eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont i termomodernizacja budynku przy ul. Limanowskiego 29a w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Warszawa: Remont i termomodernizacja budynku przy ul. Limanowskiego 29a w Radomiu
Numer ogłoszenia: 232052 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie , ul. gen. Władysława Andersa 30, 00-210 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8316082, 8313918, faks 022 8317295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mazowsze.witd.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i termomodernizacja budynku przy ul. Limanowskiego 29a w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia opisany jest w dwóch projektach budowlanych: 1. Projekcie budowlanym ocieplenia i kolorystyki budynku biurowo-garażowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego przy ul. Limanowskiego 29a w Radomiu Przedmiotem opracowania jest projekt termomodernizacji budynku biurowo - garażowego w Radomiu przy ul. Limanowskiego 29a. wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu stropodachu , a także aranżacja kolorystyczna elewacji budynku i wymiana instalacji centralnego ogrzewania z montażem zaworów termostatycznych. Opracowanie obejmuje ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropodachu, ocieplenie ścian fundamentowych , wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych oraz wrót garażowych i projekt kolorystyki. Szczegółowy opis znajduje się w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Uwaga: Zamawiający w stosunku do pozycji określonych w przedmiarze robót wyłącza z niniejszego zamówienia roboty określone w pozycjach 8, 9, 11, 12, 27, 28, 58, 64, 65, 66. Roboty określone w powyższych pozycjach mogą być zlecone przez Zamawiającego w przypadku otrzymania dofinansowania zadania ze środków zewnętrznych w ramach robót dodatkowych. Roboty określone w powyższym punkcie dotyczą zakresu objętego wnioskiem o dofinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W przypadku nieotrzymania środków lub otrzymania w wysokości niższej niż zakłada Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od całości lub części robót objętych niniejszym punktem. 2. Roboty dotyczące modernizacji budynku biurowo-garażowego wraz z rozbudową na działce przy ul. Limanowskiego 29a obejmującą następujące prace. (UWAGA! Dokumentem określającym zakres robót objętych zamówieniem jest przedmiar robót! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu robót, a w szczególności odstąpienia od części robót bądź rozszerzenia zakresu robót w stosunku do przedmiaru w ramach istniejącej i załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz opisu znajdującego się w SIWZ). Na poziomie parteru część hali garażowej zostanie przeznaczona na szatnię dla mężczyzn, pokój informatyka, serwerownię i korytarz. Jedno pomieszczenie zaplecza garażu zostanie przeznaczone na archiwum. Istniejące wc i pom gospodarcze po dokonaniu prac remontowych zostanie wykorzystane jako wc mężczyzn - ogólne oraz wc z natryskiem - dostępne od strony szatni. Na piętrze wszystkie pokoje zostaną wykorzystane na potrzeby inspektoratu na biura wraz z wc dla kobiet. Istniejące pomieszczenia zostaną podzielone na mniejsze poprzez wykonanie dodatkowych ścianek działowych. Wentylacja pomieszczeń -grawitacyjna z garażu dużego przewiduje się zastosowanie wentylatorów dachowych w celu wspomagania wywiewu zgodnie z odrębnym opracowaniem. Ciepła woda zapewniona będzie z sieci miejskiej. Budynek ogrzewany będzie za pomocą nowej instalacji c.o. z sieci miejskiej ( wg odrębnego opracowania). Inwestor planuje zatrudnienie 30 do 35 osób. Zakres prac do wykonania związanych z modernizacją: Parter (UWAGA większość robót zaniechanych, roboty do wykonania określone w przedmiarze): - wykonać nadproże na belkach stalowych I-160 nad wrotami garażowymi wg instrukcji zamieszczonej w obliczeniach statycznych. Po wykonaniu nadproży i stwardnieniu po 14 dniach można przystąpić do rozbiórki fragmentów ścian, symetrycznie po obu stronach do żądanej szerokości 3,0 m - pod ściankę działową wykonać żelbetowe ławy fundamentowe zgodnie z rysunkiem następnie wymurować ściankę z cegły silka gr. 18 cm na zaprawie cem.