Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla WOMP Modlin oraz JW.2229
Numer ogłoszenia: 232195 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2229, ul. Leśna, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 6863200, 6863216, fax 022 6863205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetarg.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla WOMP Modlin oraz JW.2229.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera ię w 14 częściach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Oryginalny kod CPV: 33.25.15.00 - Higrometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.40.00 - Higrometry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Brak załączonych przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ważny dokument potwierdzający posiadanie prawa do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (tj. ważny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - lub potwierdzone przez wydający organ ewidencyjny, że zakres działalności, siedziba, skład władz nie uległ zmianie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2229 ul. Leśna 05-100 Nowy Dwór Maz./komórka zamówień publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2229, ul. Leśna, 05-100 Nowy Dwór Maz. Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fartuchy, rękawiczki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuch operacyjny, rękawiczki sterylne ....
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gaza, wata.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaza w beli, wata celulozowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ręczniki papierowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ręczniki papierowe składane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pipety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pipety jednomiarowe i wielomiarowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zlewki, kolby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zlewka pomiarowa szklana ; kolba miarowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: paski wskaźnikowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski wskaźnikowe pH Fix 2,0-9,0.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sączki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sączki wolne od azotanów i azotynów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: szczotki do mycia próbówek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczotki do mycia próbówek z włosia zaturalnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pompa pipetowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompa pipetowa - pomoc do pipetowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kuwety do mętnościomierza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kuwety do metnościomierza typu HACH 2100AN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Butla typu Luxfer z pokrowcem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: butla typu Luxfer pojemność 6,9 l/300 b wraz z pokrowcem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: defibrylator.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator typu Lifepak CR Plus.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Urządzenie do pomiaru temperatury i wilgotności powietrza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do pomiaru temperatury i wilgotności powietrza (termohigrometr).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.51.50-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Czytnik procesorów do identyfikacji zwierząt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czytnik procesorów do identyfikacji zwierząt; kabel połączeniowy, moduł archiwizacji danych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnętrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz remontem pomieszczenia węzła W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
- SVA/4620-184/2025 Budowa kotłowni olejowej w budynku nr 3 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo.
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- SVA/4620-170/2025 Remont kotłowni wraz z budową magazynu oleju w bud. 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica.
- SVA/4620-137/2025: Opracowanie map do celów projektowych kompleksów wojskowych w m. Glewice, Drawno
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.