eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówDostawa odczynników do oznaczania morfologii krwi na aparacie hematologicznym Cell-Dyn 1700, odczynników do serologii grup krwi (metodą manualną), barwników i odczynników do analityki ogólnej oraz wybranych szybkich testów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Pruszków: Dostawa odczynników do oznaczania morfologii krwi na aparacie hematologicznym Cell-Dyn 1700, odczynników do serologii grup krwi (metodą manualną), barwników i odczynników do analityki ogólnej oraz wybranych szybkich testów.
Numer ogłoszenia: 232482 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. Wł. Roeflera w Pruszkowie sp. z o.o. , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 770 93 08, faks 22 770 93 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do oznaczania morfologii krwi na aparacie hematologicznym Cell-Dyn 1700, odczynników do serologii grup krwi (metodą manualną), barwników i odczynników do analityki ogólnej oraz wybranych szybkich testów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Diluent (rozcieńczalnik )5 - 20 L - wielkość zamówienia - 1100 L; Detergent (cleaner, odczynnik do usuwania zanieczyszczeń białkowych) 5 - 20 L - wielkość zamówienia - 500 L; Lyse (odczynnik hemolizujący erytrocyty) 1 - 5 L - wielkość zamówienia - 20 L; Odczynnik płuczący do aparatu (enzymatyczny) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 600mL. Pakiet 2 Odczynnik monoklonalny anty-A klon I (9113D10) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty -A klon II (11H5) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - B klon I (9621A8) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - B klon II (B6F9) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - D klon I IgM (RUM-1) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 600 mL; Odczynnik monoklonalny anty - D klon II IgM+IgG (Blend) 5 - 10mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Standard anty - D 1 - 3 mL - wielkość zamówienia - 100 mL; Standaryzowane krwinki wzorcowe opłaszczone do kontroli BTA 2x(1-2) mL - wielkość zamówienia - 25 op; Dolichotest 1 - 2 mL - wielkość zamówienia - 20 mL; Krwinki wzorcowe do oznaczania 3x(3-4) Ml układu ABO (zestaw krwinek A,B,O) - wielkość zamówienia - 3x360 mL; Surowica antyglobulinowa poliwalentna IgG C3d C3b 4-5 mL - wielkość zamówienia - 40 mL; Pakiet 3 Fuksyna karbolowa do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Fiolet krystaliczny do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Odczynnik Lugola 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Odbarwiacz do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 10000 mL; Błękit metylenowy Loefflera 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL; Barwnik Giemsy (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 1500 mL; Barwnik May-Grunwalda (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 5000 mL; Barwnik do retykulocytów (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Odczynnik Ehrlicha 100 - 200 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL; Odczynnik Extona 200 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 2000 mL; Odczynnik Mac-Wiliama 200 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 3000 mL; Odczynnik Nonne-Apelta 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 800 mL; Odczynnik Pandyego 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 800 mL; Płyn Samsona 50 - 200 mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Płyn Turka 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 200 mL; Płyn do liczenia płytek 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 200 mL; Olejek imersyjny 100 - 500 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL. Pakiet 4 Krew utajona w kale 20 do 100 test - wielkość zamówienia - 1600 testów (bez diety) Pakiet 5 Test do wykrywania antygenu Giardia w kale 10 do 30 test - wielkość zamówienia - 300 testów; Test do wykrywania antygenu helicobacter pylori w kale 10 do 25 test - wielkość zamówienia - 100 testów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.69.61.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876 z późn. zm.). Natomiast dokumenty, których dotyczy powyższe oświadczenie zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego - dotyczy wszystkich części (pakietów). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; 1. Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (dot. pakietu 2, poz. 1-7, 10-11). Na każdej stronie certyfikatu należy wskazać, której pozycji pakietu nr 2 dotyczy. 2. Certyfikat potwierdzający miano proponowanych odczynników (dot. pakietu 2, poz. 1-6). Na każdej stronie certyfikatu należy wskazać, której pozycji pakietu nr 2 dotyczy. 3. Ulotki odczynnikowe - dot. wszystkich pozycji wyszczególnionych w pakiecie nr 2, 4 i 5. 4. Próbki bezpłatne w ilościach: Pakiet 2 - minimum po 2 mL odczynnika monoklonalnego anty A klon I i anty B klon I. Pakiet 4 i 5 - po 1 próbce każdego testu. Jeśli odczynniki wymagają przechowywania w lodówce, to na opakowaniu należy zamieścić taka informację.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik 1 do niniejszej SIWZ. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, w zakresie pakietów (1-5): 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5. Dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Oświadczenie - załączniki nr 6 do SIWZ o substancjach niebezpiecznych, jeśli proponowane odczynniki zawierają substancje niebezpieczne. Wypełniony załącznik: Parametry oceniane - załączniki nr 8 do SIWZ. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 2 pkt. 2.3, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci poświadczonej przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1. w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, 2. