Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-02
Grodzisk Wielkopolski: Dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych Gminy Grodzisk Wielkopolski w ramach projektu pt.: Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu dziecka
Numer ogłoszenia: 232497 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim , Stary Rynek 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4446219, faks 061 4446228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych Gminy Grodzisk Wielkopolski w ramach projektu pt.: Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu dziecka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych Gminy Grodzisk Wielkopolski w ramach projektu pt.: /Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu dziecka/ nr: POKL.09.01.02-30-174/12 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych/ CPV - 22.10.00.00-1, 37.00.00.00-8, 39.16.21.00-6, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1 Szczegółowy opis materiałów dydaktycznych zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Składają się na nie pomoce, które posłużą do prowadzenia następujących zajęć: -zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, -zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, -gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - koło matematyczne, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - koło przyrodnicze, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło muzyczne, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło taneczne, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło plastyczne, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło teatralne, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło plastyczno-techniczne, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło taneczno-ruchowe, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło języka angielskiego, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - koło matematyczno-przyrodnicze, Zamówienie realizowane będzie w następujących placówkach oświatowych Gminy Grodzisk Wielkopolski: -Szkoła Podstawowa nr 1 im. Polskich Olimpijczyków w Grodzisku Wielkopolskim, -Szkoła Podstawowa nr 4 w Grodzisku Wielkopolskim, -Szkoła Podstawowa w Grąblewie, -Szkoła Podstawowa w Słocinie, -Szkoła Podstawowa im. Andrzeja Grubby w Kąkolewie. -Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Ptaszkowie, Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Po podpisaniu umowy, Wykonawca jest zobowiązany do podziału materiałów dydaktycznych dla każdej szkoły osobno tj. dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Polskich Olimpijczyków w Grodzisku Wielkopolskim, Szkoły Podstawowej nr 4 w Grodzisku Wielkopolskim, Szkoły Podstawowej w Grąblewie, Szkoły Podstawowej w Słocinie, Szkoły Podstawowej im. Andrzeja Grubby w Kąkolewie, Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Ptaszkowie - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz do wystawienia osobnej faktury na każdy pakiet szkolny. Faktura będzie zawierać wykaz wszystkich pozycji zestawienia. W związku z brakiem możliwości opisania przedmiotu zamówienia (w zakresie materiałów dydaktycznych) za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp podaje ich nazwy własne celem wskazania przykładu modelowego, dopuszczając tym samym możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie dostarczenie pomocy podobnych do wymaganych, ale o takiej samej funkcji dydaktycznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pomocy wskazanych w zestawieniu w przypadku, gdy zaproponowany przez Wykonawcę zamiennik nie spełnia wymagań merytorycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 37.00.00.00-8, 39.16.21.00-6, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim ul. Stary Rynek 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim ul. Stary Rynek 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów dydaktycznych dla 6 szkół podstawowych Gminy Grodzisk Wielkopolski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 37.00.00.00-8, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt elektroniczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu elektronicznego dla 6 szkół podstawowych Gminy Grodzisk Wielkopolski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów" - III
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.