-wap. - Ww ścianę z cegły silki ocieplić styropianem gr. 15 cm, po czym wykonać tynk metodą lekką mokrą - inne nowe ścianki działowe wykonać z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm lub 6 cm na zapr. cem.-wap. zbrojone co dwie warstwy. - w pokoju informatyka wykonać wygłuszenie ściany styropianem gr. 5 cm i wykonaniu obicia z płyt kartonowo- gipsowych na stelażu metalowym. - W miejscu jednych wrót garażowych w szatni mężczyzn należy obsadzić okno z PCV - trzyszynowe, a następnie podmurowanie ściany na pełną grubość pustakami gazobetonowymi na zaprawie cem.-wap. - w pokoju informatyka zlikwidować otwór z luksferami, a następnie po wykonaniu nadproża na belkach stalowych I-140 obsadzić okno przeciwpożarowe t.j. aluminiowe z szybą przeciwpożarową. - wszystkie pozostałe okna na poziomie parteru wymienić na okna z PCV. - we wszystkich pomieszczeniach wymienić lub obsadzić nowe drzwi wewnętrzne - w dużym garażu i w archiwum na istniejącej posadzce betonowej wykonać wylewkę samopoziomującą gr od 2 mm do 30 mm przeznaczoną do renowacji starych i słabych podłoży betonowych - w WC mężczyzn z natryskiem , natryskiem szatni mężczyzn, korytarzu, serwerowi i pokoju informatyka - na istniejącej posadzce betonowej ułożyć styropian gr. 10 cm, następnie folię polietylenową, poczym wykonać gładź cementową zbrojoną siatką . - podłogi wykonać zgodnie z rysunkiem, rysunkiem wykładziny elastycznej lub z płytek terakota. - na klatce schodowej pozostawić posadzkę lastricową po dokładnym jej oczyszczeniu i oszlifowaniu. - w garażu z kanałem i zapleczu garażowym posadzka betonowa pozostaje bez zmian. - w celu zapewnienia wentylacji pomieszczeń należy w miarę możliwości wykorzystać kanały wentylacyjne istniejące, poprzez ich oczyszczenie i wymianę kratek wentylacyjnych i podłączenie dla potrzeb odpowiednich pomieszczeń wg rysunku. W przypadku braku istniejących kanałów należy dobudować nowe z rur wentylacyjnych stalowych, ocieplonych lub ceramicznych i wyprowadzone ponad dach. Na kanale wentylacyjnym w serwerowi zamontować dodatkowo wentylatorek uruchamiany w chwili włączenia światła w pomieszczeniu ( patrz projekt instalacji sanitarnych) - W pomieszczeniach od środka rury ocieplić i obudować płytami kartonowo-gipsowymi. - nad częścią przeznaczoną na szatnię dla mężczyzn, sanitariaty, korytarz, serwerownię i pokój informatyka wykonać sufit podwieszany z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu metalowym , po ówczesnym przyklejeniu od spodu do istniejącego stropu styropianu gr 5cm - wykonać przecierkę istniejących tynków we wszystkich pomieszczeniach. - wykonać malowanie ścian wewnętrznych farbą emulsyjną w kolorach jasnych. Piętro (UWAGA! niektóre roboty zaniechane, wykaz robót do wykonania określony w przedmiarze): - we wszystkich pomieszczeniach na piętrze wymienić okna na nowe z PCV, trzyszybowe, natomiast od strony zachodniej (w elewacji tylnej) nowe okna winny być przeciwpożarowe t.j. aluminiowe z szybą przeciwpożarową. - istniejące otwory okienne należy powiększyć poprzez skucie od spodu części muru, do wysokości parapetu 80 cm od podłogi. Od góry najpierw wykonać nadproża na belkach stalowych ( I 140) wg instrukcji zamieszczonej w obliczeniach statycznych, a następnie rozebrać ścianę pod nadprożem w celu uzyskania żądanej wysokości okien. - Stolarka drzwiowa do wymiany na drzwi wewnętrzne płycinowe wg wykazu. - Ścianki działowe gr 12 cm z pustaków gazobetonowych na zaprawie cem. -wap. - w pokoju dyrektora i zastępcy dyrektora ściany od strony korytarza należy wygłuszyć poprzez wykonanie dodatkowej okładziny z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu metalowych z wypełnieniem z wełny mineralnej gr. 5 cm. - w pomieszczeniu zastępcy dyrektora zamurować otwór po drzwiach od strony korytarza - w istniejących ściankach działowych wykuć otwory dla obsadzenia drzwi - skuć tynki w pomieszczeniu WC kobiet, wykonać nowe ścianki gr 6 cm z pustaków gazobetonowych na zaprawie cem.