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż koszt realizacji niewykonanej części umowy; 4. w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2002 nr 200 poz. 1679 z późn. zm.). Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia, jeżeli Wykonawca udowodni że zatrudnia pracowników na umowę o pracę w celu wykonywania usług objętych niniejszą Umową, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów Zamawiającemu. 5. w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku niewykorzystania wartości umowy do dnia jej zakończenia, z zastosowaniem cen określonych w umowie, do momentu wyczerpania wartości umowy 6. w zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej dla danego zadania, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć w chwili przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia; 7. w zakresie zmiany zakresu rzeczowego, w przypadku wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów przedmiotu umowy (zaprzestania dystrybucji lub produkcji, w tym czasowego zaprzestania o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego zamiennik produktu o tych samych właściwościach co pierwotnie zaoferowany produkt w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie za wycofany produkt; 8. innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania Umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zmiany będą dokonywane pisemnie za pomocą aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., dział zamówień publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., sekretariat na I piętrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do oznaczania morfologii krwi na aparacie hematologicznym Cell-Dyn 1700.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Diluent (rozcieńczalnik )5 - 20 L - wielkość zamówienia - 1100 L; Detergent (cleaner, odczynnik do usuwania zanieczyszczeń białkowych) 5 - 20 L - wielkość zamówienia - 500 L; Lyse (odczynnik hemolizujący erytrocyty) 1 - 5 L - wielkość zamówienia - 20 L; Odczynnik płuczący do aparatu (enzymatyczny) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 600mL..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy w trybie pilnym, tj. do 24 godzin (w dni robocze) - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do serologii grup krwi (metodą manualną).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Odczynnik monoklonalny anty-A klon I (9113D10) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty -A klon II (11H5) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - B klon I (9621A8) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - B klon II (B6F9) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 450 mL; Odczynnik monoklonalny anty - D klon I IgM (RUM-1) 5 - 10 mL - wielkość zamówienia - 600 mL; Odczynnik monoklonalny anty - D klon II IgM+IgG (Blend) 5 - 10mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Standard anty - D 1 - 3 mL - wielkość zamówienia - 100 mL; Standaryzowane krwinki wzorcowe opłaszczone do kontroli BTA 2x(1-2) mL - wielkość zamówienia - 25 op; Dolichotest 1 - 2 mL - wielkość zamówienia - 20 mL; Krwinki wzorcowe do oznaczania 3x(3-4) Ml układu ABO (zestaw krwinek A,B,O) - wielkość zamówienia - 3x360 mL; Surowica antyglobulinowa poliwalentna IgG C3d C3b 4-5 mL - wielkość zamówienia - 40 mL;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Barwniki i odczynniki do analityki ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fuksyna karbolowa do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Fiolet krystaliczny do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Odczynnik Lugola 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 6000 mL; Odbarwiacz do barwienia met. Grama 500 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 10000 mL; Błękit metylenowy Loefflera 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL; Barwnik Giemsy (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 1500 mL; Barwnik May-Grunwalda (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 5000 mL; Barwnik do retykulocytów (roztwór) 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Odczynnik Ehrlicha 100 - 200 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL; Odczynnik Extona 200 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 2000 mL; Odczynnik Mac-Wiliama 200 - 1000 mL - wielkość zamówienia - 3000 mL; Odczynnik Nonne-Apelta 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 800 mL; Odczynnik Pandyego 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 800 mL; Płyn Samsona 50 - 200 mL - wielkość zamówienia - 400 mL; Płyn Turka 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 200 mL; Płyn do liczenia płytek 50 - 100 mL - wielkość zamówienia - 200 mL; Olejek imersyjny 100 - 500 mL - wielkość zamówienia - 1000 mL..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy w trybie pilnym, tj. do 48 godzin (w dni robocze) - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szybkie testy - krew utajona w kale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krew utajona w kale 20 do 100 test - wielkość zamówienia - 1600 testów (bez diety).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Czułość analityczna - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Testy do wykrywania antygenu Helicobacter pylorii i antygenu Giardia w kale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test do wykrywania antygenu Giardia w kale 10 do 30 test - wielkość zamówienia - 300 testów; Test do wykrywania antygenu helicobacter pylori w kale 10 do 25 test - wielkość zamówienia - 100 testów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Czułość diagnostyczna - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.