eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Zakup energii elektrycznej dla potrzeb obiektów i budynków administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych przy Urzędzie Gminy w Jabłonce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Jabłonka: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb obiektów i budynków administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych przy Urzędzie Gminy w Jabłonce
Numer ogłoszenia: 23229 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21860 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 18 26 111 37, faks 18 26 524 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - samorządu gminnego..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb obiektów i budynków administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych przy Urzędzie Gminy w Jabłonce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej łącznej ilości około 574 499,89 (-/+ 20%) kWh dla potrzeb obiektów administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych przy Urzędzie Gminy w Jabłonce zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych przy Urzędzie Gminy w Jabłonce w planowanej ilości około 574 499,89 (-/+ 20%) kWh w okresie do 31 grudnia 2013 roku dla 25 punktów poboru. Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru przedstawione zostały w zestawieniu zbiorczym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Początek rozpoczęcia sprzedaży określa się na nie wcześniej niż 1 marca 2013 roku 3. Umowy sprzedaży energii elektrycznej zostaną zawarte na okres do dnia 31 grudnia 2013 roku. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązujących umów kompleksowej sprzedaży i dystrybucji energii oraz nie wcześniej niż z dniem wejście w życie umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy świadczenia usług dystrybucji oraz nie wcześniej niż 1 marca 2013 roku. 4.Deklarowane w ust. 2 zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy do obliczenia ceny oferty. 5. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 20%) w okresie dostawy 574 499,89 (-/+ 20%) kWh, w tym: - energia rozliczana całodobowo 208033,11 kWh, - energia dzienna - 221776,53 kWh, - energia nocna - 144690,25 kWh, 6. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniem ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i polskimi Normami 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wskazane w załączniku zużycie energii elektrycznej jest szacunkowe i nie jest dla Zamawiającego bezwzględnie wiążące, określa jedynie zużycie energii za ostatni rok. 8. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - 2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - 5 Elektryczność..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTROCIEPLOWANIA ANDRYCHÓW SP z o.o., ul. Krakowska 83, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 263414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163797,96

  • Oferta z najniższą ceną: 163797,96 / Oferta z najwyższą ceną: 167825,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.