eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola¦wiadczenie us³ugi nadzoru nad monitoringiem CCTV w Stalowej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-11-05

Stalowa Wola: ¦wiadczenie us³ugi nadzoru nad monitoringiem CCTV w Stalowej Woli
Numer og³oszenia: 232099 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 210919 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolno¶ci 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi nadzoru nad monitoringiem CCTV w Stalowej Woli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi nadzoru i kontroli nad monitoringiem CCTV w Stalowej Woli dla nastêpuj±cych terenów: 1) stawy osadowe na terenach by³ej HSW S.A., wyposa¿enie - 1 szt. kamera obrotowa; 2) deptak miejski wzd³u¿ terenów kolejowych wraz z kompozycj± wodn± pomiêdzy ulicami ks. J. Popie³uszki i A. Mickiewicza, a tak¿e 2 placów zabaw w Parku Miejskim wraz z terenem przyleg³ym - 6 szt. kamer obrotowych; 3) ul. COP-u na by³ym terenie HSW. S.A. - 6 szt. kamer sta³opozycyjnych; 4) nowobudowane ulice w rejonie Z-5 HSW S.A. - 9 szt. kamer sta³opozycyjnych. 2. Teren deptaku miejskiego wzd³u¿ terenów kolejowych wraz z kompozycj± wodn± oraz 2 place zabaw w Parku Miejskim winny byæ kontrolowane co najmniej 8 razy na dobê, 4 razy w przedziale godzin 18:00 do 22:00 oraz 4 razy w przedziale 22:00 do 5:00 dnia nastêpnego, co najmniej przez jedn± osobê we wszystkie dni tygodnia, w tym w soboty, niedziele i ¶wiêta. Fakt ka¿dorazowego przeprowadzenia kontroli Wykonawca odnotuje w ksi±¿ce kontroli obecno¶ci. 3. Wykonawca realizuj±cy us³ugê bêdzie zobowi±zany do starannego wykonywania obowi±zków w celu zapewnienia ochrony powierzonego mienia przed zaborem b±d¼ zniszczeniem. 4. Wykonawca wype³niaæ bêdzie swoje obowi±zki w szczególno¶ci poprzez: 1) systematyczne przegl±dy zewnêtrznych zabezpieczeñ technicznych obiektu wraz z informowaniem Zamawiaj±cego o ich uszkodzeniu; 2) interwencja porz±dkowa na podstawie za³±czonego algorytmu dzia³ania; 3) ochrona obiektu podczas ewentualnej akcji ratowniczej; 4) obserwacjê terenu przyleg³ego do obiektu pod k±tem przeciwdzia³ania ewentualnym zagro¿eniom skierowanym na obiekt; 5) kontrolê stanu technicznego urz±dzeñ wchodz±cych w sk³ad systemu CCTV oraz ich konserwacjê / serwisowanie celem umo¿liwienia przesy³u sygna³u przez ³±cze internetowe. 5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w zwi±zku wykonywaniem us³ugi równie¿ po ustaniu umowy. 6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapoznania siê z instrukcj± u¿ytkowania sprzêtu monitoruj±cego i jej przestrzegania. 7. Wykonawca zobowi±zany bêdzie w czasie wykonywania us³ug do przestrzegania przepisów bhp i p. po¿. oraz ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w zwi±zku realizacj± us³ug oraz wskutek innych dzia³añ osób zatrudnionych przez Wykonawcê. 8. Zamawiaj±cy wymaga, aby pracownicy Wykonawcy wykonywali pracê w odzie¿y roboczej identyfikuj±cej Wykonawcê, dbali o schludny i estetyczno-higieniczny wygl±d. 9. Wykonawca zostanie zobowi±zany do zapewnienia takiej ilo¶ci osób, ¿eby zapewniæ rzetelne wykonywanie wszystkich czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± us³ugi. 10. Pracownicy wykonuj±cy zadanie winni byæ pracownikami ochrony fizycznej w rozumieniu obowi±zuj±cych przepisów prawa reguluj±cych kwestiê ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia tj. zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia tj. (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm). 11. Wykonawca zostanie zobowi±zany do usuniêcia wszelkich usterek spowodowanych przez siebie na skutek niew³a¶ciwie realizowanej us³ugi. 12. Wykonawca zostanie zobowi±zany do usuniêcia nieprawid³owo¶ci w wykonywaniu przedmiotowej us³ugi stwierdzonych przez osoby wyznaczone przez Zamawiaj±cego. 13. Wykonawca winien posiadaæ system zarz±dzania jako¶ci± wed³ug normy PN-EN ISO 9001:2008. 14. Ochrona osób i mienia prowadzona bêdzie zgodnie z nastêpuj±cymi aktami prawnymi: - Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia tj. (Dz.U. z 2014 r., poz. 1099), - Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. nr 182, poz. 1228), - Ustawa z dnia 21 maja 1999 roku o broni i amunicji tj. (Dz.U. z 2012 r., poz. 576 ze zm.), - Ustawa z dnia 24 maja 2013 r. o ¶rodkach przymusu bezpo¶redniego i broni palnej Dz.U. z 2013 r. poz. 628 ze zm.), - Rozporz±dzenie Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 26 sierpnia 2014 r. w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2014 r., poz. 1224). - Rozporz±dzenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. z 2011 r. Nr 245, poz. 1462 ze zm.)..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiêbiorstwo Wielobran¿owe /KARABELA/ Sp. z o.o., ul. Sokola 14, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 53283,60

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 53283,60 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 501249,60

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.