Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki
Numer ogłoszenia: 232069 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki, nowych materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, faksów i ploterów dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4198 w Warszawie. Asortyment i ilość dostawy Zadanie nr 1 - TUSZE 1.Tusz czarny - do - 20 szt. - drukarki HP DJ 710C - drukarki HP DJ 720C 2.Tusz czarny - do 12 szt. - drukarki HP DJ 450CBI - drukarki HP DJ 5652 - urządzenia wielofunkcyjnego HP DJ 9650 3.Tusz kolorowy - do - 12 szt. - drukarki HP DJ 450CBI - drukarki HP DJ 5652 4.Tusz kolorowy - do - 12 szt. - drukarki HP DJ 710C - drukarki HP DJ 720C - drukarki HP DJ 1125C Zadanie nr 2 - TUSZE 1.Tusz czarny - do - 10 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2.Tusz niebieski - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3. Tusz purpurowy - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Tusz żółty - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji Zadanie nr 3 - TONERY 1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki HP LJ 5L - drukarki HP LJ 6L 2.Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki HP LJ 1100 3. Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki HP LJ 1200 4.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego HP LJ M2727NF 5.Kaseta z czarnym tonerem - do - 70 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6.Kaseta z błękitnym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7.Kaseta z purpurowym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8.Kaseta z żółtym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 9. Kaseta z czarnym tonerem - do - 16 szt. - drukarki HP LJ 1320 - drukarki HP LJ 1320N Zadanie nr 4 - TONERY 1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjne/telefax PHILIPS LPF 855 SAGEM Zadanie nr 5 - TONERY 1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-1118MFP - opakowanie każdego tonera w folii + pudełko kartonowe; 2.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-1030DN - drukarki FS-1030D 3.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-2000D - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4.Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjne FS-1028MFP - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5.Toner czarny - do - 8 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6.Toner żółty - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7.Toner błękitny - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8.Toner purpurowy - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 9.Toner czarny - do - 10 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 10.Toner błękitny - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 11.Toner purpurowy - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 12.Toner żółty - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 13.Toner czarny - do - 15 szt. - drukarki FS-9530DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji Zadanie nr 6 - TONERY 1.Toner czarny - do - 15 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2.Toner błękitny - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3.Toner purpurowy - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4.Toner żółty - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5.Toner niebieski - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6.Toner purpurowy - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7.Toner żółty - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8.Toner czarny - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji Zadanie nr 7 - TONERY 1.Toner czarny - do - 20 szt. - drukarki E460DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji Zadanie nr 8 - TONERY I BĘBNY 1.Toner czarny - do - 20 szt. - telefax BROTHER 2920 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2.Bęben do BROTHER 2920 - 12 szt. - tylko oryginalny bęben Brother - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - opakowanie każdego bębna w folii + pudełko kartonowe; Zadanie nr 9 - TONERY 1.Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2.Kaseta z żółtym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3.Kaseta z błękitnym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4.Kaseta z purpurowym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji Zadanie nr 10 - PAPIER DO PLOTERA 1.Papier do plotera - 4 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2.Papier premium matt do ploterów i drukarek - 14 szt. - Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3.Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 12 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4.Papier premium matt do ploterów i drukarek - 6 szt. - Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5.Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 6 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji ZADANIE nr 11 - PAPIER 1.Papier komputerowy 250x12x4 - 20 ryz. 2.Papier komputerowy 240x12x4 - 30 ryz. 3.Papier A4- 1000 ryz. 4.Papier A3- 150 ryz. Zadanie nr 12 - INNE 1.Sprężone powietrze: - 100 szt. 2.Pianka do czyszczenia plastiku - 80 szt. 3.Płyn do czyszczenia monitorów LCD - 42 szt. III. W przypadku gdy Zamawiający nie określił w specyfikacji producenta towaru lub materiału oraz dla wszystkich produktów równoważnych Wykonawca w przedstawionej ofercie winien podać nazwa producenta, pełną nazwę i symbol produktu lub materiału. W przypadku przyjęcia oferty wzory produktów zostaną u Zamawiającego i zostaną rozliczone w trakcie realizacji umowy. Za produkty równoważne dla asortymentu Zamawiający uznaje te produkty i towary, które posiadają własności i parametry techniczno-jakościowe takie jak produkty wskazane przez Zamawiającego. Produkt równoważny na opakowaniu ma posiadać trwale nadrukowany -nie naklejony- typ i rodzaj produktu, nazwę producenta i miejsce produkcji. IV. Nie dopuszcza się zaproponowania przez Wykonawcę artykułu, produktu równoważnego, pochodzącego lub wyprodukowanego z użyciem materiałów regenerowanych, pozyskanych w drodze regeneracji. V. Wymaga się, aby dostarczone tusze, tonery, kasety z taśmami oraz bębny muszą być oryginalne, fabrycznie nowe w opakowaniach producenta i wolne od jakichkolwiek wad, posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację producenta. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane wyłącznie z nowych elementów, w oryginalnych opakowaniach producenta bez śladów uszkodzenia z widocznym logo, symbolem produktu oraz terminem gwarancji do 12 miesięcy. VI. Termin ważności -gwarancji- na dostarczone w-w materiały eksploatacyjne do minimum 12 miesięcy., licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia - przekazania. VII. Termin dostawy maksymalnie do 7 dni, licząc od daty podpisania umowy. VIII. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów, tuszy połówkowych -tzw. starterów Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.76.43-5, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6, 24.11.32.00-1, 30.23.72.50-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: -zmiana miejsca dostawy, -zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej, -zmiana przepisów prawnych np. VAT, -zmiana określonego producenta, modelu i/lub typu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym, że cena wskazana w § 1 umowy nie ulegnie zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot. sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C,
