Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Poznań: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z KALIBRATORAMI, KONTROLAMI
I MATERIAŁAMI ZUŻYWALNYMI DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
Numer ogłoszenia: 232430 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax. 061 8691695.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z KALIBRATORAMI, KONTROLAMI I MATERIAŁAMI ZUŻYWALNYMI DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z KALIBRATORAMI, KONTROLAMI I MATERIAŁAMI ZUŻYWALNYMI DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA Ilość zamawianych analiz na 3 lata Odczynniki, Odczynniki hematologiczne dla wykonania 135 000 morfologii. 12 000 badań spośród całej liczby należy wykonać łącznie z retikulocytami. 82 000 badań w systemie 5 diff i 41 000 w systemie CBC lub równoważnie 135 000 w 5 diff. 135 000 w tym 12 000 z retikulocytami. Kalibratory i kontrola, Kalibratory, materiały kontrolne. Wykonawca musi wyszczególnić z podaniem cen jednostkowych, w ilości zapewniającej wykonanie zaplanowanej ilości badań w ciągu 3 lat. Kontrola codzienna na 3 poziomach materiału kontrolnego. Materiały eksploatacyjne analizatora, Materiał eksploatacyjne jednorazowego użytku. Dzierżawa systemu 36 m-cy Odczynniki hematologiczne dla wykonania 135 000 morfologii, w tym 12 000 badań spośród całej liczby należy wykonać łącznie z retikulocytami. Dopuszczamy równoważne oferty na 82 000 badań w systemie 5 diff i 41 000 w systemie CBC lub równoważnie 135 000 w 5 diff, w obu przypadkach 12 000 badań spośród całej liczby należy wykonać łącznie z retikulocytami. Kalibratory, materiały kontrolne - Wykonawca w FO musi wyspecyfikować i wycenić taką ilość kalibratorów i materiałów kontrolnych, która umożliwia wykonanie codziennych badań kontrolnych na 3 poziomach zgodnie z wymogami zaoferowanych odczynników i analizatora. Materiał eksploatacyjne jednorazowego użytku - Wykonawca w FO musi wyspecyfikować i wycenić taką ilość materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku, która umożliwia wykonanie wymienionej powyżej ilości badań. Dzierżawa systemu - Wykonawca w FO musi wycenić 36-cio miesięczna dzierżawę analizatora spełniającego poniższe parametry oraz komputerowego stanowiska roboczego. Opis aparatu - Parametry graniczne Co najmniej 23-parametrowy analizator hematologiczny 5 DIFF - fabrycznie nowy, nieużywany - rok produkcji 2008 Wydajność min. 75 ozn./godz. Automatyczne czyszczenie sondy pobierającej Bezpośrednie różnicowanie WBC dokonywane przy zastosowaniu technologii cytometrii przepływowej z wykorzystaniem światła laserowego (w stanie natywnym, bez peroksydazy) Możliwość oznaczania płytek metodą optyczną Możliwość oznaczania retikulocytów Wymagane sposoby podawania próbki 1) automatyczny z podajnika (po automatycznym wymieszaniu) dostosowanego do różnego typu systemów zamkniętych, z możliwością załadowania min. 50 próbek z możliwością ciągłego dostawiania, 2) Manualny z otwartej probówki Możliwość zdefiniowania różnych zakresów norm w zależności od płci i wieku Flagowanie wyników patologicznych Wprowadzenie do aparatu próbek na CITO w systemie otwartym lub zamkniętym. Materiał kontrolny kontrolujący wszystkie parametry aparatu. Parametry materiałów kontrolnych wczytywane za pomocą kodu paskowego lub nośnika trwałego Oprogramowanie QC obejmujące kontrolę jakości wg systemu L-J oraz program średniej ruchomej Objętość próbki nie większa niż: 150 ul (podawanie manualne), 250 ul (podajnik ) Archiwizacja danych w analizatorze min. 10 000 wyników (dane numeryczne i graficzne) Możliwość automatycznego przeszukiwania baz danych w celu odnalezienia określonych wyników Współpraca z siecią komputerową laboratorium (dwukierunkowy interfejs) Zewnętrzny kolorowy monitor LCD co najmniej 17 `` Instrukcja obsługi analizatora w języku polskim Podtrzymywanie zasilania (UPS min. 15 minut) Przystosowanie analizatora do pracy w systemie całodobowym. Czytnik kodów kreskowych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stanowiska pracy zaoferowanego analizatora umożliwiającego umieszenie obok niego drukarki i monitora, umożliwiającego wprowadzanie danych w pozycji siedzącej. Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia oferowanego analizatora wraz z analizatorem Sysmex K4500 (który stanowi własność Zamawiającego) do sieci laboratoryjnej - wymagane jest utworzenie jednostanowiskowego - Komputerowego Stanowiska Roboczego z oprogramowaniem w języku polskim. Oprogramowanie musi umożliwiać dokonywanie analizy statystycznej, obliczeń statystycznych, raportów, wydruków, konfiguracji wyniku w języku polskim. Oprogramowanie musi umożliwiać pobieranie danych z obu analizatorów, dokonywanie zestawień statystycznych według jednostek zlecających, zakresu czasowego, rodzaju badania. Oprogramowanie musi umożliwiać zastosowanie angielskojęzycznych powszechnie używanych nazw parametrów wraz z ich tłumaczeniem na język polski oraz podaniem zakresów norm. Komputerowe Stanowisko Robocze musi posiadać możliwość przechowywania minimum 50.000 wyników (dane numeryczne i graficzne), musi posiadać możliwość archiwizacji danych na płytach DVD, kolorowy monitor LCD minimum 17 cali oraz drukarkę laserową (czarno-biały wydruk, papier miedzy innymi A4, A5), czytnik kodów kreskowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.00 - Produkty hematologiczne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: b) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Katalog lub ulotka lub opis techniczny lub inny dokument zawierający szczegółowe dane zaproponowanych produktów (analizator, komputerowe stanowisko robocze), który/które umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. Wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Dodatku nr 1 do siwz. 2) Dla wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów: a) W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, b) W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na odczynniki do diagnostyki In vitro. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż zaoferowane przez niego odczynniki są do zastosowań In vitro. a) Oświadczenie o posiadaniu metodyków dla poszczególnych odczynników. Zastrzegamy sobie możliwość żądania ich przedstawienia w każdym momencie po złożeniu oferty lub/i podpisaniu umowy. b) Oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki zaoferowanych odczynników dla których istnieje ustawowy obowiązek ich wystawiania (w rozumieniu Ustawy o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11 stycznia 2001r. Dz. U. Nr 11, poz. 84 z późn. zmianami), wraz z oświadczeniem o zobowiązaniu się Wykonawcy do ich przekazania w wersji papierowej na każde wezwanie Zamawiającego c) Dla produktów leczniczych Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wystawionego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (art. 7 w związku z art. 28 Prawa farmaceutycznego z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. Nr 126, poz. 1381 z późn. zm.). d) Dla produktów biobójczych (w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002r. Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wpisu do Rejestru Produktów Biobójczych wystawionego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, wejście 0, pokój 5a.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, wejście C, Kancelaria ogólna szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 31/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- 58/TP/ZP/D/2025 Dostawy sprzętu do operacji kręgosłupa techniką endoskopową.
- Dostawa stymulatorów i akcesoriów dla Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 31/TP/2025
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.