To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-02
Opole Lubelskie: Dostawa wyposażenia Opolskiego Centrum Kultury
Numer ogłoszenia: 232099 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360704 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Lubelskie, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. brak, tel. 81 827 72 01, faks 81 827 72 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Opolskiego Centrum Kultury.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części - części od I do III. 2. Oferty powinny być składane na każdą część oddzielnie. 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiot zamówienia w zakresie części I dotyczy: Dostawy mebli i wyposażenia pomieszczeń Opolskiego Centrum Kultury, z siedzibą w Opolu Lubelskim przy ulicy Lubelskiej 30. W cenie dostawy Wykonawca kalkuluje koszt transportu do Zamawiającego oraz montaż. Poniżej Zamawiający przedstawia opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: WYPOSAŻENIE OPOLSKIEGO CENTRUM KULTURY 1.1 Garderoba damska (0.2) 1.1.1 Wieszak ścienny szt. 8 1.1.2 Lustro szt. 3 1.1.3 Stolik przyścienny szt. 1 1.1.4 Stolik przyścienny szt. 2 1.1.5 Krzesła nieskładane szt. 10 1.1.6 Ławki drewniane szt. 5 1.2 Garderoba męska (0.4) 1.3 Magazyn rekwizytów (0.6) 1.3.1 Szafa zamykana płytowa szt. 1 1.3.2 Wieszak ścienny szt. 2 1.3.3 Regał magazynowy szt. 1 1.3.4 Regał szt. 7 1.3.5 Stolik szt. 2 1.3.6 Szafa szt. 8 1.3.7 Szafa szt. 4 1.3.8 Odkurzacz piorący szt. 1 1.4 Szatnia 1.4.1 Wieszak szt. 3 1.4.2 Numerek szatniowy szt. 156 1.5 Kasa 1.6 Hall Główny 1.6.1 Regały drewniane płytowe szt. 2 1.6.2 Stoły drewniane szt. 5 1.6.3 Krzesło nieskładane szt. 20 1.6.4 Biurko szt. 1 1.6.5 Krzesło biurowe szt. 1 1.6.6 Kaseta metalowa zamykana na pieniądze szt. 1 1.6.7 Wieszak stojący szt. 1 1.6.8 Kanapa szt. 3 1.6.9 Gablota reklamowa szt. 2 1.6.10 Stelaż wystawowy szt. 5 1.6.11 Tablica ścienna korkowa szt. 2 1.6.12 Tablica ścienna korkowa szt. 3 1.6.13 Antyramy szt. 15 1.6.14 Gabloty reklamowe zewnętrzne szt. 2 1.6.15 Stoliki okrągłe szt. 15 1.7 Kabina operatora 1.7.1 Krzesło biurowe obrotowe szt. 3 1.7.2 Biurko szt. 1 1.7.3 Wieszak stojący szt. 1 1.8 Sala Taneczna 1.8.1 Ławka Gimnastyczna szt. 6 1.8.2 Lustra ścienne 1.8.3 Drążek baletowy ścienny 1.9 Szatnia Męska 1.10 Szatnia Damska 1.11 Sala Klubowa 1.11.1 Krzesła składane szt. 120 1.11.2 Stół składany szt. 30 1.11.3 Szafy zamykane szt. 3 1.11.4 Ekran ścienny do projektora multimedialnego szt. 1 1.12 Pom instruktorów 1.12.1 Biurko szt. 8 1.12.2 Kontenerek podbiurkowy szt. 4 1.12.3 Kontenerek podbiurkowy szt. 4 1.12.4 Szafka na akta szt. 8 1.12.5 Szafa na akta szt. 8 1.12.6 Regał na akta szt. 8 1.13 Pracownia Ceramiczna 1.13.1 Piec do wypałów ceramicznych szt. 1 1.13.2 Sztalugi drewniane szt. 10 1.13.3 Półki wiszące szt. 8 1.13.4 Stolik szt. 6 1.13.5 Zestaw mebli na pojemniki plastikowe na kółkach szt. 3 1.13.6 Zestaw mebli na pojemniki plastikowe na kółkach szt. 3 1.13.7 Pojemniki plastikowe głębokie szt. 10 1.13.8 Pojemniki plastikowe średnie szt. 15 1.13.9 Pojemniki plastikowe płytkie szt. 5 1.13.10 Stół ceramiczny- kawalet szt. 4 1.13.11 Stojak do wypału korali szt. 1 1.13.12 Mata pod glinę szt. 15 1.13.13 Kaseta do wypalania płytek szt. 1 1.13.14 Krzesła szt. 16 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I znajduje się w opisie technicznym dotyczącym mebli oraz wyposażenia pomieszczeń Opolskiego Centrum Kultury w Opolu Lubelskim - załącznik nr 8 a do SIWZ. (część nr 1 opisu). 