budynek 50, pok. 4.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - TUSZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - TUSZE 1. Tusz czarny - do - 20 szt. - drukarki HP DJ 710C - drukarki HP DJ 720C 2. Tusz czarny - do 12 szt. - drukarki HP DJ 450CBI - drukarki HP DJ 5652 - urządzenia wielofunkcyjnego HP DJ 9650 3. Tusz kolorowy - do - 12 szt. - drukarki HP DJ 450CBI - drukarki HP DJ 5652 4. Tusz kolorowy - do - 12 szt. - drukarki HP DJ 710C - drukarki HP DJ 720C - drukarki HP DJ 1125C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - TUSZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - TUSZE 1. Tusz czarny - do - 10 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2. Tusz niebieski - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3. Tusz purpurowy - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Tusz żółty - do - 8 szt. - plotera EPSON STYLUS PRO 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - TONERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - TONERY 1. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki HP LJ 5L - drukarki HP LJ 6L 2. Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki HP LJ 1100 3. Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki HP LJ 1200 4. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego HP LJ M2727NF 5. Kaseta z czarnym tonerem - do - 70 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6. Kaseta z błękitnym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7. Kaseta z purpurowym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8. Kaseta z żółtym tonerem - do - 50 szt. - drukarki HP CP 1215 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 9. Kaseta z czarnym tonerem - do - 16 szt. - drukarki HP LJ 1320 - drukarki HP LJ 1320N.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - TONERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - TONERY 1. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjne/telefax PHILIPS LPF 855 SAGEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - TONERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - TONERY 1. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-1118MFP - opakowanie każdego tonera w folii + pudełko kartonowe; 2. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-1030DN - drukarki FS-1030D 3. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - drukarki FS-2000D - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Kaseta z czarnym tonerem - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjne FS-1028MFP - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5. Toner czarny - do - 8 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6. Toner żółty - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7. Toner błękitny - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8. Toner purpurowy - do - 6 szt. - drukarki FS-C5350DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 9. Toner czarny - do - 10 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 10. Toner błękitny - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 11. Toner purpurowy - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 12. Toner żółty - do - 8 szt. - drukarki FS-C5030DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 13. Toner czarny - do - 15 szt. - drukarki FS-9530DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - TONERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - TONERY 1. Toner czarny - do - 15 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2. Toner błękitny - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3. Toner purpurowy - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Toner żółty - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C253 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5. Toner niebieski - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 6. Toner purpurowy - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 7. Toner żółty - do - 8 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 8. Toner czarny - do - 10 szt. - urządzenia wielofunkcyjnego Bizhub C280 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - urządzenia wielofunkcyjnego OCE Variolink 2222C - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - TONERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - TONERY 1. Toner czarny - do - 20 szt. - drukarki E460DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - TONERY I BĘBNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - TONERY I BĘBNY 1. Toner czarny - do - 20 szt. - telefax BROTHER 2920 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2. Bęben do BROTHER 2920 - 12 szt. - tylko oryginalny bęben Brother - nowo zakupione urządzenia na gwarancji - opakowanie każdego bębna w folii + pudełko kartonowe;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - TONERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - TONERY 1. Kaseta z czarnym tonerem - do - 20 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2. Kaseta z żółtym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3. Kaseta z błękitnym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Kaseta z purpurowym tonerem - do - 15 szt. - drukarki Lexmark C736DN - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - PAPIER DO PLOTERA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - PAPIER DO PLOTERA 1. Papier do plotera - 4 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 2. Papier premium matt do ploterów i drukarek - 14 szt. - Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 3. Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 12 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 4. Papier premium matt do ploterów i drukarek - 6 szt. - Epson, Canon, HP, Lexmark - nowo zakupione urządzenia na gwarancji 5. Papier real gloss G265 do ploterów i drukarek - 6 szt. - Epson Stylus Pro 9700 - nowo zakupione urządzenia na gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.43-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE nr 11 - PAPIER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 11 - PAPIER 1. Papier komputerowy 250x12x4 - 20 ryz. 2. Papier komputerowy 240x12x4 - 30 ryz. 3. Papier A4- 1000 ryz. 4. Papier A3- 150 ryz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - INNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - INNE 1. Sprężone powietrze: - 100 szt. 2. Pianka do czyszczenia plastiku - 80 szt. 3. Płyn do czyszczenia monitorów LCD - 42 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.32.00-1, 30.23.72.50-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i środków do konserwacji sprzętu łączności
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
więcej: Sprężone powietrze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.