Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-30
Przasnysz: Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Przasnysz w roku szkolnym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 232134 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz , ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522709, faks 029 7522709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Przasnysz w roku szkolnym 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Przasnysz. 2. Wspólny słownik CPV - 60130000-8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 3. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania bez opiekuna. Zamówienie obejmuje przewóz ok. 290 uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego. Długość trasy ok. 356 km dziennie. Trasy dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2010/2011 I. Zespół Szkół w Bogatem - rozpoczęcie zajęć o godz. 7 45 Trasa dowozu : Zespół Szkół w Bogatem - Dobrzankowo( przystanek za mostem) - Fijałkowo ( do skrzyżowania obok P. Karwackiego) - Helenowo Nowe - Helenowo Stare - Wielodróż - Lisiogóra - Zespół Szkół w Bogatem Trasa powrotu: Zespół Szkół w Bogatem - Lisiogóra - Wielodróż - Helenowo Stare- Helenowo Nowe - Fijałkowo - Dobrzankowo - Zespół Szkół w Bogatem Długość trasy około 48 km dziennie . Liczba dzieci dowożonych ok. 50 uczniów II. Zespół Szkół w Lesznie - rozpoczęcie zajęć o godz. 800 - ok. 22 uczniów Trasa dowozu : Zespół Szkół w Lesznie - Cierpigórz - Annopol- Zespół Szkół w Lesznie - Gostkowo- Zespół Szkół w Lesznie Trasa powrotu: Zespół Szkół w Lesznie - Gostkowo - Zespół Szkół w Lesznie - Annopol- Cierpigórz - Zespół Szkół w Lesznie Długość trasy około 28 km dziennie. - ok. 22 uczniów III. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu . Publiczne Gimnazjum w Przasnyszu - ok. 86 uczniów na dwie zmiany . Trasa dowozu na pierwszą zmianę godzina rozpoczęcia godz. 800 - Szkoła Nr 1 w Przasnyszu - Zawadki - Karwacz -Wyrąb Karwacki (pętla we wsi) - Karwacz-Góry Karwackie ( pętla ) - Zawadki - Przasnysz (zatoczka przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Przasnyszu) i zatoczka przed Gimnazjum Publicznym w Przasnyszu Trasa powrotu: I zmiana -Publiczne Gimnazjum - Szkoła Podstawowa Nr 1 - Zawadki - Góry Karwackie - Karwacz- Wyrąb Karwacki - Publiczne Gimnazjum w Przasnyszu Trasa dowozu na drugą zmianę około godz. 1030 Szkoła Nr 1 w Przasnyszu - Zawadki - Karwacz -Wyrąb Karwacki (pętla we wsi) - Karwacz-Góry Karwackie ( pętla ) - Zawadki - Przasnysz (zatoczka przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Przasnyszu) i zatoczka przed Gimnazjum Publicznym w Przasnyszu Trasa powrotu II zmiana -Publiczne Gimnazjum - Szkoła Podstawowa Nr 1 - Zawadki - Góry Karwackie - Karwacz- Wyrąb Karwacki - Publiczne Gimnazjum w Przasnyszu Długość trasy około 100 km. dziennie II autobus - Trasa dowozu godz. rozp. zajęć godz. 800 - ok. 35 uczniów - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu - Bartniki ( przystanek przy byłej szkole) - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu zatoczka przed Gimnazjum Publicznym w Przasnyszu - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu Trasa powrotu -- Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu - Publiczne Gimnazjum - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przasnyszu - Bartniki - ( przystanek przy byłej szkole)- Publiczne Gimnazjum w Przasnyszu Długość trasy około 28 km. VI. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu Publiczne Gimnazjum w Przasnyszu rozpoczęcie zajęć godz. 800; dowożonych ok. 29 uczniów Trasa dowozu: - Szkoła Nr 2 w Przasnyszu - Golany - Szkoła Nr 2 w Przasnyszu - zatoczka przed Gimnazjum Publiczne w Przasnyszu Trasa powrotu: - Publiczne Gimnazjum w Przasnyszu - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przasnyszu - Golany - Publiczne Gimnazjum w Przasnyszu Długość trasy około 28 km. VI. Publiczne Gimnazjum w Przasnyszu - rozpoczęcie zajęć o godz. 800 Szkoła Podstawowa w Mchowie - rozpoczęcie zajęć o godz. 8:00 Szkoła Podstawowa w Obrębie - rozpoczęcie zajęć o godz. 8:00 Ogółem dowożonych około - 68 uczniów w tym ( 14 Sz. P. w Mchowie i Obrębie) Trasa dowozu: Przasnysz - Mchówko - Mchowo -Oględa - Szkoła Podstawowa w Mchowie - Kijewice - Mirów - Szkoła Podstawowa w Obrębie - Obrąb - Klewki -zatoczka Gimnazjum Publiczne w Przasnyszu Trasa powrotu: - Publiczne Gimnazjum w Przasnyszu - Obrąb -Mirów - Kijewice - Szkoła Podstawowa w Mchowie- Oględa - Mchowo - Mchówko - Publiczne Gimnazjum w Przasnyszu - ok. 52 uczniów. Długość trasy około 124 km. dziennie. Zamawiający zastrzega , że w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji szkół może nastąpić zmiana tras i godzin dowozu. Uwaga: Transport dzieci do szkół może być realizowany również poprzez transport otwarty ( dostępny dla innych pasażerów) z dowozem uczniów. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia bezpłatnego biletu do przejazdu opiekunów dzieci. 1. Zamawiający wymaga, aby autobusy którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie , wyprodukowane po 2002 roku i dysponujące co najmniej 1 autobus z 50 miejscami i 7 autobusów z 43 miejscami siedzącymi. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 ) 2. Usługa będzie świadczona według ustalonego z Dyrektorami poszczególnych szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek. W rozkładzie kursów autobusów będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów. Wykonawca zamówienia otrzyma rozkład kursów autobusów w terminie do 28.08.2010r. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia: a) Ośmiu w pełni sprawnych techniczne, wyprodukowanych po 2002 roku o minimalnej liczbie miejsc siedzących w tym ( 1 autobus z 50 miejscami siedzącymi, 7 autobusów z 43 miejscami siedzącymi) Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi autobusami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie, b) Odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody pojazdów, c) Przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, d) Każdemu uczniowi miejsca siedzącego w autobusie, e) W przypadku awarii autobusu zastępczego środka transportu. 4. Długość wszystkich tras, na których świadczone będą usługi dowozu w każdy dzień nauki szkolnej będzie wynosiła około 356 km . 5. Dowóz uczniów będzie odbywał się w dni nauki szkolnej. Liczba dni objętych zamówieniem dowozu uczniów wynosi ok. 188 dni..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na zasadzie metody spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na zasadzie metody spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na zasadzie metody spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na zasadzie metody spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na zasadzie metody spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na dowożeniu dzieci do szkół, o wartości usługi dowozu dzieci do szkół co najmniej 150 000,00 brutto każda (wg załącznika do siwz) wraz z podaniem ich , wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 06-300 Przasnysz, ul. Św.Stanisława Kostki 5,pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 11:00, miejsce: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Przasnysza - III postępowanie
- Przebudowa ul. Bukowej w Przasnyszu (II etap)
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.