-wap. - wykonać nowy tynk cementowo - wapienny kat.III, natomiast do wysokości 2,0 m ściany w sanitariatach wyłożyć glazurą. - w pokoju socjalnym przy umywalce ułożyć na ścianie glazurę do wysokości 1,5 m i na szerokości min. zlewozmywak + 0,5 m po bokach z każdej strony. - skuć wylewkę na korytarzu przed pokojem narad ( o pow. 1.15 x 1,38m ) - wykonać stopień betonowy ( w grubości muru) wys. 15 cm - wykonać przecierkę starych tynków we wszystkich pomieszczeniach - wyczyścić istniejące na podłodze lastriko do takiego stopnia czystości, aby można było przykleić na nim elastyczną wykładzinę PCV - wykonać podłogę z elastycznej wykładziny PCV we wszystkich pokojach rysunkiem a sanitariatach terakotę - zgodnie z rysunkiem - na klatce schodowej pozostaje lastriko, które należy wyczyścić poprzez wyszlifowanie - istniejącą balustradę schodową wymienić na nową o takim samym kształcie i wysokości 1,10 m - wykonać malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych Rozbudowa (UWAGA! Roboty przewidywane w II etapie inwestycji) : Projektuje się wykonanie nowego wiatrołapu i pomieszczenia dla portiera od strony północno - zachodniej - ławy fundamentowe : żelbetowe , wylewane B- 20 , zbrojone podłużnie stalą A III , A - 0 - ściany fundamentowe : z bloczków betonowych gr. 25 na zaprawie cem.-wap. - ściany zewnętrzne nadziemia - warstwowe gr. 36 cm (gr. 24 cm z bloczków gazobetonowych odmiany 07, na zaprawie cem.-wap. 3MPa + styropian 12 cm - ściany wewnętrzne grubości 12 cm z bloczków gazobetonowych odmiany 07 na zaprawie cem.-wap. - wieńce w poziomie stropów wykonać wieńce żelbetowe, wylewane z betonu B - 20 , zbrojone podłużnie 4 o 12 , strzemiona o 6 co 30 cm. - Stropodach - niewentylowany wykonany jako Teriva I gr 24 cm , ułożony z 5% spadkiem - Pokrycie dachu 2 krotnie papą termozgrzewalną. - rynny i rury spustowe - z PCV w kolorze jasno szarym - jak pozostałe obróbki , które zostały opisane w innym opracowaniu dot. termomodernizacji przedmiotowego budynku . - stolarka okienna - typowa z PCV w kolorze białym - patrz opracowanie dotyczace termomodernizacji budynku - stolarka drzwiowa - wewnętrzna i zewnętrzna drewniana typowa. - tynki wewnętrzne - gładkie , cementowo- wapienne kat. III gruntowane mlekiem wapiennym - tynki zewnętrzne - wyprawa elewacyjna klatki schodowej - tynk cienkowarstwowy wykonany metodą -lekką mokrą-tynk akrylowy - szczegółowo opisane w projekcie termomodernizacji - malowanie - wszystkie pomieszczenia malować na farbą emulsyjną po uprzednim białkowaniu ścian i sufitów. - posadzki - wg rysunków rzutu i przekroju - izolacja pozioma posadzki - 2 razy papa asfaltowa kl. 500 na lepiku asfaltowym - izolacja pionowa ław i murów fundamentowych - Abizol R +2P Instalacja elektryczna (roboty zaniechane): Przedmiotem opracowania jest wewnętrzna instalacja elektryczna dla budynku biurowo-garażowego w Radomiu przy ul. Limanowskiego 29a. Inwestorem jest Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie ul. Andersa 30. Zakres opracowania obejmuje wewnętrzną instalację siły, oświetlenia, gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia oraz dedykowanych 230V AC dla zasilania komputerów. Przyłącze z układem pomiarowym pozostaje bez zmian. Instalacje sanitarne (uwaga niektóre roboty zaniechane): W związku z modernizacją należy zdemontować istniejącą instalację w budynku i wykonać nową. W budynku projektuje się instalację wodociągową z rur stalowych ocynkowanych prowadzoną w bruzdach lub po ścianach budynku. Woda będzie doprowadzona do umywalek, pluczek zbiornikowych, pisuaru, natrysków oraz zlewozmywaka w pomieszczeniu socjalnym. wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej projektuje się