorium tłumaczeń symultanicznych na potrzeby Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawy implantów oraz materiałów zespalających
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla celów spotkań w układzie zadaniowym w miesiącach marzec - czerwiec 2025 r.
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
- Przygotowanie oraz wydawanie gorących posiłków w punkcie żywieniowym
- usługa cateringowa dla Szkoły Doktorskiej AGH - DE-dzp.272-118/25
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 130 uczestników projektu "Aktywni z OHP".
- Świadczenie usługi zakwaterowania dla podchorążych
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.