3.2 Przedmiot zamówienia w zakresie części II dotyczy dostawy instrumentów muzycznych, wyposażenia pracowni muzycznej w sprzęt muzyczny, dostawy sceny przenośnej oraz zestawu komputerowego wraz z drukarką A3. Zakupione instrumenty, sprzęt muzyczny, stanowiący wyposażenie pracowni muzycznej, scena przenośna, zestaw komputerowy z drukarką A3 zostaną dostarczone do Opolskiego Centrum Kultury w Opolu Lubelskim, z siedzibą w Opolu Lubelskim przy ul. Lubelskiej 30. W cenie dostawy Wykonawca kalkuluje koszt transportu do Zamawiającego, wniesienie, instalację, przeszkolenie obsługi oraz zestrojenie instrumentów. Zamówienie jest Dofinansowane ze Śródków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Poniżej Zamawiający przedstawia opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II: 3.2.1. Dostawa instrumentów muzycznych: Lp. Nazwa wyposażenia ilość w szt. 1. Skrzypce 4/4 1 2. Skrzypce 1/2 1 3. Fortepian 1 4. Bęben marszowy 1 5. Kontrabas elektryczny 1 6. Akordeon 1 7. Saksofon altowy 1 8. Zestaw perkusjonalii 1 9. Gitara klasyczna 1 3.2.2. Dostawa sprzętu muzycznego Lp. Nazwa wyposażenia Ilość w sztukach 1. Wzmacniacz gitarowy 1 2. Wzmacniacz basowy 1 3. Ława fortepianowa regulowana 1 4. Wzmacniacz słuchawkowy 1 5. Słuchawki studyjne 1 6. Słuchawki studyjne dynamiczne zamknięte 1 7. Słuchawki monitorowe 2 8. Monitor odsłuchowy studyjny 2 9. Interfejs Audio Midi 1 10. Mikrofon pojemnościowy wielkomembranowy 1 11. Przenośna kabina nagraniowa 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie technicznym dotyczącym instrumentów muzycznych i wyposażenia pracowni muzycznej w sprzęt muzyczny budynku kina Opolanka - załącznik nr 8 b do SIWZ 3.2.3. Zakup sceny przenośnej szt. 1 o następujących parametrach: Zakup 1 szt. sceny (estrady) przenośnej składanej o konstrukcji aluminiowej bez zadaszenia, przeznaczonej do wielokrotnego montażu wewnątrz i na zewnątrz przy zróżnicowanym terenie (wysokość, jak i nawierzchnia np. trawiasta), o następujących parametrach: a) scena - o wymiarach około 6,00m x 8,00m, wysokość ok. 0,70m - 1,20m; wykonana z modułowych podestów scenicznych o wymiarach ok. 2,00m x 1,00m i wytrzymałości min. 500kg/m2, podesty o konstrukcji aluminiowej, pokryte powierzchnią antypoślizgową z płyty wodoodpornej OSB lub sklejki wodoodpornej o grubości min. 18mm, atestowane; podesty sceniczne z systemem łączenia zapewniającym trwałość i stabilność konstrukcji; nogi teleskopowe o płynnej regulacji umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, na terenie płaskim, ale też w terenie na nierównych gruntach, gdzie konieczne są różne wysokości nóg w celu wypoziomowania podestu, wysokość wymagana ok. 0,70m x 1,20m; barierki