Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Janów Lubelski: Prowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki i języka angielskiego zawodowego; języka niemieckiego i rosyjskiego zawodowego; zajęć przygotowujących do dyplomu oraz zajęć wyrównawczych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy
Numer ogłoszenia: 232015 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. J. Zamoyskiego 68, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 15 87-20-843, faks 15 87-20-843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.zsjanow.fc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki i języka angielskiego zawodowego; języka niemieckiego i rosyjskiego zawodowego; zajęć przygotowujących do dyplomu oraz zajęć wyrównawczych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla uczniów Zespołu Szkół w Janowie Lubelskim zajęć dodatkowych z matematyki - 640 godz., zajęć dodatkowych z języka angielskiego zawodowego- 960 godz., zajęć z języka niemieckiego zawodowego - 60 godz.; zajęć z języka rosyjskiego zawodowego - 60 godzin., zajęć przygotowujących do dyplomu- 180 godz., zajęć wyrównawczych z przedmiotów zawodowych 420 godz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - wykonawca składa oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku - wykonawca składa oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku - wykonawca składa oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują lub będą dysponować osobami, które (odpowiednio do każdego zadania, na które składają ofertę): posiadają wykształcenie wyższe drugiego stopnia, odpowiedniej specjalizacji pedagogicznej lub zawodowej oraz w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania były przez co najmniej 1 rok zatrudnieni jako nauczyciel danego przedmiotu w szkole.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku - wykonawca składa oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzz.zsjanow.fc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkól w Janowie Lubelskim
ul. Zamoyskiego 68
23-300 Janów Lubelski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkól w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 68 23-300 Janów Lubelski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Młodzi, zdolni zawodowcy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z matematyki dla uczniów: 4 grupy x 40 godz. = 160 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z matematyki: 4 grupy x 40 godz. = 160 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z matematyki: 4 grupy x 40 godz. = 160 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z matematyki 4 grupy x 40 godz. = 160 godz. Realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z j. angielskiego zawodowego z zakresu kształcenia w zawodzie: technik organizacji usług gastronomicznych, 4 grupy x 60 godz. = 240 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z j. angielskiego zawodowego z zakresu kształcenia w zawodzie: technik organizacji usług gastronomicznych 4 grupy x 60 godz. = 240 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z j. angielskiego zawodowego z zakresu kształcenia w zawodzie: technik leśnik 3 grupy x 60 godz. =180 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z j. angielskiego zawodowego z zakresu kształcenia w zawodzie: technik logistyk 2 grupy x 60 godz. = 120 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z j. angielskiego zawodowego z zakresu kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa 3 grupy x 60 godz. = 180 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r . Zajęcia odbywać się będą w grupie 10-14 uczniów /grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia z j. niemieckiego zawodowego, 1 grupa x 60 godz. = 60 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10 uczniów/grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia z j. rosyjskiego zawodowego , 1 grupa x 60 godz. = 60 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10 uczniów /grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia przygotowujące do dyplomu dla uczniów technikum organizacji usług gastronomicznych, 4 grupy x 30 godz. = 120 godz. realizowanych po 3-4 godziny w tygodniu w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10-14 uczniów/grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego. 2.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.Opracowanie szczegółowego programu zajęć dla każdej grupy zawodowej z uwzględnieniem poziomu wiedzy i umiejętności uczestników ustalonego na podstawie próbnego egzaminu kwalifikacji zawodowych przeprowadzonego na początku zajęć. 4.Przeprowadzenie dwóch próbnych egzaminów zawodowych w ramach diagnozy na rozpoczęcie zajęć i diagnozy na zakończenie zajęć. 5.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 6.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 7.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia przygotowujące do dyplomu dla uczniów technikum hotelarskiego, 1 grupa x 30 godz. = 30 godz. realizowanych po 3-4 godziny co tydzień w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10-14 uczniów/grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego. 2.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.Opracowanie szczegółowego programu zajęć dla każdej grupy zawodowej z uwzględnieniem poziomu wiedzy i umiejętności uczestników ustalonego na podstawie próbnego egzaminu kwalifikacji zawodowych przeprowadzonego na początku zajęć. 4. Przeprowadzenie dwóch próbnych egzaminów zawodowych w ramach diagnozy na rozpoczęcie zajęć i diagnozy na zakończenie zajęć 5.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 6.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 7.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia przygotowujące do dyplomu dla uczniów technikum logistycznego, 1 grupa x 30 godz. = 30 godz. realizowanych po 3-4 godziny co tydzień w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10-14 uczniów/grupę..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego. 2.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.Opracowanie szczegółowego programu zajęć dla każdej grupy zawodowej z uwzględnieniem poziomu wiedzy i umiejętności uczestników ustalonego na podstawie próbnego egzaminu kwalifikacji zawodowych przeprowadzonego na początku zajęć. 4. Przeprowadzenie dwóch próbnych egzaminów zawodowych w ramach diagnozy na rozpoczęcie zajęć i diagnozy na zakończenie zajęć 5.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 6.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 7.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów zawodowych dla uczniów technikum organizacji usług gastronomicznych 2 grupy x 60 godz. = 120 godz. realizowanych po 2 godz. co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 osobowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego 2.Opracowanie programu zajęć. 3.Opracowanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 4.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 5.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 6.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów zawodowych dla uczniów technikum logistycznego 1 grupa x 60 godz. = 60 godz. realizowanych po 2 godz. co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 osobowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego 2.Opracowanie programu zajęć. 3.Opracowanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 4.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 5.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 6.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów zawodowych dla uczniów technikum hotelarskiego 2 grupy x 60 godz. = 120 godz. realizowanych po 2 godz. co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 osobowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego 2.Opracowanie programu zajęć. 3.Opracowanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 4.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 5.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 6.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów zawodowych dla uczniów technikum leśnego 2 grupy x 60 godz. = 120 godz. realizowanych po 2 godz. co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 osobowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego 2.Opracowanie programu zajęć. 3.Opracowanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 4.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 5.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 6.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Wykonanie remontów cząstkowych bieżących ulic i dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w 2025 r
- Dostawa kruszywa drogowego, wbudowanie na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelskim w 2025 roku
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.