Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Lwówek Śląski: Dostawa rejestratorów leśniczych.
Numer ogłoszenia: 232109 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lwówek Śląski, ul. Obrońców Pokoju 2, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7824322, fax 075 7824786.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 16 szt. komputerów przenośnych, rejestratorów leśniczych, przeznaczonych do pracy w terenie, do siedziby Nadleśnictwa Lwówek Śląski, wraz z przeprowadzeniem szkolenia obsługi tych urządzeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać i udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 dostaw rejestratorów o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. każda, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. c) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże i udokumentuje posiadanie przez swoich pracowników uprawnień do wykonywania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. f ) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). g) Udzielą minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony formularz ofertowy. b) Pełna specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający nazwisko i imię, informacje o funkcji jaką będzie spełniać dana osoba w wykonywaniu zamówienia, lata doświadczenia oraz opis posiadanych uprawnień i kwalifikacji, Wykonawca wykaże i udokumentuje posiadanie przez swoich pracowników uprawnień do wykonywania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. d) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. e) Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zawierający rodzaj i miejsce wykonania dostawy, całkowitą wartość brutto dostawy, datę wykonania zamówienia oraz nazwę zamawiającego. Wykonawca musi wykazać i udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 dostaw rejestratorów o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł. każda, zał. 3. f) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. g) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. h) Zaakceptowany wzór umowy, zał. nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/?aid=606&pid=2300
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lwówek Śląski, ul. Obrońców Pokoju 2,59-600 Lwówek Śląski..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lwówek Śląski ul. Obrońców Pokoju 2,59-600 Lwówek Śląski..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Budowa kancelarii leśnictw Gradówek i Ubocze
- Modernizacja oświetlenia na terenie gminy i miasta Lwówek Śląski
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania pn. "Budowa infrastruktury rekreacyjnej (sportowej) wraz z urządzeniami budowlanymi przy SP nr 1 w Lwówku Śląskim - stadion".
- Remont świetlicy wiejskiej w Dłużcu- II postępowanie
- Realizacja usług opiekuńczych w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego - usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Nowe systemy cyberbezpieczeństwa w Gminie Dzierzgoń
- Dostawa sprzętu i oprogramowania multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu w podziale na III części.
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie z przeznaczeniem na żłobek - wyposażenie (etap II)
- Dostawa komputerów Mini PC dla Polskiej Akademii Nauk
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.