To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-03
Golub-Dobrzyń: Dostawa leków dla apteki szpitalnej.
Numer ogłoszenia: 232490 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153132 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy, dr. J. G. Koppa 1E, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6832291 do 93, faks 056 6832205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy w formie spółki kapitałowej, w rozumieniu ustawy o działalności lecznicz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla apteki szpitalnej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa leków dla apteki szpitalnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.67.00.00 - Środki lecznicze dla układu oddechowego 33.66.17.00 - Pozostałe produkty lecznicze dla układu nerwowego 33.66.11.00 - Środki znieczulające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zał. nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
- SERVIER POLSKA SERVICES Sp. z o.o., ul. Annopol 6B, 03-236 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2328,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2328,00
Oferta z najniższą ceną: 2328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2328,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zał. nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- INTRA Sp. z o.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5651,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5228,30
Oferta z najniższą ceną: 5228,30 / Oferta z najwyższą ceną: 6283,72
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zał. nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SANOFI-AVENTIS Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2269,40
Oferta z najniższą ceną: 2269,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2643,90
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zał. nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o.o. , ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- PGF HURT Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7224,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6180,60
Oferta z najniższą ceną: 1428,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6180,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: zał. nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTRA Sp. z o.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 310,50
Oferta z najniższą ceną: 310,50 / Oferta z najwyższą ceną: 313,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: zał. nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- INTRA Sp. z o.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11319,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7007,00
Oferta z najniższą ceną: 7007,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7109,70
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: zał. nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- PGF HURT Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12912,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14298,24
Oferta z najniższą ceną: 14298,24 / Oferta z najwyższą ceną: 14328,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- ZP 7/25 Dostawa leków
- Dostawa antybiotyków, leków ogólnych, leków cytostatycznych, albumin, wyrobów medycznych
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.