ochronne (z trzech stron sceny) spełniające wymogi przepisów budowlanych i bezpieczeństwa, montowane w łatwy sposób do sceny; schody 1 komplet o wysokości regulowanej w tym samym zakresie, co wysokość sceny z podestem wodoodpornym o powierzchni antypoślizgowej, mocowanie schodów do ramy sceny, w komplecie należy dostarczyć także poręcze do schodów o regulowanej długości oraz niezbędne uchwyty; certyfikaty (deklaracja zgodności) jakości i bezpieczeństwa, dopuszczające do użytkowania we wszystkich krajach Unii Europejskiej; w komplecie muszą się znajdować wszystkie niezbędne elementy połączeniowe zapewniające stabilność sceny oraz narzędzia służące do montażu. bariery zabezpieczające - minimum 20mb. Wymagania dodatkowe: dostawa obejmuje również transport na miejsce wskazane przez Zamawiającego, pokazowy montaż i demontaż połączony ze szkoleniem obsługi; okres gwarancji 36 miesięcy. 3.2.4. Zakup zestawu komputerowego. W skład zestawu komputerowego wchodzi: monitor, stacja bazowa, klawiatura, mysz, oprogramowanie oraz drukarka A3 kolor o niżej wskazanych parametrach: Typ Komputer stacjonarny Zastosowanie Praca biurowa, edycja fotografii, przeglądanie oraz magazynowanie materiałów multimedialnych Wydajność obliczeniowa Procesor osiągający w teście nie mniej niż 7000 punktów http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html Płyta główna Interfejsy: min 1 wolny slot pełnej wysokości PCI Express o szybkości x16 min 1 wolny slot PCI min 2 porty USB 3.0 min 4 porty USB 2.0 min 4 gniazda Sata II lub Sata III Gniazdo HDMI, gniazdo DVI lub D-Sub Karta sieciowa zintegrowana z płytą główną zapewniająca prędkość 10/100/1000 Mbps Wentylator Wentylator posiadający w swojej specyfikacji parametr zgodny z dobranym procesorem dotyczący ilości wyprowadzania energii cieplnej (W) od procesora. Pamięć operacyjna Pamięć Ram minimum 8 GB z możliwością rozszerzenia o dodatkowe 8 GB. Parametry częstotliwości pamięci RAM powinny być dobrane do charakterystyki płyty głównej. Oznaczenie kodowe pamięci RAM powinno znajdować się na liście obsługiwanych pamięci RAM przez płytę główną. Gwarancja na pamięć RAM dożywotnia. Wydajność grafiki Karta graficzna Zintegrowana z procesorem lub z płytą główną Monitor/wyświetlacz Monitor LCD minimum 21.5 cala Rozdzielczość obsługiwana 1920 x 1080. Czas reakcji nie dłuższy niż 5 ms. Kąt widzenia poziomy pionowy nie mniejszy jak w zakresie -160*- +160* głośniki wbudowane w monitor, interfejs łączący monitor z jednostką centralną zgodny z interfejsem po stronie płyty głównej (DVI lub D-SUB) Parametry pamięci masowej Dyski twarde 3.5 wewnętrzne 2 x 1024 GB Interfejs SATA II lub SATA III Napęd optyczny Napęd optyczny SATA z oprogramowaniem do odtwarzania i nagrywania płyt DVD. Obsługa nagrywania płyt dwuwarstwowych, obsługa technologii light scribe oraz nośników DVD o pojemności 8.5 GB Karta WIFI Karta sieciowa WIFI montowana poprzez interfejs USB obsługująca standard B/G/N posiadająca przedłużkę USB o długości 1.5 m oraz prędkość transmisji do 300 Mb/s Obudowa oraz zasilacz Obudowa posiadająca 2 gniazda USB na panelu przednim obudowy Min. 2 zewnętrzne zatoki 5,25, jedna zatoka 3.5 Zasilacz posiadający certyfikat sprawności energetycznej 80 Plus Bronze o mocy min 600W wewnętrzny czytnik kart pamięci przeznaczony do zatoki napędów 3,5 w komputerach PC.