Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Pawłowice Śląskie: Dostawę produktów spożywczych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Pawłowicach
Numer ogłoszenia: 232337 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole nr 1 , ul. Szkolna 1a, 43-250 Pawłowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 472 24 19, faks 32 472 27 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pp1.pawlowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa - Publiczne Przedszkole.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę produktów spożywczych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Pawłowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę produktów spożywczych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Pawłowicach - wg załączników do specyfikacji.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.40.00.00-2, 15.30.00.00-1, 15.33.00.00-0, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6, 03.10.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wycena przedmiotu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany w umowie polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości dostarczanych produktów spożywczych ze względu na zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów lub pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania ze stołówki. W takiej sytuacji cena określona w pkt 1 ulegnie zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwpawlowice.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne nr 1 Pawłowice ul. Szkolna 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Przedszkole Publiczne nr 1 Pawłowice ul. Szkolna 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - DOSTAWA JAJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - DOSTAWA JAJ - zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3a do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - DOSTAWA MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - DOSTAWA MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3b do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - DOSTAWA OLEJÓW , TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH I ROŚLINNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - DOSTAWA OLEJÓW , TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH I ROŚLINNYCH - zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3c do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW ŚWIEŻYCH I MROŻONYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW ŚWIEŻYCH I MROŻONYCH - zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3d do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW PRZETWORZONYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW PRZETWORZONYCH - zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3e do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6- DOSTAWA PIECZYWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - DOSTAWA PIECZYWA - zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3f do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7- DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7- DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH - zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3g do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8- DOSTAWA PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA , SKROBI I JEJ PRODUKTÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8- DOSTAWA PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA , SKROBI I JEJ PRODUKTÓW - zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3h do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9- DOSTAWA RYB ŚWIEŻYCH MROŻONYCH , KONSERW I WĘDZONYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9- DOSTAWA RYB ŚWIEŻYCH MROŻONYCH , KONSERW I WĘDZONYCH - zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3i do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3j do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - DOSTAWA ZIEMNIAKÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - DOSTAWA ZIEMNIAKÓW - zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 3k do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.