Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Szczecin: dostawa pojemników do dezynfekcji narzędzi i dozowników ściennych do płynów dezynfekcyjnych oraz mydła dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 232163 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pojemników do dezynfekcji narzędzi i dozowników ściennych do płynów dezynfekcyjnych oraz mydła dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa pojemników do dezynfekcji narzędzi oraz dostawa dozowników do płynu dezynfekcyjnego na butelki Zadanie nr 2 - dostawa dozowników do mydła w płynie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty. ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.1.2 - 1.5), składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 2.1. Formularza cen jednostkowych stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 2.2. Dla zadania nr 1 poz. 2 oraz zadania nr 2 należy dołączyć próbki w ilości po 1 sztuce dla każdej pozycji celem oceny oferowanego towaru w zakresie spełniania warunków granicznych określonych w rozdziale II niniejszej SIWZ . Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której oferty dotyczą. Dla ułatwienia pracy Komisji przetargowej zaleca się opisanie próbek wskazując nazwę Wykonawcy oraz nazwę i numer zadania, pozycji. W celu sprawdzenia czy towary oferowane na zadaniach nr 1 poz. 2 oraz nr 2 spełniają wymagania graniczne określone przez Zamawiającego w rozdziale II niniejszej SIWZ próbki zostaną przetestowane przez Członków Komisji przetargowej. W przypadku, gdy testowana próbka nie spełni wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdz. II SIWZ oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 PZP, gdyż jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zużycie oraz uszkodzenie próbek powstałe w trakcie testowania próbek. Próbki zostaną zwrócone wszystkim wykonawcom na ich wniosek, złożony nie później niż w ciągu 14 dni od ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania. 2.3. Dla zadania nr 1a-c należy dołączyć szczegółowy opis oferowanych pojemników do dezynfekcji narzędzi. Mile widziane będzie dołączenie folderu (katalogu) zawierającego zdjęcie oferowanych pojemników.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można zamówić faksem (potwierdzonym listownie), listownie, odebrać osobiście w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych w budynku Działu Technicznego w pok. Nr 11 (cena 36,60 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13, budynek C..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa pojemników do dezynfekcji narzędzi oraz dostawa dozowników do płynu dezynfekcyjnego na butelki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1a. Pojemnik (wanna) do dezynfekcji narzędzi (Wykonana z polipropylenu, posiadająca gładkie powierzchnie, łatwe do utrzymania w czystości. Z pokrywą i wkładką (sitem) wykonanym z PCV. Kolor biały. 2 litry (ok. 300x150x100 mm) ilość 23 sztuki 1b. Pojemnik (wanna) do dezynfekcji narzędzi (Wykonana z polipropylenu, posiadająca gładkie powierzchnie, łatwe do utrzymania w czystości. Z pokrywą i wkładką (sitem) wykonanym z PCV. Kolor biały. 8 litrów (ok. 290x300x200 mm)) ilość 20 sztuk 1c. Pojemnik (wanna) do dezynfekcji narzędzi (Wykonana z polipropylenu, posiadająca gładkie powierzchnie, łatwe do utrzymania w czystości. Z pokrywą i wkładką (sitem) wykonanym z PCV. Kolor biały. 30 litrów (ok. 520x310x210 mm)) ilość 2 sztuki 2. Dozownik ścienny do płynów dezynfekcyjnych (Dozownik ścienny z pojemnikiem 500 ml, przeznaczony do dozowania preparatów do odkażania rąk. Z ramieniem uruchamianym łokciem. Wykonany z wysokiej jakości tworzywa. Biały. Elementy dozownika: tylna płytka ścienna z pompką dozującą, obudowa, butelka (zbiornik na preparaty) na pojemnik 500 ml. ilość 160 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa dozowników do mydła w płynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dozownik ścienny do mydła w płynie (Pojemność zbiornika 500 ml. na wkłady Mydło uzupełniane z kanistra. Wykonany z wyskoiej jakości tworzywa ABS. Kolor biały. Okienko do kontroli poziomu mydła. Zamykany na kluczyk.) 500 ml ilość 60 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- WYMIANA POZIOMU I PIONÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU WTMiT PRZY AL. PIASTÓW 41 W SZCZECINIE
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Dostawa worków na odpady komunalne.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.