( obsługiwane karty: SDHC, CFI, XD, Micro SD) posiadający port USB min 2.0, wyjście słuchawkowe, wejście mikrofonowe mysz i klawiatura Mysz laserowa, dwuprzyciskowa, rolka (scroll) jako trzeci przycisk, funkcja scrolla czterokierunkowego. 104 klawiszowa klawiatura QWERTY. Komunikacja myszy i klawiatury ma odbywać się bezprzewodowo w technologii bluetooth. Oprogramowanie System operacyjny 64 bitowy w polskiej wersji językowej, program biurowy powinien zawierać edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji multimedialnych, klienta pocztowego oraz program do tworzenia i organizowania notatek 3.2.5. Dostawa drukarki wielofunkcyjnej A3 o niżej wskazanych parametrach: Typ urządzenia Drukarka wielofunkcyjna A3 kolorowa Technologia Laserowa Zasobniki papieru Kaseta uniwersalna x 500 arkuszy, kaseta A3-A5, podajnik ręczny Interfejsy USB 2.0 (Hi-Speed), Fast Ethernet 10-Base-T/100-Base-TX/1000- Base, USB 2.0 Host, Parametry skanera Formaty zapisu plików: TIFF, JPEG, PDF Tryb skanowania: do PC, do e-mail, do FTP, do nośnika pamięci USB, Obszar skanowania A3 Skanowanie w trybie automatycznego dupleksu Parametry kopiarki Obsługa formatu A3 Kopiowanie w trybie automatycznego dupleksu Dodatkowe informacje panel dotykowy w języku polskim Podajnik ADF 3.3. Przedmiot zamówienia w zakresie części III dotyczy: Dostawy mebli i wyposażenia Sali barowej oraz baru wraz z zapleczem budynku Opolskiego Centrum Kultury w Opolu Lubelskim. W cenie dostawy Wykonawca kalkuluje koszt transportu do Zamawiającego, montaż, przeszkolenie obsługi, próbne uruchomienie dostarczonego sprzętu. Zamówienie w zakresie części III dofinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego). Poniżej Zamawiający przedstawia opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: 2. WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NIEBIUROWYCH: BUFET I WYPOSAŻENIE TOALET 2.1 Wc damskie (0.3) 2.1.1 Uchwyt na papier szt. 1 2.1.2 Pojemnik na ręczniki w rolkach szt. 1 2.1.3 Pojemnik zawieszany na mydło w płynie szt. 1 2.1.4 Lustro szt. 1 2.1.5 Kosz szt. 1 2.1.6 Szczotka do wc szt. 1 2.2 Wc męskie (0.5) 2.2.1 Uchwyt na papier szt. 1 2.2.2 Pojemnik na ręczniki w rolkach szt. 1 2.2.3 Pojemnik zawieszany na mydło w płynie szt. 1 2.2.4 Lustro szt. 1 2.2.5 Kosz szt. 1 2.2.6 Szczotka do wc szt. 1 2.3 Wc damskie (0.06) 2.3.1 Uchwyt na papier szt. 2 2.3.2 Pojemnik na ręczniki w rolkach szt. 2 2.3.3 Pojemnik zawieszany na mydło w płynie szt. 2 2.3.4 Lustro szt. 1 2.3.5 Kosz szt. 2 2.3.6 Szczotka do wc szt. 2 2.4 Wc męskie (0.07) 2.4.1 Uchwyt na papier szt. 2 2.4.2 Pojemnik na ręczniki w rolkach szt. 2 2.4.3 Pojemnik zawieszany na mydło w płynie szt. 2 2.4.4 Lustro szt. 1 2.4.5 Kosz szt. 2 2.4.6 Szczotka do wc szt. 2 2.5 Toaleta niepełnosprawnych 2.5.1 Uchwyt na papier szt. 1 2.5.2 Pojemnik na ręczniki w rolkach szt. 1 2.5.3 