Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-08
Pruszków: Dostawa odczynników do oznaczania morfologii krwi na aparacie hematologicznym Cell-Dyn 1700, odczynników do serologii grup krwi (metodą manualną), barwników i odczynników do analityki ogólnej oraz wybranych szybkich testów.
Numer ogłoszenia: 232482 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. Wł. Roeflera w Pruszkowie sp. z o.o. , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 770 93 08, faks 22 770 93 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do oznaczania morfologii krwi na aparacie hematologicznym Cell-Dyn 1700, odczynników do serologii grup krwi (metodą manualną), barwników i odczynników do analityki ogólnej oraz wybranych szybkich testów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Diluent (rozcieńczalnik )5 - 20 L - wielkość zamówienia - 1100 L; Detergent (cleaner, odczynnik do usuwania zanieczyszczeń białkowych) 5 - 20 L - wielkość zamówienia - 500 L; Lyse (odczynnik hemolizujący erytrocyty) 1 - 5 L - wielkość zamówienia - 20 L; Odczynnik płuczący do aparatu (enzymatyczny) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 600mL. Pakiet 2 Odczynnik monoklonalny anty-A klon I (9113D10) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty -A klon II (11H5) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - B klon I (9621A8) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - B klon II (B6F9) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - D klon I IgM (RUM-1) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 600 mL; Odczynnik monoklonalny anty - D klon II IgM+IgG (Blend) 5 - 10mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Standard anty - D 1 - 3 mL - wielkość zamówienia - 100 mL; Standaryzowane krwinki wzorcowe opłaszczone do kontroli BTA 2x(1-2) mL - wielkość zamówienia - 25 op; Dolichotest 1 - 2 mL - wielkość zamówienia - 20 mL; Krwinki wzorcowe do oznaczania 3x(3-4) Ml układu ABO (zestaw krwinek A,B,O) - wielkość zamówienia - 3x360 mL; Surowica antyglobulinowa poliwalentna IgG C3d C3b 4-5 mL - wielkość zamówienia - 40 mL; Pakiet 3 Fuksyna karbolowa do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Fiolet krystaliczny do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Odczynnik Lugola 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Odbarwiacz do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 10000 mL; Błękit metylenowy Loefflera 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL; Barwnik Giemsy (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 1500 mL; Barwnik May-Grunwalda (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 5000 mL; Barwnik do retykulocytów (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Odczynnik Ehrlicha 100 - 200 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL; Odczynnik Extona 200 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 2000 mL; Odczynnik Mac-Wiliama 200 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 3000 mL; Odczynnik Nonne-Apelta 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 800 mL; Odczynnik Pandyego 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 800 mL; Płyn Samsona 50 - 200 mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Płyn Turka 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 200 mL; Płyn do liczenia płytek 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 200 mL; Olejek imersyjny 100 - 500 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL. Pakiet 4 Krew utajona w kale 20 do 100 test - wielkość zamówienia - 1600 testów (bez diety) Pakiet 5 Test do wykrywania antygenu Giardia w kale 10 do 30 test - wielkość zamówienia - 300 testów; Test do wykrywania antygenu helicobacter pylori w kale 10 do 25 test - wielkość zamówienia - 100 testów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.69.61.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów i oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876 z późn. zm.). Natomiast dokumenty, których dotyczy powyższe oświadczenie zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego - dotyczy wszystkich części (pakietów). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; 1. Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (dot. pakietu 2, poz. 1-7, 10-11). Na każdej stronie certyfikatu należy wskazać, której pozycji pakietu nr 2 dotyczy. 2. Certyfikat potwierdzający miano proponowanych odczynników (dot. pakietu 2, poz. 1-6). Na każdej stronie certyfikatu należy wskazać, której pozycji pakietu nr 2 dotyczy. 3. Ulotki odczynnikowe - dot. wszystkich pozycji wyszczególnionych w pakiecie nr 2, 4 i 5. 4. Próbki bezpłatne w ilościach: Pakiet 2 - minimum po 2 mL odczynnika monoklonalnego anty A klon I i anty B klon I. Pakiet 4 i 5 - po 1 próbce każdego testu. Jeśli odczynniki wymagają przechowywania w lodówce, to na opakowaniu należy zamieścić taka informację.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik 1 do niniejszej SIWZ. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, w zakresie pakietów (1-5): 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5. Dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Oświadczenie - załączniki nr 6 do SIWZ o substancjach niebezpiecznych, jeśli proponowane odczynniki zawierają substancje niebezpieczne. Wypełniony załącznik: Parametry oceniane - załączniki nr 8 do SIWZ. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 2 pkt. 2.3, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1. w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, 2. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż koszt realizacji niewykonanej części umowy; 4. w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2002 nr 200 poz. 1679 z późn. zm.). Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia, jeżeli Wykonawca udowodni że zatrudnia pracowników na umowę o pracę w celu wykonywania usług objętych niniejszą Umową, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów Zamawiającemu. 5. w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku niewykorzystania wartości umowy do dnia jej zakończenia, z zastosowaniem cen określonych w umowie, do momentu wyczerpania wartości umowy 6. w zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej dla danego zadania, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć w chwili przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia; 7. w zakresie zmiany zakresu rzeczowego, w przypadku wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów przedmiotu umowy (zaprzestania dystrybucji lub produkcji, w tym czasowego zaprzestania o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego zamiennik produktu o tych samych właściwościach co pierwotnie zaoferowany produkt w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie za wycofany produkt; 8. innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania Umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zmiany będą dokonywane pisemnie za pomocą aneksów do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., dział zamówień publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., sekretariat na I piętrze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do oznaczania morfologii krwi na aparacie hematologicznym Cell-Dyn 1700.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Diluent (rozcieńczalnik )5 - 20 L - wielkość zamówienia - 1100 L; Detergent (cleaner, odczynnik do usuwania zanieczyszczeń białkowych) 5 - 20 L - wielkość zamówienia - 500 L; Lyse (odczynnik hemolizujący erytrocyty) 1 - 5 L - wielkość zamówienia - 20 L; Odczynnik płuczący do aparatu (enzymatyczny) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 600mL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin dostawy w trybie pilnym, tj. do 24 godzin (w dni robocze) - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do serologii grup krwi (metodą manualną).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Odczynnik monoklonalny anty-A klon I (9113D10) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty -A klon II (11H5) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - B klon I (9621A8) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - B klon II (B6F9) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - D klon I IgM (RUM-1) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 600 mL; Odczynnik monoklonalny anty - D klon II IgM+IgG (Blend) 5 - 10mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Standard anty - D 1 - 3 mL - wielkość zamówienia - 100 mL; Standaryzowane krwinki wzorcowe opłaszczone do kontroli BTA 2x(1-2) mL - wielkość zamówienia - 25 op; Dolichotest 1 - 2 mL - wielkość zamówienia - 20 mL; Krwinki wzorcowe do oznaczania 3x(3-4) Ml układu ABO (zestaw krwinek A,B,O) - wielkość zamówienia - 3x360 mL; Surowica antyglobulinowa poliwalentna IgG C3d C3b 4-5 mL - wielkość zamówienia - 40 mL;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Barwniki i odczynniki do analityki ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fuksyna karbolowa do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Fiolet krystaliczny do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Odczynnik Lugola 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Odbarwiacz do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 10000 mL; Błękit metylenowy Loefflera 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL; Barwnik Giemsy (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 1500 mL; Barwnik May-Grunwalda (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 5000 mL; Barwnik do retykulocytów (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Odczynnik Ehrlicha 100 - 200 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL; Odczynnik Extona 200 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 2000 mL; Odczynnik Mac-Wiliama 200 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 3000 mL; Odczynnik Nonne-Apelta 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 800 mL; Odczynnik Pandyego 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 800 mL; Płyn Samsona 50 - 200 mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Płyn Turka 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 200 mL; Płyn do liczenia płytek 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 200 mL; Olejek imersyjny 100 - 500 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin dostawy w trybie pilnym, tj. do 48 godzin (w dni robocze) - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szybkie testy - krew utajona w kale.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krew utajona w kale 20 do 100 test - wielkość zamówienia - 1600 testów (bez diety).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Czułość analityczna - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Testy do wykrywania antygenu Helicobacter pylorii i antygenu Giardia w kale.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test do wykrywania antygenu Giardia w kale 10 do 30 test - wielkość zamówienia - 300 testów; Test do wykrywania antygenu helicobacter pylori w kale 10 do 25 test - wielkość zamówienia - 100 testów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Czułość diagnostyczna - 15
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w podziale na zadania
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Dostawa do siedziby Zamawiającego odczynników do badań immunohematologicznych
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.