z rur PCV o złączach kielichowych z uszczelkami gumowymi. Pion I zakończyć wywiewką wyprowadzoną na dach budynku. odprowadzanie ścieków z części socjalnej budynku zaprojektowano do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej za pośrednictwem istniejącego przykanalika. Odprowadzenie ścieków zaprojektowano z rur kanalizacyjnych z polichlorku winylu PCV ułożonych ze spadkiem min 1,5% w kierunku przykanalika. Obiekt jest zasilany w ciepło z istniejącego węzła cieplnego, zlokalizowanego w parterze budynku. Należy zdemontować istniejącą instalację centralnego ogrzewania oraz nagrzewnice. Po uwzględnieniu zmiany funkcji i powierzchni pomieszczeń oraz termomodernizacji zaprojektowano nową instalację ogrzewania. Źródłem ciepła będzie istniejący węzeł cieplny. Zgodnie z wytycznymi technologicznymi we wszystkich pomieszczeniach projektuje się wentylację grawitacyjną, a w pomieszczeniach garażowych dodatkowo wentylację mechaniczną załączaną w miarę potrzeb wyłącznikiem zlokalizowanym przy drzwiach zewnętrznych. Nawiew powietrza przez infiltrację oraz nawiewniki podokienne. Ciepło do ogrzania powietrza zewnętrznego uwzględniono przy doborze grzejników. Wartość zamówienia jest wyższa niż 14.000 euro i niższa niż kwoty okreslone na podstawie przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 7 pzp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJĄCY przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych w stosunku do zamó wienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających w szczególności mogą być roboty opisane jako zaniechane. Wartość zamó wień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamó wienia podstawowego. Wartość przewidywanych zamówień uzupełniających doliczona została do oszacowania wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.00 - Obiekty budowlane związane z transportem 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymaganą wiedzę i doświadczenie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca, który będą realizował zamówienie, posiada potencjał techniczny umożliwiający realizację zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca zatrudnia osoby, które są zdolne do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwającej realziację zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji - 5
  • 3 - Termin wykonania - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pzp informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe, jeśli będą korzystne z punktu widzenia technicznego lub finansowego dla Zamawiającego. Przez takie rozwiązania korzystne technicznie należy rozumieć rozwiązania nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach technicznych lepiej zaspokajające potrzeby Zamawiającego. Sytuacja taka może również mieć miejsce, jeżeli w trakcie wykonywania zamówienia pojawią się okoliczności, których nie można było przewidzieć w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej, a powodowałyby one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót powodowałoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. Zmiany umowy mogą dotyczyć wynagrodzenia wykonawcy oraz przedmiotu umowy, jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót. Podstawą zaniechania robót bądź polecenie wykonania robót zamiennych nastąpić może jedynie na podstawie protokołu konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej bądź wiedzy technicznej. Protokół konieczności wymaga dla swojej skuteczności podpisów Kierownika budowy, Inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawcy, Zamawiajacego oraz Projektanta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mazowsze.witd.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Andersa 30, 00-210 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 11:45, miejsce: ul. Andersa 30, 00-210 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o częściowe dofinansowanie inwestycji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.