Pojemnik zawieszany na mydło w płynie szt. 1 2.5.4 Lustro szt. 1 2.5.5 Kosz szt. 1 2.5.6 Szczotka do wc szt. 1 2.6 Sala Barowa 2.6.1 Stolik kawiarniany szt. 4 2.6.2 Krzesło kawiarniane szt. 16 2.7 Bar 2.7.1 Lada barowa szt. 1 2.7.2 Szafka pod ladą barową szt. 1 2.7.3 Szafka wisząca szt. 2 2.7.4 Szafka stojąca szt. 1 2.8 Zaplecze baru 2.8.1 Lodówka szt. 1 2.8.2 Zamrażarka szt. 1 2.8.3 Kuchenka mikrofalowa szt. 1 2.8.4 Ekspres do kawy ciśnieniowy szt. 1 2.8.5 Kasa fiskalna szt. 1 2.8.6 Zmywarka szt. 1 2.8.7 Regał kuchenny stojący szt. 3 2.8.8 Regał kuchenny wiszący szt. 4 2.8.9 Komplet naczyń szt. 10 2.8.10 Komplet sztućców szt. 5 2.8.11 Cukiernica szt. 10 2.8.12 Serwetnik szt. 5 2.8.13 Zestaw szklanek do soków szt. 10 2.9 Magazyn produktów 2.9.1 Regał kuchenny szt. 3 2.9.2 Stół szt. 1 2.10 Magazyn produktów 2.10.1 Regał kuchenny szt. 3 2.10.2 Stół szt. 1 2.11 Wc damski 2.11.1 Uchwyt na papier szt. 2 2.11.2 Kosz szt. 1 2.11.3 Szczotka do wc szt. 2 2.12 Wc. Przedsionek 2.12.1 Pojemnik na ręczniki w rolkach szt. 2 2.12.2 Pojemnik zawieszany na mydło w płynie szt. 2 2.12.3 Lustro szt. 1 2.12.4 Kosz szt. 2 2.13 Wc Męski 2.13.1 Uchwyt na papier szt. 2 2.13.2 Kosz szt. 1 2.13.3 Szczotka do wc szt. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III znajduje się w opisie technicznym dotyczącym mebli oraz wyposażenia pomieszczeń budynku kina Opolanka - załącznik nr 8 a do SIWZ (część 2 opisu technicznego). - Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.10.00 - Meble różne 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.11.21 - Zamrażarki szafowe 39.71.13.10 - Elektryczne zaparzacze do kawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W zakresie części I i II zamówienie jest Dofinansowane ze Srodków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zamówienie w zakresie części III dofinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WENA Beata Turek, Zimna Woda, 38-203 Szebnie, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172936,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204180,00
Oferta z najniższą ceną: 204180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 204180,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI
jakie przetargi wygrała firma
KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI
- SKLEP MUZYCZNY Kam-i, ul. Dmowskiego 1C, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122878,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161553,12
Oferta z najniższą ceną: 161553,12 / Oferta z najwyższą ceną: 161553,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu: " Rozwój CUS w Opolu Lubelskim"
- "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029- edycja 5 w Żłobku Miejskim w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie"
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy ul. Fabrycznej w Opolu Lubelskim"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Dostawa instrumentów muzycznych - kotłów symfonicznych oraz fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na dwa zadania
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.