Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Warszawa: Zamówienie Nr 2372/13/2008
Numer ogłoszenia: 232279 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA , ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5082462, fax. 022 5081216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckikmswia.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie Nr 2372/13/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy do automatycznej preparatyki krwi. Parametry techniczne i pozostałe wymagania: 1) urządzenie umożliwiające automatyczną preparatykę wszystkich typów pojemników a krew (konwencjonalne, góra - dół, także ze zintegrowanymi filtrami in - line), 2) urządzenie wyposażone w minimum cztery głowice zgrzewające z czego dwie muszą być umieszczone bezpośrednio nad i pod prasą, 3) urządzenie wyposażone w minimum jedną głowicę z optycznym czujnikiem wykrywającym zanieczyszczenie linii osocza erytrocytami, 4) urządzenie wyposażone w system umożliwiający dodawanie kontrolowanej ilości roztworu wzbogacającego w pojemnikach konwencjonalnych oraz sprawdzający pełne wyciśnięcie roztworu pojemnika, 5) urządzenie wyposażone w dwie wagi do pomiaru mas komponentów, 6) urządzenie wyposażone w skaner odczytujący kody w formacie ISBT 128 umożliwiający: -odczyt numeru donacji z wszystkich pojemników zestawu oraz sprawdzenie poprawności ich oklejenia, -odczyt numeru operatora, -odczyt minimum 5 różnych kodów opisujących przebieg i wynik donacji. 7) urządzenie wyposażone w trwałą pamięć umożliwiającą zaprogramowanie minimum 15 - tu programów separacji które nie ulegną utracie po odłączeniu urządzenia od źródła zasilania. Użytkownik musi mieć możliwość elastycznego tworzenia i zmiany programu separacji, 8) automatycznie otwieranie drzwiczki na łatwe zawieszenie pojemnika z odwirowaną krwią, 9) komputer z oprogramowaniem umożliwiającym wysyłanie danych dotyczących separacji do systemu informatycznego, 10) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, serwis powinien być dostępny w czasie do 48 godzin od zawiadomienia o awarii, 11) gwarancja minimum 36 miesięcy na całe urządzenie, w którym zostaną dokonane co najmniej trzy przeglądy serwisowe wraz z walidacją, co 12 miesięcy, 12) bezpłatna walidacja instalacyjna, 13) skaner kodów kreskowych wyposażony w uchwyt, 14) bezpłatne przeglądy techniczne, naprawy i walidacje w okresie gwarancyjnym, 15) kompletne szkolenie personelu w zakresie obsługi - czas trwania w zależności od potrzeb Zamawiającego,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 5) przygotują oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące oświadczenia, materiały i dokumenty: 1) oryginał oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru formularza oferty, stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia pozostałe warunki określone z art. 22 ust. 1. W przypadku gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność np. w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo innego równoznacznego dokumentu lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność np. w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz tożsamych z przedmiotem zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane prawidłowo, 5) informację (zaświadczenie) banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) dokumenty potwierdzające fakt legalizacji oferowanych urządzeń lub świadectwo zgodności oraz certyfikat CE. 7) dokument pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 8) dokument potwierdzający fakt posiadania autoryzowanego serwisu na terenie Polski oraz opis jego funkcjonowania potwierdzający dostępność maksymalnie do 48 h od momentu zawiadomienia o awarii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckikmswia.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA
ul. Wołoska 137, 02 - 507 Warszawa (pokój administracyjny).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA ul. Wołoska 137, 02 - 507 Warszawa (pokój administracyjny).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa opatrunków oraz sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku -dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Dostawa sprzętu medycznego i aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Besku
- Zakup aparatury medycznej w podziale na 3 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.