eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki
Numer ogłoszenia: 232069 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki, nowych materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, faksów i ploterów dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4198 w Warszawie. Asortyment i ilość dostawy Zadanie nr 1 - TUSZE 1.Tusz czarny - do - 20 szt. - drukarki HP DJ 710C - drukarki HP DJ 720C 2.Tusz czarny - do 12 szt. - drukarki HP DJ 450CBI - drukarki HP DJ 5652 - urządzenia wielofunkcyjnego HP DJ 9650 3.Tusz kolorowy - do - 12 szt. - drukarki HP DJ 450CBI - drukarki HP DJ 5652 4.Tusz kolorowy - do - 12 szt. - drukarki HP DJ 710C - drukarki HP DJ 720C - drukarki HP DJ 1125C Zadanie nr 2 - TUSZE 1.Tusz czarny - do - 10 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2.Tusz niebieski - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3. Tusz purpurowy - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Tusz żółty - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji Zadanie nr 3 - TONERY 1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki HP LJ 5L - drukarki HP LJ 6L 2.Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki HP LJ 1100 3. Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki HP LJ 1200 4.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego HP LJ M2727NF 5.Kaseta z czarnym tonerem - do - 70 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6.Kaseta z błękitnym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7.Kaseta z purpurowym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8.Kaseta z żółtym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 9. Kaseta z czarnym tonerem - do - 16 szt. - drukarki HP LJ 1320 - drukarki HP LJ 1320N Zadanie nr 4 - TONERY 1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjne/telefax PHILIPS LPF 855 SAGEM Zadanie nr 5 - TONERY 1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-1118MFP - opakowanie każdego tonera w folii + pudełko kartonowe; 2.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-1030DN - drukarki FS-1030D 3.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-2000D - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjne FS-1028MFP - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5.Toner czarny - do - 8 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6.Toner żółty - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7.Toner błękitny - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8.Toner purpurowy - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 9.Toner czarny - do - 10 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 10.Toner błękitny - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 11.Toner purpurowy - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 12.Toner żółty - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 13.Toner czarny - do - 15 szt. - drukarki FS-9530DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji Zadanie nr 6 - TONERY 1.Toner czarny - do - 15 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2.Toner błękitny - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3.Toner purpurowy - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4.Toner żółty - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5.Toner niebieski - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6.Toner purpurowy - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7.Toner żółty - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8.Toner czarny - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji Zadanie nr 7 - TONERY 1.Toner czarny - do - 20 szt. - drukarki E460DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji Zadanie nr 8 - TONERY I BĘBNY 1.Toner czarny - do - 20 szt. - telefax BROTHER 2920 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2.Bęben do BROTHER 2920 - 12 szt. - tylko oryginalny bęben Brother - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - opakowanie każdego bębna w folii + pudełko kartonowe; Zadanie nr 9 - TONERY 1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2.Kaseta z żółtym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3.Kaseta z błękitnym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4.Kaseta z purpurowym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji Zadanie nr 10 - PAPIER DO PLOTERA 1.Papier do plotera - 4 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2.Papier premium matt do ploterów i drukarek - 14 szt. - Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3.Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 12 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4.Papier premium matt do ploterów i drukarek - 6 szt. - Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5.Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 6 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji ZADANIE nr 11 - PAPIER 1.Papier komputerowy 250x12x4 - 20 ryz. 2.Papier komputerowy 240x12x4 - 30 ryz. 3.Papier A4- 1000 ryz. 4.Papier A3- 150 ryz. Zadanie nr 12 - INNE 1.Sprężone powietrze: - 100 szt. 2.Pianka do czyszczenia plastiku - 80 szt. 3.Płyn do czyszczenia monitorów LCD - 42 szt. III. W przypadku gdy Zamawiający nie określił w specyfikacji producenta towaru lub materiału oraz dla wszystkich produktów równoważnych Wykonawca w przedstawionej ofercie winien podać nazwa producenta, pełną nazwę i symbol produktu lub materiału. W przypadku przyjęcia oferty wzory produktów zostaną u Zamawiającego i zostaną rozliczone w trakcie realizacji umowy. Za produkty równoważne dla asortymentu Zamawiający uznaje te produkty i towary, które posiadają własności i parametry techniczno-jakościowe takie jak produkty wskazane przez Zamawiającego. Produkt równoważny na opakowaniu ma posiadać trwale nadrukowany -nie naklejony- typ i rodzaj produktu, nazwę producenta i miejsce produkcji. IV. Nie dopuszcza się zaproponowania przez Wykonawcę artykułu, produktu równoważnego, pochodzącego lub wyprodukowanego z użyciem materiałów regenerowanych, pozyskanych w drodze regeneracji. V. Wymaga się, aby dostarczone tusze, tonery, kasety z taśmami oraz bębny muszą być oryginalne, fabrycznie nowe w opakowaniach producenta i wolne od jakichkolwiek wad, posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację producenta. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane wyłącznie z nowych elementów, w oryginalnych opakowaniach producenta bez śladów uszkodzenia z widocznym logo, symbolem produktu oraz terminem gwarancji do 12 miesięcy. VI. Termin ważności -gwarancji- na dostarczone w-w materiały eksploatacyjne do minimum 12 miesięcy., licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia - przekazania. VII. Termin dostawy maksymalnie do 7 dni, licząc od daty podpisania umowy. VIII. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów, tuszy połówkowych -tzw. starterów Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.76.43-5, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6, 24.11.32.00-1, 30.23.72.50-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: -zmiana miejsca dostawy, -zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej, -zmiana przepisów prawnych np. VAT, -zmiana określonego producenta, modelu i/lub typu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym, że cena wskazana w § 1 umowy nie ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot. sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pok. 4.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - TUSZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - TUSZE 1. Tusz czarny - do - 20 szt. - drukarki HP DJ 710C - drukarki HP DJ 720C 2. Tusz czarny - do 12 szt. - drukarki HP DJ 450CBI - drukarki HP DJ 5652 - urządzenia wielofunkcyjnego HP DJ 9650 3. Tusz kolorowy - do - 12 szt. - drukarki HP DJ 450CBI - drukarki HP DJ 5652 4. Tusz kolorowy - do - 12 szt. - drukarki HP DJ 710C - drukarki HP DJ 720C - drukarki HP DJ 1125C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - TUSZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - TUSZE 1. Tusz czarny - do - 10 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2. Tusz niebieski - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3. Tusz purpurowy - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Tusz żółty - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - TONERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - TONERY 1. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki HP LJ 5L - drukarki HP LJ 6L 2. Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki HP LJ 1100 3. Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki HP LJ 1200 4. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego HP LJ M2727NF 5. Kaseta z czarnym tonerem - do - 70 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6. Kaseta z błękitnym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7. Kaseta z purpurowym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8. Kaseta z żółtym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 9. Kaseta z czarnym tonerem - do - 16 szt. - drukarki HP LJ 1320 - drukarki HP LJ 1320N.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - TONERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - TONERY 1. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjne/telefax PHILIPS LPF 855 SAGEM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - TONERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - TONERY 1. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-1118MFP - opakowanie każdego tonera w folii + pudełko kartonowe; 2. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-1030DN - drukarki FS-1030D 3. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-2000D - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjne FS-1028MFP - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5. Toner czarny - do - 8 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6. Toner żółty - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7. Toner błękitny - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8. Toner purpurowy - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 9. Toner czarny - do - 10 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 10. Toner błękitny - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 11. Toner purpurowy - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 12. Toner żółty - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 13. Toner czarny - do - 15 szt. - drukarki FS-9530DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - TONERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - TONERY 1. Toner czarny - do - 15 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2. Toner błękitny - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3. Toner purpurowy - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Toner żółty - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5. Toner niebieski - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6. Toner purpurowy - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7. Toner żółty - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8. Toner czarny - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - TONERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - TONERY 1. Toner czarny - do - 20 szt. - drukarki E460DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - TONERY I BĘBNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - TONERY I BĘBNY 1. Toner czarny - do - 20 szt. - telefax BROTHER 2920 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2. Bęben do BROTHER 2920 - 12 szt. - tylko oryginalny bęben Brother - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - opakowanie każdego bębna w folii + pudełko kartonowe;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - TONERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - TONERY 1. Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2. Kaseta z żółtym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3. Kaseta z błękitnym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Kaseta z purpurowym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - PAPIER DO PLOTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - PAPIER DO PLOTERA 1. Papier do plotera - 4 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2. Papier premium matt do ploterów i drukarek - 14 szt. - Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3. Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 12 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Papier premium matt do ploterów i drukarek - 6 szt. - Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5. Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 6 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.43-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE nr 11 - PAPIER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 11 - PAPIER 1. Papier komputerowy 250x12x4 - 20 ryz. 2. Papier komputerowy 240x12x4 - 30 ryz. 3. Papier A4- 1000 ryz. 4. Papier A3- 150 ryz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - INNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - INNE 1. Sprężone powietrze: - 100 szt. 2. Pianka do czyszczenia plastiku - 80 szt. 3. Płyn do czyszczenia monitorów LCD - 42 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.32.00-1, 30.23.72.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.